לוסי-
"תרגישי בבית." סטיב פתח את הדלת לבית שלו וקד, "ממש ג'נטלמן, אתה צריך לקוד בשבילי יותר.. למשל כשאני נכנסת אליך למשרד." שמעתי את הגיחוך שלו מאחוריי, נכנסתי לבית וסטיב נכנס אחריי וטרק את הדלת.
"אל תתחילי עכשיו בוניטה, תשמרי את המשחקים הקטנים שלנו ללילה." סטיב לחש מאחוריי, קולו היה מעורבב בחשק. "רק נכנסנו וכבר אתה רוצה להוכיח לי שאתה הבוס?" לעגתי וידעתי שהוא מחייך מאחוריי מבלי להסתכל עליו.
הוא שם את הידיים שלו על הכתפיים שלי וסובב אותי במקומי בקלות, הוא אפילו לא התאמץ. "אני יותר מאשמח להוכיח לך את זה שוב." הייתי שבויה בקסם שלו, האווירה נהייתה סמיכה וכבדה.
כבר קשה לי להיות ליד סטיב מבלי שאני ארצה להתנפל עליו. אני בחיים לא הרגשתי ככה עם קארל, עוד כשקארל היה חבר שלי לא שמתי לב שאני בכלל לא מרגישה אליו משהו.
כל פעם כשהיינו מתנשקים לא אני יזמתי את זה, זה היה תמיד קארל. מתי שקארל נישק אותי לא הרגשתי משהו אבל עם סטיב?
רק מלהיות ליד סטיב הנשימות שלי מאיצות, הדם זורם בתוכי מהר יותר והאווירה נהיית כבדה. כשאני מתנשקת איתו אני מרגישה את הלב שלי הולם בחזי, את הפרפרים מתפראים בתוכי.
"יש משהו שאני רוצה לבדוק." עצרתי את המתח המיני שנבנה בינינו, הסתובבתי בחזרה ונכנסתי עמוק יותר לבית של סטיב. יש לו בית ענקי אבל יש דבר אחד שמעניין אותי עכשיו, דבר אחד שחשבתי עליו הרבה זמן.
סטיב הלך מאחוריי, עליתי במדרגות לקומה השניה כי זכרתי שהחדר שלו שם. "מה את רוצה לבדוק?" הוא שאל ולא עניתי לו, הייתי ממוקדת במטרה שלי. נכנסתי לחדר של סטיב, ראיתי שולחן עם מחשב, מיטה וארונות.
הלכתי לארון ופתחתי אותו, אני צדקתי. יש לו כאן עוד עשרות חליפות שחורות. הוא לא בא עם אותה חליפה כל יום.
פתחתי עוד ארון וראיתי בשמים, סובבתי את הבושם וראיתי את הכיתוב 'בוס' עליו, הזעפתי את פניי. "אתה רציני?" הראיתי לסטיב את הבושם בוס שלו.
הוא משך בכתפיו וחיוך ממזרי עלה על פניו, "לבוס מגיע בושם של בוס." הוא אמר את זה ברצינות והלסת שלי נפלה לרצפה, "אתה לא מריח כמו בוס." הוא צמצם את עיניו בהבטחה שהוא יגרום לי לחשוב אחרת, השפרצתי עליו כמה פעמים את הבושם ונזהרתי לא לפגוע בפנים שלו.
"עכשיו אתה מריח כמו בוס," החזרתי את הבושם לארון, ברגע שסגרתי את הארון היד של סטיב נשענה עליו, נבהלתי מהרעש והסתובבתי. סטיב כיסה אותי בגופו. הוא שם את היד השניה שלו מתחת לסנטר שלי והרים את ראשי כדי שאביט בו.
"ואת אוהבת את הריח?" הוא שאל בעיניים מאתגרות, שמתי את הידיים שלי על החזה שלו מבעד לחולצה, "כן בוס." עניתי לו והוא והעיניים שלו נצצו, הוא הוריד את היד שלו מהארון ולקח צעד לאחור. סוף סוף הצלחתי לנשום.
YOU ARE READING
המזכירה של השטן
Romance~גמור~ [3/3] לוסי קלרסון- הגעתי לכאן במחשבה שאהיה קשורה ליחידה מסווגת, לא שאהיה קשורה לבוס קריר ומתנשא. סטיב קנדי לא נותן לי לקרוא לו אפילו סטיב, רק בוס. יש יותר מתנשא מזה? לא הסתדרתי איתו מהרגע הראשון, הוא התערב בכל דבר בחיים שלי. הלב הקפוא שלו התח...