פרק 23

3.4K 223 143
                                    

לוסי-

השעון המעורר שלי צלצל ושלחתי את היד לשולחן הקטן שליד המיטה בחיפוש אחר הטלפון שלי ומצאתי אותו, במקום להשתיק אותו כיוונתי את השעון לעוד 25 דקות וחזרתי לישון.

                                   ~

הצלצול של השעון מעורר הרועש נשמע באוזניי וקמתי באנחה, הסתכלתי על השעה.

השעה עכשיו 7:50, עזבתי את הטלפון על השולחן ואז מהר הרמתי אותו שוב כשהמוח אפוף העייפות שלי קלט את השעה.

7:50?!

אני צריכה להיות בעבודה שלי ב8:30!

אני כל הזמן קמה מוקדם כדי להסתרק, לאכול חטיף, לצחצח שיניים ולהרגיש רעננה ובשלה לצאת מהבית.

לוקח לי 20 דקות להגיע לבניין הגדול של Sl, זאת אומרת שיש לי רק 20 דקות לצאת מהבית, אין לי זמן לסרק את השיער או להכין לאכול משהו לפני.

קמתי במהירות מהמיטה ורצתי לשירותים, לקחתי את המברשת ואת המשחת שיניים, ישר מרחתי את המשחה על המברשת ובמקום להכניס את המברשת לפה שלי בטעות פגעתי באף שלי, "נו באמת!" התלוננתי ואז הבנתי שהרעיון של להוריד את המשחה עם האצבע לא יעזור.

כמובן אחרי שעשיתי את הרעיון הזה והמשחה נמרחה לי על האף, מה זה החוסר מזל הזה על הבוקר.

התעלמתי מזה וישר מרחתי שוב משחת שיניים על המברשת, צחצחתי את השיניים שלי במהירות והסתכלתי על עצמי במראה, השיער שלי נפוח ואני נראית כמו אריה עם רעמה גדולה.

שטפתי את הפה שלי וירקתי את תכולת פי, רצתי לדלת של הבית שלי ועל הדרך לקחתי את התיק שלי, יצאתי לכיוון המכונית שלי וחיטטתי בתיק שלי בחיפוש אחר המפתח למכונית, לא מצאתי ואז נזכרתי ששכחתי את הטלפון בחדר שלי.

היום הזה הוא ממש לא היום שלי.

רצתי במהירות האור בחזרה לתוך הבית ולחדר שלי, אין לי זמן להתעסק בחיפוש אחר המפתח של המכונית שלי.

נכנסתי לחדר שלי, לקחתי את הטלפון והתקשרתי לאובר שיבוא לקחת אותי.

הוא אמר לי שהוא יהיה כאן עוד 2 דקות, יצאתי מהחדר שלי וכשעברתי ליד המראה במסדרון ראיתי שאני נראית זוועה.

עדיין יש עליי את הצבע הלבן מהמשחת שיניים.

חשבתי ללכת שניה לשירותים ולשטוף את זה ממני ואז שמעתי את הצפירה של הנהג אובר.

הוא אמר לי 2 דקות לא 2 שניות!

אין לי זמן, יצאתי לבחוץ וראיתי אותו מחכה לי.

נשארתי ערה מול המחשב עד מאוחר כדי להשיג את קארל בטלפון וכי דיברתי עם ההורים שלי, טוב זאת לא בדיוק הסיבה.

ניסיתי לדלות מידע על סטיב, יש לו חוץ מאח תאום גם אחות קטנה בשם מלאני, היא כבר נשואה לגבר בשם זאקרי.

המזכירה של השטןWhere stories live. Discover now