Spis Klanów i Dedykacja

392 11 57
                                    

Wszystkim, których spotkała przemoc,
nie poddawajcie się

!Specjalne podziękowania dla @Szafirowa_Gwiazda za wykonanie okładki!

Klan Pioruna:

Przywódca: Szyszkowa Gwiazda - Ciemno brązowa kotka o morsko niebieskich oczach oraz z rudymi plamami i jasnym brzuchem, z wieloma bliznami na brzuchu.

Zastępca: Zacienione Oko- Ciemnoruda, zielonooka kotka w ciemniejsze prążki. Ślepa.

Wojownicy: Upiorne Serce- Smoliście czarny, złotooki kocur.

Sosnowa Igła- Biały, zielonooki kocur z ciemniejszymi prążkami.

Sójcze Skrzydło- Jasnobrązowy, niebieskooki kocur z oklapniętym uchem.

Krótki Ogon- Jasnobrązowy, brązowooki kocur w ciemniejsze pręgi, ma wyjątkowo krótki ogon.

Lisia Kita- Rudy, zielonooki kocur z jaśniejszymi prążkami i bardzo puchatym ogonem.

Oklapnięte Ucho- Czarny, niebieskooki kocur z rudymi plamami i oklapniętymi uszami.

Cisowy Cień- Szylkretowy, kocur z heterochroniom. Jedno oko ma niebieskie, drugie zielone.

Lodowa Róża- Niebieska, niebieskooka kotka z jaśniejszym brzuszkiem i plamką na pysku.

Mknący Wiatr - Umięśniona, brązowa kotka o krótkim futrze i niebieskich oczach

Jerzykowe Skrzydło - Drobny, brązowy kocur o krótkim futrze i szarych oczach

Tajemnicza Przepaść - Czarny kocur o niebieskich oczach.

Uczniowie: Wieczorna Łapa - Czarny kocurek w jaśniejsze, charakterystyczne, "kręcone" pręgi o złotych oczach.

Poranna Łapa - Biały kocurek w ciemniejsze, charakterystyczne, "kręcone" pręgi o złotych oczach.

Migocząca Łapa - Jasnorudy, pręgowany kocurek z krwisto rudymi plamami na puszku.

Przepołowiona Łapa - Jasnoruda koteczka z wyjątkowo małymi uszami. Połowa jej ciała pokryta jest czarną plamą, na jaśniejszej części widać pręgi. Ma ciemnobrązowe oczy.

Berberysowa Łapa - Krwisto rudy kocurek o jaśniejszym brzuszku i ciemnobrązowych oczach.

Karmicielki: Wężowa Łuska - Błękitna, szarooka kotka z czarną końcówką ogona.

Fiołkowy Płatek - Jasnobrązowa, zielonooka kotka w czarne pręgi. Matka Świerszczyka, Kijaneczki i Płotki.

Zapiaszczona Skóra - Jasnoruda kotka o jasnozielonych oczach oraz jaśniejszym brzuchu pysku i łapach. Ma charakterystyczną jasną plamę w połowie ogona. Matka Wiewiórka, Słoneczki i Wilczki

Kocięta: Świerszczyk - Brązowy kocurek z ciemniejszymi pręgami oraz brązowymi oczami.

Kijaneczka - Ciemnoszara koteczka o zielonych oczach oraz ciemniejszych prążkach.

Płotka - Jasnobrązowa koteczka o brązowych oczach.

Wiewiórek - Zielonooki kocurek o długim, płomiennorudym futrze, a także charakterystycznym, spłaszczonym pyszczku.

Słoneczka - Jasnoruda koteczka w ciemniejsze pręgi. Ma jasnozielone oczy.

Wilczka - Ruda koteczka o  krótkim futerku i ładnych, zielonych oczach.

Klan Rzeki:

Przywódca: Dzwoniąca Gwiazda- Ciemnoszary, zielonooki kocur, niegdyś pieszczoch dwunożnych.

Wojownicy Nowela Niewola Czarnego NosaOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz