סטיב-
בזכות לוסי המילה לא היא השנואה עליי, היא בת 27 ועדיין לא נראה שהיא מבינה את הסיטואציות שסובבות אותה.
אנשים פוגעים בה והיא מגנה עליהם שוב ושוב אבל כשאני לא נותן לה לנהוג כי היא לא כשירה לזה, היא מסתכלת עליי בפחד וכמעט נופלת לאחור.
אני אכרות את כל האצבעות שלי ואז את היד שלי לפני שאי פעם אחשוב על להרים יד על אישה, אני האחרון שהיא צריכה להסתכל עליו עם מבט מפוחד.
קניתי ללוסי מעיל פרווה ממישהו רנדומלי, לפני שהבאתי לה בדקתי שהוא נקי.
לוסי הסתכלה עליי עם הלם על הפנים שלה, מתי שהבאתי לה את המעיל פרווה אז היא שאלה אותי אם איימתי על הגבר שקניתי ממנו את המעיל.
זה גרם לי לצחוק, ככה היא רואה אותי?
אני קניתי ממנו את המעיל פרווה ב100 דולר שאיתו הוא יכול לקנות כמה מעילים.
אם היא הייתה רואה את החיוך שלו על הפנים מתי שקניתי את המעיל פרווה..
במקום זה היא חושבת שהיעד שלי זה רק לפגוע באחרים.
בקרוב היא תדע מה באמת אנחנו עושים בארגון Sl.
~"מה השם שלך?" אחותי שאלה את לוסי, מלאני חייכה חיוך התנצלות בגלל שהיא תקפה את לוסי.
"קוראים לי לוסי" לוסי אמרה בצורה רובוטית, ככל שאני ליד לוסי אני מגלה עליה יותר ויותר דברים.
כמו החרדה החברתית שלה שהיא חווה עכשיו.
"קוראים לי מל-" מלאני באה להגיד לה ולוסי קטעה אותה, "מלאני, אני יודעת" לוסי אמרה במקום אחותי.
"אה, אני מניחה שסטיב כבר דיבר איתך עליי" ההנחה של מלאני לא נכונה, לא דיברתי עם לוסי עליה.
נגעתי בירך של לוסי ותפסתי את תשומת ליבה, צמצמתי את עיניי והיא לא הבינה מה אני רוצה ממנה, הורדתי את היד ואחרי כמה שניות שהיא חשה בלבול העיניים שלה נפערו.
היא יודעת שאני שמתי לב לזה, שהיא יודעת את השם של אחותי.
היא לא יכלה לשמוע את השם של מלאני מזאק כי זאק קורא למלאני קטנטונת.
מתי שאני, בראד וקרולינה הגענו למקום שבו זאק, מלאני ולוסי נאספו אז העמדתי את לוסי והיא ישר רצה משם.
היא לא יכלה לשמוע את השם של מלאני מאחד מאיתנו, בנוסף לזה אנחנו קוראים למלאני מל.
מישהי פה חייבת לי הסברים.
"לוסי אני מצטערת על מה שקרה.. את התחלת עם בעלי ובמקום לעצור שניה ולחשוב על זה שאת לא יודעת שהוא נשוי אני תקפתי אותך. אני כל כך מצטערת" מלאני אמרה והצטערה, מלאני התבגרה אבל עדיין יש את הקטעים שהיא לא חושבת לעומק על דברים.
YOU ARE READING
המזכירה של השטן
Romance~גמור~ [3/3] לוסי קלרסון- הגעתי לכאן במחשבה שאהיה קשורה ליחידה מסווגת, לא שאהיה קשורה לבוס קריר ומתנשא. סטיב קנדי לא נותן לי לקרוא לו אפילו סטיב, רק בוס. יש יותר מתנשא מזה? לא הסתדרתי איתו מהרגע הראשון, הוא התערב בכל דבר בחיים שלי. הלב הקפוא שלו התח...