13. Bölüm

51 4 0
                                    

Serin'i gördü. Serin karşısında Bora'yı görünce, irkildi:" Sen miydin sevgilim? "
Bora, karşısında bornozuyla duran, Serin'e bakıyordu. Serin utanmış bir vaziyette gözlerini Bora'dan kaçırıyordu.

Bora tebessüm etti. Onun bu hareketlerine. Hiç bir şeyden çekinmeyen, deli dolu kız. Ne zaman, Bora ile bu duruma gelse; küçük bir kız çocuğu gibi, utanıyordu. Bora daha fazla onu utandırmak istemedi:" şeyy. Telefonun çalmıştı da onu getirdim. Sonra'da fotoğraflarımızı gördüğümde, onlara bakarken kaldım." Deyip arkasını dönüp, fotoğraflardan bir tanesini gösterdi.

" Bu fotoğrafı hatırlıyor musun? Sahildeydik. Sen yine bana sinir olmuş. Gıcık demiştin. Bende seni gıdıklamaya başlamıştım. Kaan'da bizi çekmişti. O günde kahkalarında kaybolmuştum. Sana bakışlarıma bak."
Serin, Bora'nın yanına gelip, fotoğrafa baktı:" Sen beni her zaman sinir ediyorsun zaten. Gıcıksın işte gıcık."

Bora, Serin'e döndüğün de yüzleri birbirine deyecek kadar yakın olmuştu. Bora gözlerini kapatıp, Serin'in odaya dağılan kokusunu içine çekti. Serin onu izliyordu. Bora gözlerini açıp:" kokunu içime hapsetsem ve hep orda kalsa."
Serin gülümsemişti. Bora daha fazla dayanamayacaktı. Nerde olduğunu umursamadan. Serin'e yaklaşıp; dudaklarını dudaklarının içine aldı. Onu çok özlemişti. Serin'de nerde olduğunu unutmuş gibi, karşılık vermeye başladı.

Bora kollarını Serin'in beline atıp; kendisine daha da çekti. Serin de kollarını Bora'nın boynuna doladı. Bora o kadar andaydı ki. Serin'i masa ile kendi arasına aldı. Öpüşünü derinleştirdi. Dudaklarını boynuna götürüp, kokusunu hem içine çekiyor hemde emiyordu. Serin onun öpüşündeki zevkten, nerede olduğunu unutmuştu. Serin gözlerini açmasıyla; nerde olduğunun farkına vardı.

" Bora. Bora şuanda odamdayız."
Bora, Serin'in sözleriyle, andan çıkmıştı.
Bora:" özür dilerim sevgilim. Bi an nerde olduğumuzu unuttum. O kadar güzelsin ki. Hadi ben çıkayım. Sende hazırlan. Ama bu gidişle, tatilimizi senin evinde geçireceğiz. Kök salacağım."
" abart istersen sevgilim."

Bora ellerini tutup:" Sen geldikten sonra; ömrümün sonuna kadar, seni beklerim sevgilim."
" hadi in. Geliyorum ben."
Bora'nın çıkmasıyla, Serin derin bi nefes almıştı. Bi an kendini kaybetmişti. Kafasını sallayıp, düşüncelerden çıktı. Hazırlanıp, aşağı indi. Anneleriyle vedalaşıp; evden çıktılar.

Arabada giderken, Bora:" Sevgilim kim aradı seni?"
" a ben tamamen onu unuttum sevgilim." Deyip telefonunu eline aldı. Baktığında öğrenci işlerinden aradıklarını gördü. " öğrenci işlerinden aramışlar. Dur ben bi arayayım."

Serin geri aramıştı. Kadın evrakları mail yoluyla yollayacağı, adresi vermişti. Bora, sadece dinliyordu. Gerilmelerini istemiyordu. Serin telefonu kapatıp, Bora'ya döndü:" evrakları yollayacağım mailin adresini vermek için aramışlar."

Bora, Serin'in elini dudaklarına götürüp öptü:" Seni seviyorum. Her şeyin üstesinden beraber geleceğiz sevgilim."
Serin, Bora'nın sözleriyle mutlu olmuştu:" seni seviyorum sevgilim." Deyip kafasını boranın omzuna koydu.
Bora:" ama kokun beni mest ediyor. Böyle durmaya devam edersen; kaza yapma ihtimalim fazla söyleyeyim."
" Boraaa. Allah korusun. Bizim daha mutlu olacağımız çok günlerimiz var. Valla söyleyeyim; öteki tarafta da peşini bırakmam. Bu çeneme her yerde katlanırsın."
Bora:" a bak bunu sevdim. Sen yeterki benle ol. E çenene de katlanırım tabi."
" gıcık  ne olacak. Gıcıksın işte."

Bora kahkaha atmıştı. Serin o kahkahasında kaybolmak istemişti. Ağva'ya geldiklerinde, kanalın yanında şirin bir pansiyona girdiler.

Resepsiyonda, ellili yaşlarda bi kadın duruyordu.
" hoşgeldiniz gençler."
Bora:" hoşbulduk. Boş oda bakmıştık biz."
" tabi. Kaç gün kalacaksınız."
Bora:" belli değil; ama 3 günden aşağı olmayacak."
" tamamdır. Size en güzel; odamızı verelim." Demesiyle, Bora ile Serin birbirine baktı. Bugüne kadar Bora'nın evinde çok beraber kalmışlardı ama; Serin bi tuhaf oldu. Bora'da ondaki değişimi anlamıştı. Serin'in yanlış anlamasını istemiyordu. Kadına dönüp:" biz iki oda isteyecektik. Yanyana olursa seviniriz."
Kadın:" A malesef iki odamız yok. Başka bir yere bakabilirsini. İç kesimlerde bir çok pansiyon var."

Benim Sevgim İkimize Yeter SandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin