YENİ BİR HAYAT...

81 12 1
                                    


Karşımıza çıkan can beye hayır gelmeyeceksin !  zorbayla bu iş olmaz,  nikahsız zorla şiddet uygulayarak bunları yaptın. Artık yeter! senden kurtuluyoruz , bize hiç bir şey yapamazsın.

Biz sahipsiz değiliz, etrafımızda ki insanlar doğal olarak rahatsız oldular.

Ses geliyordu, hey durun! "Ne oluyor "? 

o ruh hastası can bey "sana ne oluyor "?  aile meselesi demesiyle baktık ki bir ekip polis bizi dinlemeden  karakola aldı.

Zaten daha önceden şikayette bulunmuştuk, ekip can beyin evine ihbarım üzerine baskın yapmış.

Yıllardır öldüğünü iddia eden can beyin : eşini ,kızını bulmuşlar. Onlarında ifade ve şikayeti bizim de suç duyurumuz'la beraber can beyi aldılar.

Artık o bitmişti . Kolay ,kolay kurtulamazdı. Ben ve kardeşlerim yeni bir hayat kurmak için buradan ayrılıp İstanbul'a geri döndük. 

Bana bu kadar imkanı sağlayan, yanıma para, şoförünü veren, bayana minnettardım .

Kardeşlerimi alıp, hemen bayanın yanına geldim. O bayan da, en az benim kadar sevindi. "Dile benden ne dilersen ömrümün sonuna kadar sana minnetarım ."dedim .

Bayan tamam diliyorum,  "Yapabilececeğin bir şey , yapamazsan sana hakkımı helal etmem." dedi. Tamam söyleyin dedim, kardeşlerinle beraber yanımda yatılı çalışın .Aylık maaş bağlarım , biriniz yemek, biriniz temizlik ,diğeriniz bahçe ve alışveriş işlerini yaparsınız dedi. Korkmayın eşim yok, vefat etti. Erkek yok evimde, benden size zarar gelmez. Bir erkek şoför . Oda sabah gelir, akşam gider . Gece kalıcı değil, hem bir ufak bebek, ablan karnı burnunda.  Yarın bir gün doğuracak . Başınızda erkek yok.

"Babasız çocuğa buralarda piç derler dedi." 

Gelin düşünmeyin dedi. Bizde kardeşlerimle ortak kararla kabul ettik.  Bu arada;  şoföre telefon geldi. Karakoldan can bey, nöbetçi savcılıktan sonra on beş yıl hapis kararıyla mahkum olmuş.

Malına mülküne el konulmuş . mal paylaşımı Eşi, kızı ve kız kardeşimle ablama bölüşeceklermiş . Ben yok dedim evinde kaldığımız bayan; alacaksınız, dedi. Yaşattığı acının bedeli olarak, ilerde "ailenizi bulmaya yardımcı olur ."dedi ...

"Tamam" dedim, derken günler birbirini kovalarken zaman geçti ve bir gün evinde kaldığımız bayan beni çağırdı .Kızım gidelim dedi. 

Nereye gidiyoruz dedim . Hastahaneye can beyin baş hekimlik yaptığı yani, doğduğum hastaneye aileni bulmaya hastaneye gittik.  Yerinde görevli başka baş hekim vardı , olanı baştan anlattık burada doğduğumuzu, ailemizin bizi yetimhaneye bıraktığını ,daha sonra geldiğimizi can bey eski baş hekim in bize yaptıklarını, karşımızda duran bey ; bizimle ağladı , bize yardım edeceğini söyledi.

Hemen arşiv sorumlusunu çağırdı . Kayıtları incelemeye almaya başladı ,kolay değildi yirmi sene önceki kayıtlar bulacaktı söz verdi. Tamam dedi ,buldum işte burada kimlik fotokopisi, ev adresi bilgilere göre aslımız ağrı doğubeyazıt ama adres Sarıyer'de görünüyordu . Birde bir ev telefonu vardı hemen aradık, cevap yoktu , bize yardımcı olduğu için kendisine teşekkür ettik ve çıktık artık her şey tamamdı. ailemize bir adım daha yaklaştık.

3 Kız Kardeşin AcılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin