פרק 45

3.9K 277 105
                                    

לוסי-

"את יודעת קראטה?" קורי שאל אותי בעקבות האמירה של סטיב בנוגע לזה שאני יודעת קראטה.

אני לא יודעת מה לענות לו על זה כי אני לא באמת יודעת קראטה, "כן." שיקרתי לו וקיוויתי שנעזוב את הנושא הזה.

"איזה תרגילים את יודעת?" הוא נראה מעוניין ואין לי שום מושג, אני לא מבינה בזה.

כחכחתי בגרון שלי וניסיתי לא לגמגם, "אתה יודע.. בעיטה, דחיפה והפלת האויב," אמרתי את כל מה שאני יודעת שקשור לקראטה. קורי אכל את השקר שלי בקלות ונאנחתי לרווחה.

"את יכולה להראות לי?" הוא קם ורק עכשיו שמתי לב לזה שהוא בלי חולצה, אני יכולה לראות את כל הקעקועים של הדרקונים על גופו לגמרי, זה נראה מרהיב ויפה.

"אוהבת את מה שאת רואה?" קולו נטף ציניות אחרי שבהיתי בקעקועים שלו, "ל-לא אני! א-" גמגמתי במבוכה והוא גיחך, "אני ציני לוסי," הוא אמר ותוך כדי קרץ לי, הנהנתי ולא רציתי לפתוח את הפה שלי שוב כי אני יודעת שאגמגם.

ברגע שהפסקתי להסתכל על הקעקועים של קורי השרירים שלו תפסו את תשומת ליבי, אבל לא חשבתי על השרירים והקוביות של קורי אלא על משהו אחר.

יכול להיות שזאת הסיבה שסטיב לא רוצה להוריד את החולצה לידי?

הוא חושב שאני אפגע בביטחון העצמי שלו גם אם הוא לא שרירי?

לא אכפת לי אם הוא שרירי או לא, אם זאת הסיבה אז הוא צריך לדעת שאני לא חושבת את זה.

"לוסי את שוקעת במחשבות על הגוף שלי, אם תמשיכי ככה זה יגמר מתי שהגוף שלי יהיה בקבר." קורי הצביע על המדרגות שסטיב עלה עליהם לפני מספר דקות, "ל-א קורי אל-לוהים אני לא חושבת עליך ככ-" הסתרתי את הפנים שלי עם הידיים כדי להסתיר את הסומק מהמבוכה שהוא גורם לי.

קורי משך הידיים שלי מהפנים שלי ואילץ אותי להסתכל עליו, "אני שוב הייתי ציני." הוא עזב את הידיים שלי וקמתי מהכיסא, "אני לא חושבת עליך ככה." את המחשבות שלי תופס הגבר שבקומה למעלה.

"אני יודע לוסי, עכשיו תראי לי את הקראטה שלך." הוא אמר בציפייה, אני לא יודעת קראטה אבל אני יכולה לזייף את זה שאני יודעת.

אני דחפתי את קורי והוא לא זז, הוא מצמץ כמה פעמים במהירות בבלבול ולא ציפה לזה, אחרי רגע הוא התחיל להתפקע מצחוק עד כדי כך שדמעות ירדו מהעיניים שלו.

"זה לא מצחיק," אמרתי לו ואני לא יודעת אם הוא שמע אותי מבעד להתקף צחוק שלו, שילבתי את הידיים שלי וחיכיתי שהוא יפסיק לצחוק.

"הנה לוסי אני מצטער אני-" הוא אמר ואז שוב התחיל לצחוק, החזה שלו רועד מהצחוק שלו וזה נראה שהקעקועי דרקון שלו גם צוחקים עליי.

הלכתי למדרגות וקורי היה שקוע בצחוק שלו ולא שם לב שנעלמתי, עליתי לקומה השניה וראיתי דלת פתוחה, נכנסתי לתוכה וסטיב שמע את הצעד שלי, הוא ישר כיבה את המחשב.

המזכירה של השטןWhere stories live. Discover now