Ben Helin, 18 yaşındayım. Umut kolejinde okuyorum ve hobi olarak ise sosyal medya içerikleri çok paylaşıyorum. Sabah kalktım her gün yaptığım şeyleri bugün de yapıyorum. Yüzümü yıkadım ve eşyalarımı hazırlayıp hızlıca merdivenlerden inip annemin yanına indim. "Gel, kahvaltı yap!" dedi annem. Yanağından bir makas alıp ayakkabılıkta ayakkabılarımı giyerken anneme "Geç kaldım. Alarm kurmayı unutmuşum." diyerek geçiştirdim onu. "Yine o 'Tumblr' denen uygulama da takıldın sabaha kadar gene di mi?"
"Yoo, kim dedi? Ben gider!" annem kapıdan çıkamadan hemen elime çöp poşetini tutuşturdu ve "Bak sakın tanımadığın insanların arabasına binme ve seni çağırırlarsa yanlarına gitme ve hemen oradan uzaklaş tamam mı?" 18 yaşındayım ben! "Anne ben küçük değilim!" dediğim gibi hemen kapıyı kapatıp çıktım. Elimde ki çöp poşetin den su damlıyordu. Hızlıca çöpe attıktan sonra servise bindim. Son durağa gidene kadar Talha Yıldırır'ın 'Şu son bi' kaç gece' adlı şarkısını açtım ve dinlemeye başladım.
Gülünce mutlu sandı bütün insanlar...
Beni yanlış anlama, kalbim boş sana dedim ama kendime gelemedim hala bir lafına
Diye devam ediyordu şarkı. Bittiğinde bu sefer popüler olan şarkılardan açtım, sırasıyla ilerliyordu. Kafamı kaldırdığım da okulda plotoniği olduğum çocuğu gördüm yani Alaz'ı. Allah'ım sen beni günaha mı sokmak istiyorsun. Şu boya, posa, yürüyüşe, saçlara, gözlere ve gamzeye bakın resmen Allah'ım özene bözene yaratmış.
"Benimsin adamım yedirmem seni başkalara. Kıs kıs kıs"
Yanımdaki teyze kalkınca oturdu yanıma. Ayy terlemeye başladım inşallah farketmez! Yok ya ferketmedi kesin, en iyisi kafamı başka yere çevireyim.
Oh be rahatladım. Kulaklığım kulağımdan düşünce elimi uzattım ama elime alamadan o aldı ve kulağımı taktı. Teni tenime değdi. Tutun beni bayılıyorum, saçmalamayı kes Helin, kendine gel! Sadece tenini değdi önemli birşey yok!Utançtan kızaran yüzümü yüzüne çevirdiğimde bana baktığını gördüm. Kahve hareleri çok güzeldi saçları dağılmıştı ve onun yüzüne düşmüştü. Eminim ki her kız onun yüzünden o tutanları çekmek için can atıyordu. Kaşlarımı çattım ama o hala inatla bana bakıyordu. Bana, nedense aklıma bir replik geldi:"Bana, bana Bihter'ine"
Kıs, kıs, kıs...
Canlarım bölümün devamını yarın en geç saat 21.00'da yayınlarım! Öptüm sizleri❤️❤️❤️
Part 2
Ben geldim sevgili sevgilililerim
Kıs, kıs, kıs...
"önüne dönecek misin veya bana bakmayı kesecek misin?" Ne dedim ben! Biraz daha nazik olabilirdim. Söylediğim cümle donup kalmıştı ama aradan çok zaman geçmeden hatta saniyeler içinde hafif boğazından öksürüp önüne döndü.
Off o saç tutanların yüzünden çekmeye can atıyorum.
Bende kendi önüme döndüm. Ve şarkıya eşlik ettim mırıldanarak.
Evet en sevdiğim şarkılar arasından 'zalim' adlı şarkıya geldi sıra...
"Ten beyaz saç kızıl güller
Kahkasın da bülbüller
Kirpiği kapkara tüller
Ben o afete vuruldum
Göz değil nakış mübarek
Bende ki aşk değil ibadet
Elleri sevdi nihayet
Ben ebedi saadette kovuldum
Seyret perişan halimi bende akşam olmakta
Dostlar seyrelmiş beyhude lafla vakit dolmakta
Avare oldum serseri oldum terk-i diyarda
Zalim, seni Allah'ın yok mu... "Diye devam ediyordu şarkı.
O
tobüs son durakta durunca ayaklandım hemen. Çünkü yüzüm kızarmıştı ve aşırı derecede utanıyordum onun pardon adamımım beni böyle görmesini istemem değil mi millet?
Dersler tek tek geçiyordu ama ben hala birşey anlamadım. Abiniz aklımdaydı.
Acaba ne yapıyor?
Yemek yedi mi?
Bugün hangi derslere girdi?
Arkadaşlarıyle ne konuştular?
Acaba hergün okulda
Kullandığı 'eyfel' markalı Nişantaşın'da ki MARİA mağazasından aldığı parfümü bugün de 3 defa boynuna, göğsüne ve saçına sıktı mı?
Ve en önemli soru ona yürüyen ama arkadaşının sevgilisi olan o kız kimdi? Evet bugün spor salonuna gittiğim de arkadaşıyla konuşuyor Du sonrada bir kız geldi. Arkadaşı elini kızın beline doladığına demek ki sevgililer. Ama kızın kimle sevgili olduğu belli değil çünkü Alaz'ın arkadaşının dibine girmiş ancak dudakların da ki çarpık sırıtmayla ve flörtüz gözlerle abinizi süzüyordu.30 dakika sonra
O kız kimdi?
1 saat sonra
Kimle sevgili?
2 saat sonra
Adı ne?
2 saat 30 dakika sonra
Kime yürüyor?
Kafamda ki tüm sorulara bir klasör açıp hepsini oraya koydum ve kendimi uykunun huzurlu kollarına bıraktım.
Evet canlarım benim! Bölüm nasıldı?
O kız kim sizce ve Helin kızı soyuna ve sopuna kadar öğrenecek mi acaba?
Bu kadar soru yeterli yeni bölümü 3 gün içinde atarım. Öpücüklerle sizi yolluyorum💋💋💋
WhatsApp kanalımız:https://whatsapp.com/channel/0029VaBYvJB1yT2440DEvR1T
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SAKLIMDA
Ficção Adolescente5 farklı kişi...5 farklı hayat...Gizem, Alçin, Helin, Alaz ve Savaş...Hepsi hayatın zorluklarıyla sınanmış... Şehirde dolaşan seri katilin peş peşe işlediği cinayetler üzerine uluslararası suçları çözen bir teşkilatın üyelerine katilin yakalanması...