סטיב-
בדרך לבר הסברתי ללוסי את המצב עם קורי שראיתי רק את המזוודה שלו בבית ולא אותו למשך כל היום.
היא גם הגיעה לבית של קארל עם אובר כך שהמכונית שלה לא הייתה שם.
חניתי בחניה ויצאנו מהמכונית, "אתה בטוח שהוא כאן?" היא שאלה בפקפוק, אני מניח שנגלה עכשיו.
פתחתי את הדלת וסרקתי את כל הבר בעיניים שלי, העיניים שלי עצרו על גב רחב, שיער חום מתולתל וקעקוע של דרקון בזרוע.
הראש של קורי מוטל על שולחן הבר כשלידו כוסית שנשאר בה עוד אלכוהול, זאת בטח לא הכוסית הראשונה שלו.
לפי המצב שהוא נתון בו עכשיו הוא שתה לפחות 4 כוסיות ואז נרדם כשלא הצליח לסיים את החמישית.
"הוא נראה גמור" לוסי עזרה בכך שתיארה את המצב שלו, זה לא כאילו שאני יכול לראות אותו במו עיניי.
"איך אתה הולך להביא אותו לבית שלכם?" היא שאלה אותי ועל זה עדיין לא חשבתי, ציפיתי לראות אותו עירני ולא ישן.
"נתחיל בלהעיר אותו" אמרתי ללוסי והלכנו לכיוון קורי, הסתכלתי על איך שהפרצוף של קורי מרוח על השולחן בבר, אין סיכוי שהוא מספיק פיקח או אפילו עם אנרגיות כדי לעמוד.
"כמה הוא שתה?" שאלתי את הברמנית, היא הסתכלה על קורי, "הוא שתה שמונה זה התשיעי שלו" שמעתי את לוסי נשנקת, הוא שתה שמונה?
הייתי צריך לבדוק מה איתו מוקדם יותר לפני שהוא הגיע לכאן והטביע את היגון שלו באלכוהול.
"מצטער שאני מפריע לך לעבוד, את יודעת באיזה מצב הוא היה כשהגיע לכאן?" היא הנהנה, "הוא בא לכאן עם פרצוף קודר וישר ביקש שאמזוג לו לשתות, כששאלתי אותו מה הוא רוצה לשתות המילים המדויקות שלו היו 'לפחות את שואלת אותי מה אני רוצה, אלוהים לא שאל אותי אם אני רוצה להיות גיי או סטרייט' ואז הוא ביקש את המשקה הכי חזק" היא אמרה והנהנתי כאות תודה.
הברמנית אישרה את מה שחשבתי, הוא שם את המזוודה בבית ואז דיבר עם פול.
אני לא יודע מה הם אמרו ביניהם אבל זה גרם לשניהם להיות עצובים, לאחד מהם לבכות בבית שלו ולשני לבוא לבר ולשתות עד שהוא איבד את ההכרה שלו.
"קורי?" ניערתי את הגוף שלו, הוא לא ענה.
"אני חושבת שצריך לבדוק שהוא חי בכלל" לוסי אמרה בציניות, לפחות אני מקווה שהיא הייתה צינית.
החזה שלו עלה וירד באיטיות, ראיתי שהוא נושם אבל הנשימות שלו איטיות מהרגיל.
הוא ישן חזק.
הרמתי את הראש שלו ואת הידיים מהבר והשענתי אותו על הכיסא, "קורי אני צריך שתהיה אפילו קצת עירני" אמרתי לו וטפחתי על הלחי שלו.
YOU ARE READING
המזכירה של השטן
Romans~גמור~ [3/3] לוסי קלרסון- הגעתי לכאן במחשבה שאהיה קשורה ליחידה מסווגת, לא שאהיה קשורה לבוס קריר ומתנשא. סטיב קנדי לא נותן לי לקרוא לו אפילו סטיב, רק בוס. יש יותר מתנשא מזה? לא הסתדרתי איתו מהרגע הראשון, הוא התערב בכל דבר בחיים שלי. הלב הקפוא שלו התח...