YALAN...

40 8 0
                                    

Doğubayazıt eğitim araştırma hastanesi, dahili doktoru .

Doktur'un adı : Muhammet Kuğu mutlaka pazartesi günü saat on iki de bekliyoruz randevunuzu oluşturuyorum .

"Tamam " diye cevap verdi muhtar amca. Kızım sen ne yaptın ? Bu neydi şimdi? ne olacak ? "halletmeye çalışacağım  her şey için sağ olun , hakkınızı helal edin".ben Doğubayazıta gitmeye karar verdim. muhtar bey , kızım gel otur karşıma, beş dakika beni dinle  sen gençsin bilemezsin, anne babamı bulacağım diye başına bir iş alırsın, Doğubayazıt doğunun en tehlikeli yeri  belli ki bir yalan dönüyor ortada , bir şey saklanıyor...

Baksana oranın muhtarı kayıtlı olduğu halde adresi vermedi, gel gitme canını tehlikeye atma , anlattığın kadarıyla yıllardır o ev senin, bu ev benim dolanıyorsun, girmediğin ceza evi kalmamış, yıllarını boş hayal peşinde harcamışsın bari bundan sonra kendine yeni bir hayat kur , mutlu olmaya bak yazık etme kendine , darılma ama  seni ve kardeşlerini bebekken bırakıp giden  anne baba insan bile olamaz. Vazgeç kızım bu yollarda başına bir iş gelir , dedi .

"Her şey için sağ ol ama kararım kesin muhtar amca."

Çıktım oradan , soluğu bana ve kardeşlerime annelik yapan bayanın yanında aldım, oturduk konuştuk ne yapabiliriz düşünmeye başladık ve bayan, yanıma şoförünü verdi.

Bugün günlerden cumaydı, daha iki üç günümüz vardı, biz yarin yola çıkacaktık...

fırsat bu fırsat ,kız kardeşimi ziyarete gittim. Çok sevineceğim bir haber aldım, kız kardeşim hamileymiş severek isteyerek evlenmişti .Sevdiği adamın bebeğini karnında taşıması'da ona hem heyecan , hem sevinç, hemde güzelliğine güzellik katmıştı. Eniştemde bir o kadar mutluydu Allahım. Mutluluklarını daim etsin, eniştem de baba olmayı gerçekten hak etmişti ,o başkasının evladına tam anlamıyla öz babalık yapmıştı, eniştem çok iyi bir baba, iyi eşti kardeşim o kadar acılardan sonra, galiba mutluluğu bulmuştu artık.

Gitme vakti gelmişti oradan ayrıldım ve ablamın emanetine bakmaya onu öpüp koklamaya gidiyorum. Hastaneye doğru gidiyorum bebeğimi de görüp öyle gitmek istedim ...

3 Kız Kardeşin AcılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin