סטיב-
הידיים של בראד רועדות בזעם בלתי נשלט, עיניו פראיות והצבע השחור בלע את הצבע החום בהיר בעיניו, החזה שלו עולה ויורד במהירות בקצב מהיר של נשימות עמוקות.
"היא-" בראד ניסה להגיד ולא הצליח, אנחנו בחדר שלו לבד. ביקשתי זמן מקרולינה כדי לעדכן את אח שלי בכמה דברים. "היא נרצ-" הוא פלט אנחת כאב ושם יד מעל הלב שלו.
אני מבין איזה כאב הוא חווה עכשיו, כל מילה שהוא ינסה להוציא מהפה שלו תסחוט ממנו כאב חזק ונוראי בחזה. הוא כרגע מרגיש שהריאות שלו נמחצות.
התגובות של בראד במהלך הסרטון היו זהות לתגובות שלי, הוא הריץ את הסרטון לאחור וצפה באמא שלנו צורחת שוב ושוב כמו שאני עשיתי, בכל פעם שהוא הריץ לאחור הזעם שבו התגבר. הורידים ושריריו בלטו, הוא עצר את עצמו מלתת לטלפון שלי אגרוף שיהרוס אותו.
"הייתה לי הרגשה רעה אליה." בראד אמר בקול שקט, מאיים ומצמרר. "אבא שלה זה שהרג אותם ו-" ניסיתי להסביר לו ובראד קטע אותי. "אבא שלה גופה פאקינג מהלכת!" הוא קם מהמיטה וחשק את הלסת שלו כל-כך חזק שאני מתפלא שהשיניים שלו לא נשברו.
"כל הזמן הזה חשבנו שהיא מתה ללא כאבים, שהכאב שהיא הרגישה היה לשניה אחת." בראד מלמל לעצמו ואיגרף את ידיו, הורידים שלו בלטו בתור סימן של כעס.
הוא נתן אגרוף לשק איגרוף והשק איגרוף עף לצד השני, "תשיג את הכתובת שלהם, אנחנו הולכים לבקר אותם." הוא לא אמר, הוא פקד עליי. השק איגרוף חזר בכל הכוח ופגע בבראד, זה לא השפיע עליו, הוא לא זז ממקומו.
"אז למה אנחנו מבזבזים זמן? הוא לא בזבז זמן כשעשה תאונה והחליט להעלים את הראיות בכך שהרג את אמא שלנו ופיצץ את הגופות של ההורים שלנו." בראד אמר בקדרות ובעצבים, הוא תפס את היד שלי והקים אותי, בראד הושיט לי את הטלפון ולקחתי אותו ממנו.
"אולי נחשוב על זה שוב." אמרתי לבראד. הכעס שלי פחת והמחשבות שלי התמלאו בלוסי. אם אהרוג את אבא שלה היא תשנא אותי.
בראד שם את הידיים שלו על הכתפיים שלי והעיניים שלו ננעצו בעיניים שלי, יכולתי לראות את האש שלו בתוכן. "חשבתי על זה ואם אתה לא בא איתי תביא לי את הכתובת המזורגגת ואני כבר אטפל בבן זונה." הוריד בצוואר של בראד פירט לי כמה הוא באמת כועס.
"אני בא איתך." אמרתי בהחלטיות והוא הנהן, "הוא הרס לנו את החיים, בגללו היינו יכולים לאבד את מל." נזכרתי בזה שבגלל שההורים שלנו מתו נמצאנו לא כשירים לגדל את אחותנו הקטנה ורצו לקחת אותה מאיתנו, למזלי היה לי את בראד שהצליח לסלק אותם.
הנהנתי בהסכמה וזה הוחלט, אני מקווה שלוסי תוכל לסלוח לי עם כמה שזה נשמע דפוק. היא עכשיו בקנדה. היא לא מודעת למה שהולך לקרות לאבא שלה, הוא יגלה שלבסוף כשמתחמקים ממשהו מקבלים אותו בכל הכוח.
YOU ARE READING
המזכירה של השטן
Romance~גמור~ [3/3] לוסי קלרסון- הגעתי לכאן במחשבה שאהיה קשורה ליחידה מסווגת, לא שאהיה קשורה לבוס קריר ומתנשא. סטיב קנדי לא נותן לי לקרוא לו אפילו סטיב, רק בוס. יש יותר מתנשא מזה? לא הסתדרתי איתו מהרגע הראשון, הוא התערב בכל דבר בחיים שלי. הלב הקפוא שלו התח...