09

278 30 27
                                    

Dušan POV

Stigao je i zvanični prvi dan Evropskog prvenstva i naša utakmica sa Engleskom.

Probudio sam se poprilično rano, s tim da sam slabo spavao sinoć - pola noći sam prevrtao po mislima dešavanja u svojoj glavi.

Bacio sam pogled na prizor levo od sebe u krevetu i ugledao Taru koja je spokojno spavala okrenuta meni leđima.

Čim sam je ugledao, vratio mi se film svih dešavanja prethodne večeri, dok mi je na usnama lebdeo, refleksno, sitni osmejak.

A onda su mi na pamet pale kestenjaste oči.

Osmeh mi je gotovo momentalno spao s lica, a u grudima se pojavila teskoba.

Na vrhovima prstiju sam i dalje osećao naboj energije koji je prostrujao mojim telom usled njenog dodira.

Kad su nam se ruke dodirnule, bilo je to kao sudar dva univerzuma.

,,Šta bi želeo da doživiš?"

Nijedno ni drugo nije puštalo ruku. Njene smeđe oči iskrile su na mesečini, a u njima je blistala čista, realna iskrenost.

Moćna, zastrašujuća energija je cirkulisala u našem ličnom prostoru.

Njen palac je mahinalno ovlaš prešao preko moje šake, a to je izazvalo trnce koji su se spuštali duž moje kičme.

Gledajući u njene usne, tiho sam odgovorio:
,,Trofej u svojim rukama."

Ovaj čarobni momenat bio je prožet savršenom intimom. Nikakav specijalni fizički kontakt - samo sušta psihička povezanost.

Jezivo je koliko mi se brzo uvukla pod kožu.

Gledali smo se tako par sekundi, vodeći nemi razgovor, te je ona pustila moju ruku, komentarišući:
,,Pa, mislim da je vreme da krenemo. Već je pala noć, a sutra je važan dan."

Složio sam se iako sam u sebi proklinjao momenat kad je od mene oduzela sigurnost sopstvenog dodira.

Prsti su me svrbeli, najednom gladni malopređašnjeg osećaja njene ruke u mojoj, kao zavisnik na odvikavanju.

A onda sam se uhvatio za glavu, prisećajući se gluposti koju sam nakon toga uradio.

Nisam mogao da je izbacim iz glave. Utehu sam pronašao u Tari, koja je prihvatila ponudu i više nego srećno.

I sad sam se uvalio u problem.

Na treningu pred utakmicu sam bio totalno odsutan, a moja karijera visi o koncu. Ovo prvenstvo je jedini način da povratim svoju reputaciju.

Ali ne mogu to da uradim kad osećam njen pogled na sebi.

Celo jutro sam pokušavao da je ignorišem, ali težina tog pogleda me je činila potpuno ogoljenim.

,,Dušane, fokusiraj se ili ćeš biti van protokola za danas!", Mister mi je pripretio, prekorivši me.

Sergej je protrčao pored mene i prokomentarisao, namignuvši mi:
,,Šta ti je, brate? Ljubavni problemi, a?

Nepregoriva bakljaWhere stories live. Discover now