Arabayı kiraladık , kiralamasına da nereden başlayacağımızı bilemedik.
Hastahneye doğru yol almaya başladık, hastahaneye gittiğimizde başhekim'in odasına gittik ve başımdan geçen hikayemi anlattım.
Annemle , babamı bulmak için muhtarı aradığımı yalan söylediğimi, hastahaneden aradığımı, tahlillerde kötü sonuç çıktığını, onları buraya çağırdığını , üstelik buradan randevu verdiği.. Daha lafımı bitirmeme müsaade etmeden, "çabuk burayı terk edin yoksa polis çağırıcam ! "dedi.
Kovulunca ağlayarak ayaklarına kapanıp ,bağıra ,bağıra ağlamaya başladım.
Beni öldür, öldürün. Siz ailenizi bulmak uğruna hiç tecavüze uğradınız mı ?
Siz yıllarınızı ceza evinde geçirdiniz mi?
sadece anne babanızı bir kere görebilmek uğruna her şeyi göze aldınız mı ?
Yalvarıyorum deyince tokat attı bana. Kendine gel sakinleş, "tamam size yardım edeceğim" dedi.
Bir doktor önlüğü verdi bir şey olursa birbirimizi tanımıyoruz dedi.
Randevu aldığımız bölümün doktorlarını yanına çağırarak bizi oraya gönderdi.
Vakit gelmek üzereydi, unuttuğumuz bir şey vardı, Muhammet kuğu diye bir doktor yoktu burada.
Öyle bir doktor yazısı da yoktu. Hemen başhekim çıktı alıp, odasının kapısına astı.
Artık Muhammet kuğu diye bir doktor olduğuna inandırmak için her şey tamamdı.
Bir süre bekledikten sonra, gelen giden yoktu. Ses seda yok, randevu saatini tam 40'dakika geçmişti , gelmeyeceklerdi . Umudu kestik,
Üstümüzü giyinip buradan çıkacakken, iki tane uzun boylu ,kirli sakallı ,siyah saçlı, siyah gözlü, mafya tipli adam geldi.
İçeri girdiler , ve doktor hanım doktor bey diye bağırmaya başladılar.
Ambulanstan bir hasta indirdik kan kaybediyor ,kimse yardım etmedi. "Bize yardım eder misiniz?"
Ne yapacağımızı şaşırmıştık , mecbur kaldık adamlarla beraber gittik, Bizi hastahanenin bahçesine yönlendirdi.
Bellerindeki silahı çıkararak, beynimize dayadılar ve arabaya bindirmeye çalıştılar.
Neye uğradığımızı şaşırmıştık Binmek zorunda kaldık, gözlerimizi bağlayarak bizi bir bodruma kilitlediler.
Yaklaşık 2-3 saat bekledikten sonra , bir kaç adam geldi. Adamlar birden bize vurmaya başladı
yerde acılar içinde kıvranıyorduk yeter! vurmayın dememle adamlar :"Kimsiniz burada ne işiniz var " demeye başladı.
Siz muhtarlığı arıyorsunuz, bizim adresi istiyorsunuz , adresi muhtarlıktan alamayınca hastahaneden randevu veriyorsunuz .
Anlayamadığımız nokta , biz daha önce sanki hiç bu hastahaneye hiç gelmedik. Bu hastahanede sizin bahsettiğiniz Muhammet kuğu adında bir doktor yokmuş.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
3 Kız Kardeşin Acıları
RomansaAilesini aramak için yola koyulan kızların gerçek hayatla yüzleşmesi. Henüz küçük olan kızlar ne yapacaklarını bilemezler gidecek bir evleri bile yoktur. karşılarına hiç bilmedikleri bir doktor çıkar ama ne doktor gelin hep beraber görelim ! Devamı...