☆ Oyun türünde yazdığım ilk eser, hatalarım olursa lütfen affedin. Bende yaza yaza kendimi geliştirmenin derdindeyim.
♡
Bahçıvan: Ah garip bahçıvan, ömrü geçti bahçelerde tıpkı solmuş bir çiçek gibi.
(Önündeki büyük akasya ağacına yaslanır.)
Güçlü: Her sabah senin hayıflanman beni bıktırdı be adam. Kovayım istersen.
Bahçıvan: Bir nasılsın? İyi misin demek bu kadar mı zor. Hemen kovmalara kalkışman yakışmadı beyim.
Güçlü: Sorsam ne olacak? O çene açıldı mı susmak bilmiyor. Bizim Geveze bile senden daha az konuşuyor.
Bahçıvan: Durmadan etrafı pisleten bir kuş ile mi kıyaslıyorsun beni? Kırıldım, darıldım, gücendim beyim.
Güçlü: (Önündeki Akasya ağacına dikkat kesilir.) Bu ağacın şu dalını görüyor musun? Onu bir kes sana zahmet.
Bahçıvan: (Beyinin gösterdiği dala bakar.) Neden Beyim? Baksana pek görkemli ve simetrik bir ağaç değil mi?
Güçlü: Elbette, elbette öyle olacak. Ben düzen severim. Simetri her şeydir ama bu dal hoşuma gitmedi. Çok ön planda, kes at bahçenin dışına. Ya da dur! Doğra da onu yakacak yapalım. Bir işe yarasın.
Bahçıvan: Tamam beyim keserim, onu da yaparım. Ben bahçıvanım.
Güçlü: Bir şey mi ima etmeye çalışıyorsun sen?
Bahçıvan: Yo…y…yok beyim. Ne haddime. Benim işim bahçe, ağaç sonuçta.
Güçlü: İyi o halde, şu çimleri de düzelt. Bak iki tanesi diğerlerinden uzun. Tüm bahçeyi dolaş, çimleri kontrol et. Başı uzayanları kes, at.
Bahçıvan: (Homurdanmaya başlar.) Hasta adamın dertleri ile uğraşıyorum.
Güçlü: Ne… Ne dedin sen?
Bahçıvan: Tamam beyim, tamam yaparım dedim.Güçlü: Aferin, böyle olacaksın. İtaatkâr ve simetriye düşkün. Geometri bilir misin?
Bahçıvan: Sayenizde beyim. Bu gidişle fizik bile öğrenirim.
Güçlü: Hah o zor işte! Derslerin en zorudur. Bir ara bakma fırsatım olmuştu. İyi kötü bilirim ama senin kalın kafan için çok fazla. Anlamazsın.
Bahçıvan: Siz öyle diyorsanız beyim.
Güçlü: Öyle tabi, anlaman için okuman gerek ama nerede?Bahçıvan: Okumam için de vaktin olması lazım gelir. Ama sizin boktan ihtiyaçlarınız bitmiyor ki.
Güçlü: Seni terbiyesiz!
Bahçıvan: Özür dilerim beyim, ağzımdan kaçıverdi. Haylaz bir çocuk gibi.
~Yapay zekanin tasarımları 🌟