13

5.6K 95 5
                                    

Ranya: Kaç gündür yazmıyorsun

Ranya: Ben de aptal olduğum için yazmanı bekliyorum kaç gündür

Ranya: Niye yaptın ki şimdi böyle

Ranya: Hayatıma girdin ben de salak gibi bağlandım çabucak

Ranya: Keşke bana aşık olarak yazsaydın

Ranya: Evet gerçekten seni arzuluyorum ama keşke severek sevişebilecek olsaydık seninle

Ranya: Duygusal 20 yaşında bir ergenim, karşımdaki adama trip atıyorum gerçekten çok acınası

Ranya: Engel yiyeceğim galiba

İletildi.

(1 gün sonra)

Çakır: Hayır Ranya, elbette seni engellemeyeceğim

Çakır: Neden böyle düşünüyorsun anlamıyorum.

Çakır: Son 2 gündür işlerim çok yoğunlaştı.

Çakır: Telefonu elime bile alamadım, sadece iş görüşmeleri yaptım.

Çakır: Hengame arasında sana zaman ayırabileceğim vakti bekliyordum, en erken şu anı ayarlayabildim.

Çakır: Konuşalım mı?

Ranya: Olur.

Çakır: O gün söylediklerin üzücüydü açıkçası ama sorun yok, sana kırılmam. Yalnızca gözündeki imajım beni düşündürtüyor.

Çakır: Senin için seni sadece bedenin için kullanacak, senden 13 yaş büyük bir moruk muyum?

Ranya: Ya of, moruk derken sarhoştum aklım yerinde değildi.

Çakır: Sorun yok bebeğim, o kısım şakaydı :) Sen kalanına cevap ver.

Ranya: Ya, hayır. Yaşının hiçbir önemi yok, beni sadece bedenim için kullanıp atmayacağını da biliyorum.

Ranya: Ama içimde aptal bir taraf seninle sevişirken sevgini de hissetmek istiyor.

Ranya: Senden böyle bir şey talep edemem, beni sev diye yalvaramam.

Ranya: Ama durum böyle.

Çakır: Çok safsın güzelim... :)

Ranya: Nasıl yani?

Çakır: Ufaklık, sence sana karşı duyduğum tek his arzu mu?

Ranya: Değil mi?

Çakır: Değil tabii ki güzel Ranya. Evet, akıl almayacak derecede arzuluyorum seni.

Çakır: Ama sadece uçkurumla değil, aynı zamanda kalbimle de hareket ediyorum sana karşı.

Çakır: Bu zor benim için, şu zamana kadar mantıklı gelmeyen kişilerle sevişmedim bile.

Çakır: Seni ilk gördüğümde yazma sebebim arzuydu.

Çakır: Mantığım devre dışıydı. Konuştukça mantığımı kullanma oranım daha da azaldı, kalbimi dinlemeye başladım.

Çakır: Yalan konuşmayacağım, çok merhametli ve düşünceli bir adam değilimdir. O gün sarhoş olan sen değil bir başkası olsa 'Arkadaşlarıyla eğleniyor işte' der geçerdim.

Çakır: Ama sen olunca... Nasıl, nerede, kiminle, neden eğleniyor diye düşündüm o fotoğrafı gördüğüm an.

Çakır: Ben sevgi dolu bir kalbe sahip değilim ama izin verirsen kalbimi seninle doldurabilirim.

Gitme Bebé || Texting (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin