11. Bölüm

45 4 0
                                    

Ortam çok güzeldi. Sohbet çok güzel geçiyordu. Kaan bi ara bizim çocukluk anılarına girince, herkes kahkaha atmaya başlamıştı.

Gül teyze ile Hüseyin amca Kaan'ı sevmişlerdi. Bunu hissediyordum. Onlarda hissettiryordu. Bora ile gözgöze geldiğimizde, sanki olanlara imrenerek bakıyordu. Bizim evde de aynı bakışı sezmiştim.

Çok güzel bi aksam geçmişti. Erkekler ayaklanıp, izin istediler. Kaan , Gül teyze ile Hüseyin amcanın elini öptü:" efendim izin verirseniz. Yarın kızlarla bi İzmir turu yapmak istiyorduk."
Bora araya girip:" Kaan sen kendin için izin al. Biz Serin ile bize gideceğiz."

Şaşırmış bir vaziyette Bora'ya baktım. Aynı şaşkınlık Aslı'da da vardı. Gül teyze:" tabi oğlum. Hadi Hüseyin biz içeri geçelim. Gençler vedalaşsın." Deyip odaya geçtiler. Kaan ile Aslı kapının önüne çıktılar konuşmak için.

Bora'ya dönüp:" Size mi gideceğiz?"
Bora kafasını sallayıp:" evet sevgilim. Valla yarın süpriz yapacaktım ama; Kaan batırdı. Hem yarını beraber geçiririz."
" tamam sevgilim."
Bora:" yarın seni 1 de alırım yosun gözlüm."
" tamam sevgilim." Deyip sarıldım. Mutlu olmuştum. Dün akşam ne düşünüyordum. Şimdi nasıldım. Kapıyı açmamızla, Kaan ile Aslı'yı öpüşerek görmeyi beklemiyorduk.

Bora:" a Hüseyin amca." Deyince Kaan ile Aslı'nın bir ayrılışı vardı. Kaan saçmalamaya başlamıştı:" şeyy efendim gördüğünüz gibi değil."
Bora ile birbirimize bakıp, kahkaha attık. Kaan bi duraklayıp, baktı:" varya siz bittiniz oğlum. Yüreğime iniyordu."

Gülüşmelerle vedalaştık. İçeriye geçtiğimiz de. Aslı anne ile babasına bakıyordu. Onların konuşacakları vardır diye annemleri arayacağımı söyleyip odaya geçtim. Herkes çok mutluydu.

Annemlerle telefonda konuşup, kapattım. Üzerimi değiştirdim. Aslı elinde kahvelerle odaya girdi:" şükür bu günü de atlattık. Bakalım senin yarın nasıl geçecek."
Kahveyi alıp:" bakalım. İnşallah sizinki gibi güzel geçer."
Aslı biraz düşünceli:" insallah demişti."

Aslı'nın telefonu çalıyordu. Tabiki arayan Kaan'dı. Aramasa şaşardım. Aslı balkona çıktı. Bende yatağa uzandım. Bugün yorulmuştuk. Gözlerim kapanıyordu. Yarını düşünerek gözlerimi kapattım.

Sabah kalktığımda, kahvaltımızı yaptık. Kaan gelip, Aslı'yı aldı. Bora'nın telefon etmesiyle, bende aşağı indim. Borayla sarıldık. Ben zaten heyecanlıydım. Bora'nın da gergin olduğunun farkındaydım. Arabaya bindiğimizde ikimizde sessizdik. Yolda durmasını söyledim. Çiçek ve tatlı almıştık.

Evleri İnciraltındaydı. Bahçeden arabayla girdiğimizde, karşımızda çok büyük bir villa duruyordu. Önünde havuzu vardı, sahilin hemen önündeydi. Arabadan indiğimizde , Bora elimi tuttu:" Yosun gözlüm seni tanımasam çok heyecanlandığını düşüneceğim."
" heyecanlıyım tabi Bora."
Bora gülümseyip:" içerde seni sıkıştırayım mı? Bunca yıllık intikamımı alayım."
" bak seni öldürürüm. Gıcıksın ya gıcık."

Kapının önüne geldiğimizde Bora zile bastı. Kapı hemen açıldı. Kapının önünde 4 tane kadın bizi bekliyordu. Onalra baktığımda yüzlerinde hiç bir mimik yoktu. Sadece en arkada duranın gözlerinin içi gülüyordu. Tanımıştım. Bora'nın çok sevdiği teyzesiydi.

Bora:" Annem Ayten, büyük ablam Gamze, Küçük ablam Gizem, teyzem Melek."
Bora'nın annesine yaklaşmamla elini uzattı. Mesafeyi korumuştu. Öpmemi engellemek istemişti. Bende boynuna atlayacak değildim. Elini öpüp, elimdeki çicekleri uzattım:" memnun oldum." Dedim .

çicekleri alıp, yandaki çalışana uzattı. Ablaları da anneleri gibi sadece ellerini uzatıp, tokalaştı. Teyzesine elimi uzattığımda, beni çekip sarılıp öptü. Bu hareketi gerginliğimi almıştı. Gözlerimin içine bakıp:" Serincim nihayet tanışabildik. Hoş Bora'nın anlatmalarıyla, seni tanıyor gibiyim ama."

Benim Sevgim İkimize Yeter SandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin