36. Bölüm

46 3 0
                                    

Bahçeye çıktığında, Bora arkasını döndü. Serin'in gözlerinden yine ateş çıkıyordu:" Sen sabahtan beri ne yaptığını zannediyorsun?"
" ne yapıyormuşum?"
" bi laf sokmalar falan. Sanki ben sana bayılıyorum. Deniz için. Yoksa sen zaten benim umrumda değilsin."
" onu biliyorum zaten. Ben ne zaman, senin umrunda oldum ki."
" Sen beni suçlamaktan ne zaman vazgeçeceksin acaba."
" evet seni suçluyorum. Ben hep kendimi suçladım biliyor musun? Ama Deniz'i benden saklaman. Herşeyi yaktı. Yıktı. Ya ben oğlumu 5 yaşında tanıdım. Onun hiç bir şeyini göremedim. Ama Serin hanım herşeye karar veriyor. Güçlü kadın ya. Bunda karar vermeyecektin. Bana söyleyecektin."

Ayşe, Deniz'i yatırıp aşağı indiğinde. Aslı ile Kaan'ın çekirdek yediğini gördü.
Aslı:" ay Ayşe teyzem allah aşkına bizde burda kalalım. Valla bunlardan, insanın canı hiç sıkılmaz. 5 sezonluk dizi gibi."
Ayşe güldü:" sizde burda, oturmuş çekirdek yiyorsunuz. Müdahale etsenize."
Kaan:" valla karışmayın dediler. Ben hiç giremem. Cesareti olan varsa, buyursun."
Ayşe ile Aslı kafalarını salladı.

Serin bağırmaya başladı:" Bana burda, suçsuz pozları yapma. Söylemek için aradım. Ama o çok sevdiğin Meltem açtı telefonu, Bora uyuyor şuanda. Biz beraberiz dedi."
Bora şaşırmış bi halde, Serin'e baktı.
Serin devam etti:" Benim için çok mu kolay oldu? Deniz'i nasıl büyüttüm, anlatamam. Ben senin yüzünden, aileme hasret kaldım ya. Onların yanında olamadım. Sırf sevgili anneciğin, bi tanecik oğluna beni layık bulmadığı için."
" Annem mi?"
" evet annen. Benim yüzüme bile bakmayan annen; çağırdı beni. Seninle olmamam gerektiğini, bana anlattı."

Serin artık sondaydı. Bora'nın bu kadar üzerine gelmesi, patlamasına neden olmuştu. Serin herşeyi anlattı.

Bora hızla evden çıktı. Bora arabayı, o kadar hızlı sürüyordu ki. Eve geldiğinde, kapıyı kırar gibi açtı.
Annesi ile babası ayağa kalktı:" oğlum ne oldu?"
Bora annesine bakıyordu:" anne. Bana yapmadım de. "
" oğlum."
" ya buraya kadar, annem yapmamıştır dedim. Ne istedin bizden. Hadi onu geçtim. Senelerdir ne kadar acı çektiğimi gördün. Neden söylemedin? O kız senin yüzünden tek başına, dünyanın bir ucunda çocuğumuzu doğurdu. Ya ben. Ben kendimi haklı buldum ya. Kadına neler yaptım?"
" oğlum."
"Sakın. Sakın bana oğlum deme. Benim ailem zaten yokmuş. Siz beni bitirdiniz. Kendimi Serin'e affettirebilir miyim onu bile bilmiyorum. Çocuğumun, babasız büyümesinin nedeni, Serin değil; sizmişiniz. Sakın. Sakın beni birdaha aramayın." Kapıyı çarpıp çıktı.

Serin'in evine gitti. Serin'i balkonda gördü. Bora bir şey demeden, Serin'in yanındaki sandalyeye oturdu. Serin'e baktığında, ağladığını anladı.
" Biliyor musun? Şuanda ne söylesem. Boş gibi geliyor. Hiç bir özür. Yaptıklarımın telafisi olamaz. Ben bilmiyordum Serin. Sen herşeyde haklıymışsın. Ama şunu bil. Ben seni asla ; ama asla aldatmadım. Sen ayrılıp, gittikten sonra ben kendimi kaybettim Serin. Hergün ama hergün kendimden geçinceye kadar içiyordum. Bi akşamda Meltem'in koltuğunda sızmışım. Aramızda hiç bir şey geçmedi. Ama sen haklıymışsın. Bana duyguları olduğunu söylediğinde, senin haklı olduğunu anladım ve ortaklığımızı bitirdim. Geçen hafta uzun bir aradan sonra, sadece iş yemeğiydi. Annemden de haberim yoktu. O konudada kendimi haksız buluyorum. Çünkü sana o güveni verememişim demekki. Artık ben geçmişi konuşmak istemiyorum Serin. Seni çok üzdüm farkındayım. O aptal gece de kıskançlığımdan ne yaptığımı bilemedim. Hergün kendimden nefret ettim ve inan sen beni affetsende; ben kendimi affetmeyeceğim. Ben ömrümde, tek kadın sevdim. Senden başkası değil. En nefret ettiğimi hissettiğim anlarda bile; bu böyleydi. Herşey ama herşey için, yanında olamadığım için, özür dilerim. "

Serin sadece dinlemişti. Gözyaşları akıyordu:" geçmişte kalmayalım artık Bora. Artık istesekte eskisi gibi olamayız. Yaşanmışlıkları yok sayamayız. Bizim için önemli olan Deniz. Bundan sonra, onun mutluluğu var benim için sadece."
" Serin."
" lütfen Bora. Çok yoruldum. Konuşmayalım artık. İyi geceler."
Bora başını salladı..

Benim Sevgim İkimize Yeter SandımHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin