Seděla jsem v autě a jela domu, po zápasu na Letné. Domácí zápasem s Teplicemi jsme vyhráli 4:1 a připsali si tak už 6. výhru v řadě.
Pobrukovala jsem si text písničky, která mi zrovna hrála. Ta se ale zastavila, protože mi přišla zpráva a mám mobil propojený s rádiem.
Podívala jsem se na obrazovku a viděla zprávy od Terky. Rozhodla jsem se, že si je přečtu až dojedu domů, kdyby to bylo něco důležitého, zavolá mi. Písnička se zase pustila a já začala zpívat její text. Po chvilce se písnička ale znova zastavila.
Terezka🤍 rozsvítilo se přes obrazovku.,,Anoo?" řekla jsem, když jsem zvedla hovor.
,,No čau, ty neumíš číst a odpovídat na zprávy?!" napomenula mě.
,,Teri, já řídím,"
,,A? Já jsem snad důležitější ne?"
,,No rozhodně míň důležitá, než pokuta za používání mobilu při jízdě ,"
,,No dovol!" řekla uraženě.
,,Co potřebuješ?" zeptala jsem se.
,,No chtěla jsem se zeptat, ty s náma jedeš normálně do Ostravy, žejo?"
,,Jedu, proč?"
,,Ne tak já se jen ptám, nějak se tady řeší, jak budou pokoje a tak. Jedeme tam v pátek odpoledne. V sobotu je zápas, ten začíná ve tři. Jenže potom, skončí třeba v pět, jenže než se všichni sbalí a tak. Vrátili bysme se do Prahy pozdě, takže se objednává hotel a vyjedeme domů v neděli ráno,"
,,Takže budu na pokoji s klukama nebo?"
,,Ne, budeš semnou, proto ti volám, jestli jedeš. Jinak bych byla s někým z kluků, ale ty jsi lepší společnost,"
,,No tak to je pocta, že si tohle myslíš," zasmála jsem se.
,,Hele moc mě neštvi, nebo to ještě změním!"
,,Dobře dobře, promiň, moc ráda budu tvá společnost," řekla jsem zcela vážně.
,,No to bych ti doporučovala,"
,,To tam furt jsi na té Letné?"
,,Jo, ale už si balím věci a budu odcházet. No nic hele, vím, že jsem ti přerušila koncert, chvilku trvalo, než jsi to zvedla. Tak se můžeš vrátit ke zpěvu, já musím, čau," rozloučila se.
,,No děkuji, byla jsem v tý nejlepší
části! Tak zatím ahoj, napiš mi až přijdeš domů!",,Jasně kapitáne," řekla a típla hovor.
***
Bylo páteční ráno, asi devět hodin a já se přemluvila, abych vylezla z postele. Večerní škola není nic pro mě. Vždycky jsem si myslela, jak škola večer musí být mnohem lepší, už jen kvůli tomu, že mě večer chytne mega moc energie a jsem celkem produktivní. Jenže jsem školu skončila asi v deset večer a když jsem přišla domu, byla jsem tak mrtvá, že jsem si jen velice rychle sundala makeup, vyčistila zuby, dala pyžamo a šla spát.
V bytě bylo ticho, David i můj brácha byli na tréninku. Někdy je fajn, když je klid. Já ho teda mám ráda hlavně když si třeba čtu, jinak si spíš radši pustím něco do pozadí, protože by mi hráblo.
Rozespalá jsem si šla dát vodu do konvice, abych si mohla udělat čaj.
Na lince byl talíř se snídaní a lístek.Víme, že bys jinak nesnídala, tak jsme ti něco nechali.
PS: dá se to jíst, neboj.
-Maty, DaviNěkdy jsou na pěst, ale ani neví, jak moc mi občas usnadňují život.
Zapla jsem konvici a šla si dát rychlou studenou sprchu na probuzení.
Po snídani jsem si šla zabalit. Byla jsem na sebe celkem pyšná, vešla jsem se do sportovní tašky a dost místa mi tam zbylo. Často totiž balím věci navíc. Stejně se ale vždycky stane něco, při čemž jsou ty věci potřeba. Dala jsem si do tašky všechno příslušenství, co budu potřebovat. Převlékla jsem se do černých tepláků a mikiny, vzala si sluchátka, mobil, bundu a vyrazila ven. Věděla jsem, že odpoledne čeká několik hodin v autě a že pokud se neprojdu, už z toho auta asi nevystoupím.
ČTEŠ
Midnight love
FanfictionElliana se vrací na Spartu, kde bude každý den potkávat někoho, kdo pár let zpět zlomil její nejlepší kamarádce srdce. Nemohl to být nikdo jiný, než sparťanský kapitán, Ladislav Krejčí. Jak budou zvládat spolu pracovat, když se navzájem z celého srd...