Probudila jsem se asi v půl sedmé ráno. Po půl hodině převalování v posteli, neustálém obrácení deky a polštáře jsem to vzdala a vstala. Potichu jsem otevřela skříň, vzala si nějaké oblečení a vyšla z pokoje. Nechtěla jsem probudit Terku. Převlékla jsem se v koupelně, umyla si obličej a vyčistila zuby. Obula jsem si boty a vzala bundu, z jejíž kapsy jsem si vyndala sluchátka, která jsem si hned dala do uší a pustila si písničky. Vyšla jsem z bytu a po schodech se vydala k dveřím on paneláku. Potřebuji se nějak probrat, takže výtah šel stranou.
Když jsem vyšla ven, na můj obličej hned dopadl chladný vzduch a já se svižně vydala k nejbližšímu obchodu co u nás máme.
Nakoupila jsem věci na snídani a dokoupila to, co nám chybí.
Když jsem přišla domů, všichni ještě spali. Šla jsem do kuchyně a rychle uklidila celý nákup. Pak jsem se konečně podívala na notifikace, které mi přišly, když jsem odemykala byt a měla v rukou nákup, takže jsem se nemohla podívat.
*neznámé číslo*
Ahoj, nechci otravovat takhle ráno. Ale mohla bys mi prosím poslat fotky mých gólu ze včera? Kluci říkali, že se ti prej povedla fotka tý penalty, když jsi fotila za Petra. A že na úpravu ty ostatní fotky máš taky ty. Dík
Chvilku jsem byla zmatená, ale pak mi došlo, že jediný kdo od nás dal včera penaltu byl Krejda.
ahoj jasne, za chvilku ti to poslu, jen mi dej vterinkuu. :)
Co děláš takhle brzo vzhůru, snad jsem tě neprobudil. 😂
neprobudil, jsem uz vzhuru docela dlouho, moc neumim vyspavat.
Tak to asi nejsi jak Terka.😂😂😂
nejsem no 😅
*8 fotografii*
tak tady to mas, poslala jsem ti to i na mail .Dík, ujdou.🙄😂
kezby by slo rict to stejny o tobe 🙃
??? Dal jsem gól a penaltu, co víc bys po mě chtěla prosimtě?
abys treba nebyl takove hovado, ale to se mi asi nesplni. ;(
Ty fotky jsou fakt dobrý, dík. Jen jsem ti to nechtěl hned tak říkat. 🙄
ja to vim, ale diky.😬 uzij si volno, zitra je odpolednni trenink. tesim se, az budu moct poridit tvou fotografii, kde pri nejakym cviku vypadas fakt priserne a pak to postnu. 🥰
To bys neudělala.
nepodcenuj me, ladislave.
Na to mi už jen hodil zobrazeno. Já sama jsem se k tomu nevracela. Nechci být vytočená hned po ránu a štvát mě, mu jde fakt dobře. Nevím jak to dělá že mě dokáže naštvat jen tím, že je v mé blízkosti.
Začala jsem chystat snídani pro ty tři, kteří asi nehodlali v blízké době vstávat. Teda, myslela jsem si. Po chvilce totiž přišel do kuchyně David a opřel se o futra.
„Co tady vyvadíš, proč nespíš, když máš volno?" řekl rozespalým chraptivým hlasem a promnul si oči.
,,Dělám vám snídani," řekla jsem, když jsem krájela zeleninu a dávala ji na talířek.
ČTEŠ
Midnight love
FanfictionElliana se vrací na Spartu, kde bude každý den potkávat někoho, kdo pár let zpět zlomil její nejlepší kamarádce srdce. Nemohl to být nikdo jiný, než sparťanský kapitán, Ladislav Krejčí. Jak budou zvládat spolu pracovat, když se navzájem z celého srd...