סטיב-
לפני שקורי הוציא את לוסי מהחדר היא העיפה בי מבט אחרון, יצרנו קשר עין והיא שידרה לי בעיניים כואבות ואוהבות כמה היא מצטערת.
ידעתי כמה פגעתי בה, כל מילה ומילה שפלטתי מהפה פגעה בה יותר וידעתי. כאב לי לראות אותה נפגעת ממני.
לאחר שההורים שלי נהרגו בתאונה, לפחות ככה חשבתי עד לפני כמה דקות. אני ניסיתי לפרוץ לצילומים והצלחתי, רק שלא היה שום סרטון. זה כאילו שהמצלמה לא עבדה באותו הזמן.
בסופו של דבר ויתרתי, זו הייתה תאונה ולא הייתי יכול לשנות את העבר. לא הייתי יכול להשיב את ההורים שלי לחיים, אך עכשיו גיליתי שזה היה רצח.
אמא שלי, זאת שהולידה והפיחה בי ובאחים שלי חיים עונתה ונרצחה. היא הייתה אישה טהורה וטובה מדי בשביל העולם הזה. היא סבלה מספיק מהעבר שלה עד שאבא שלי הציע לה לברוח איתו כדי שהם יוכלו להיות ביחד כי המשפחות שלהם היו יריבות.
אני לא מצליח להכיל את זה, אמא ואבא שלי בנו משפחה משלהם, אמא שלי הייתה מלאה ברגשות וכמעט בכתה משמחה כל פעם שראתה אותנו כמשפחה.
אחרי כל מה שההורים שלי עברו הגיע להם נחת, הגיע להם לראות את איידן ואנג'ל. אבל זה לא יקרה, הם אפילו לא מתחת לאדמה כי אבא של לוסי החליט להרוג את ההורים שלי ולפוצץ את הגופות שלהם.
לא זכינו לקבור את ההורים שלנו, בזמן שאנשים אחרים הולכים לבית קברות ונותנים פרח לאהובים שלהם שלא נמצאים בחיים אני לא יכול לעשות את זה.
אבא של לוסי לא לקח ממני רק את ההורים שלי ממני אלא גם את הזכות להתאבל עליהם, הוא רק ייסר אותי במהלך כל השנים האלה.
הרמתי את הלפטופ של לוסי מהמיטה שלי ופתחתי אותו, ברגע שהפעלתי אותו הוא ביקש סיסמא. הלכתי למחשב שלי והתיישבתי בכיסא עם הלפטופ ליד המחשב.
בזמן שפרצתי את הסיסמא של לוסי הברווז הצהוב מגומי שהיא הניחה לי ליד המחשב הפריע לי בעין, נזכרתי בפרצוף הכועס והחמוד שלה היום כשזרקתי אותו מהחלון.
היא איימה עליי בכך שהיא לא תישן איתי במיטה הלילה, זה מה שבאמת הולך לקרות. פרצתי את הסיסמא של לוסי וחיטטתי לה במחשב עד שמצאתי את הסרטון.
הרצתי קדימה לחלק שבו אוון, אבא של לוסי, מניח את היד על הזכוכית שתקועה בבטן של אמא שלי. היא הסתכלה עליו בבלבול וחוסר הבנה ולאחר מכן היא צרחה בכאב כשהוא החדיר את הזכוכית לבטן שלה וקרע את איבריה.
שמתי יד על החזה שלי וצבטתי את עצמי הכי חזק שאני יכול כדי להרגיש אפילו טיפת כאב שהיא הרגישה. כשהוא סיים לשסע אותה בחיים ראיתי את עיניה מתגלגלות ושוב את החיוך הקטן הזה ששמור לי ולאחים שלי.
צפיתי בסרטון הזה שוב, שוב ושוב. לא עמדתי יותר באמא שלי שנרצחה וסבלה. קמתי מהכיסא וצמצמתי את עיניי לעבר הברווז שלוסי הביאה.
YOU ARE READING
המזכירה של השטן
Romansa~גמור~ [3/3] לוסי קלרסון- הגעתי לכאן במחשבה שאהיה קשורה ליחידה מסווגת, לא שאהיה קשורה לבוס קריר ומתנשא. סטיב קנדי לא נותן לי לקרוא לו אפילו סטיב, רק בוס. יש יותר מתנשא מזה? לא הסתדרתי איתו מהרגע הראשון, הוא התערב בכל דבר בחיים שלי. הלב הקפוא שלו התח...