YOLCULUK

43 7 0
                                    

Hastaneye vardım, ancak rahmetli ablamın çocuğunu göremedim, göstermediler. Mikrop kapmış özel odaya almışlar , baş hekime kadar çıktım, küçücük çocuk burada mikrop nasıl kapar?

Nasıl bakılıyor ki?

Hastaneyi ayağa kaldırdım, sizi şikayet edeceğim , numaram adres bilgilerim burada mevcut , neden bana bilgi verilmiyor diye bağırmaya başladım. Başhekim çocuğun doktorunu çağırdı ve çocuğun listesini getirdi .

Sabah akşam ballı süt , balık ,beyaz et, gibi şeyler beslenme listesinde yer alıyor...

Özel hastane, haftada bir gün yıkanıyor, yani listesinde anormal bir şey yok.

Test sonucu dişi çıktığını, diş eti kanamasının ister , istemez ağızından kan tuttuğunu, mikrop'un buradan kaynaklandığı, yazıyordu .

Bende bakın , bu çocuk benim canım ,kanım , ömrüm, yaşama sebebim, ona bir şey olursa burayı yakar ,yıkarım.

Sonrada kendimi yakarım, bu çocuğa burada  en iyi şartlar altında bakılacağını söylediniz. Ben sadece kısa bir süre için bıraktım, tamam kilosu, bakımı ,gelişimi iyi ama  hastanede bir çocuğun hasta olması mümkün mü ?

Bilgilerim var ,burada en ufak bir şey olursa bana bildirilecek ! deyip müsaade isteyip , çıktım.

Oğlumu göremedim, bir yanım acıyordu  Sanki içimde bir boşluk var, sanki canım yanıyor , hastaneden çıktım  yanında çalıştığım bayanın  maddi, manevi yanımda olan, annemin yanına gittim.

Oturduk , konuştuk . Bana biraz nasihat verdi , kızım biliyorum , ben ne yaparsam yapayım sen gene kendi bildiğini yapacaksın, şoför gelecek aksi taktirde izin vermem.

Mümkün değil , doğubayazıt farklı bir yer, töre var orada. zar zor ikna olmuştum Kabul ettim, şoförüyle yola çıktık.

Bitmek bilmedi bu yollar, İstanbul Sabiha gökçen hava alanına gittik, hayatımda ilk defa bindim uçağa korkmuştum. ilk başta heyecanlanmıştım.

İki saat on beş dakika, gibi bir şey tutmuştu. Nihayet indik ,indiğimiz yerde oto galerisi aramaya başladık..

Manevi annemin dediği gibi, İstanbul'daki araçla gidemezdik , dikkat çekerdi. Yabancı olduğumuzu anlamasınlar diye gittiğimiz dördüncü galeri'de, zar zor bir araba bulduk


3 Kız Kardeşin AcılarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin