Serin susmuştu. Kendisine nasıl böyle birşey sorabilirdi. O zaten Meltem ile beraberdi.
" Serin cevap bekliyorum. Başka biri mi var?"
Serin:" Evet Bora."Bora yer ayaklarının altından çekilmiş gibi hissetti:" Sen, sen bu doğru olamaz."
" Bora lütfen."
Bora:" Ben görüyorum ki. Bugüne kadar hep kendimi kandırmışım. Sana olan aşkım, kör etmiş beni. İşte tüm mesele bu dimi? Sen beni hiç bir zaman sevmedin. Hep bir bahaneler uydurdun. Benden uzaklaşmak için. Şimdi de başkasının olduğunu söylüyorsun. Bugün son Serin. Sana olan sevgimden vazgeçiyorum. Sana olan sevgimi büyüttüğüm gibi; nefretimi de büyüteceğim. Bu günü unutma; ben hayatım boyunca unutmayacağım."Serin elleriyle ağzını tutuyordu. Hıçkırıklarının sesini bastırmak için.
" Bir şey söylemeyecek misin?"
Serin toparlanıp:" Hoşçakal Bora."
Bora bir şey demeden telefonu kapatıp; elinden yere fırlattı. Telefon paramparça olmuştu.Bütün gece, sokaklarda kendini bilmeden dolaştı. Evine geçtiğinde, kendinde değildi. Anneleri evdeydi.
Babası:" Oğlum ne oldu? Kep törenini bırakıp gitmekte ne demek. Bize hiçbir şey söylemeden."
" baba konuşmak istemiyorum."
Mustafa:" yeter artık. 1 senedir ben oğlumu tanımıyorum. Bir kız yüzünden, sen bu hallere mi düşecektin. Ne oldu. O kadar bekledin. Gelmiyor dimi? Oğlum anla artık. Seni sevmiyor."
"Yeter baba yeter."
Annesi:" yetmez oğlum. Biz seni bu şekilde görmek istemiyoruz. Sen ağzına içki koymazdın. Bu halin ne? Değer mi bir kız için. Sen burda acı çekerken; o oralarda gününü gün ediyordur."
" yeter. Evet mutlu olabilirsiniz. Beni bıraktı sevmiyor. Sizde bunu istemiyor muydunuz? "Annesi ile babası susmuştu.
Bora:" peki baba bundan sonra, sizin istediğiniz gibi olacak. Ben artık sadece nefes alıp veren biriyim. İşlerin başına geçeceğim. Ama sakın benden evlenmemi istemeyin. Bu hiç bir zaman olmayacak. Eğer kabul etmezseniz. Giderim ve bir daha dönmem."Serin telefonu kapattıktan sonra; hıçkırarak ağlamaya başladı:" özür dilerim sevgilim. Özür dilerim. Benden başka türlü vazgeçmezdin."
Ellerini karnına götürüp:" senden de özür dilerim oğlum. Babayı çok üzdüm biliyorum. Ama yapabilecek başka bir şeyim yoktu."Karnına ağrı girdi. Derin derin nefes alıp; sakinleşmeye çalışıyordu. Buse odaya girip:" yavrum ne oldu. Bu halin ne?"
" Bitti artık yavrum. Bora benden nefret ediyor."
Buse:" ne oldu?"Serin herşeyi anlatmıştı. Buse:" yavrum iyi yaptığına emin misin? Yahu söyleseydin ya; sen başkalarının koynundayken iyi mi diye."
" söyleseydim de yalanlarını söylemek için; buraya mı gelseydi? Ya telefonunu açmıyorum diye. Açmazsan gelirim dedi. Beni bu haldemi görecekti."
" sende haklısın yavrum. Şimdi sakin ol bakalım. İstersen hastahaneye gidelim."
" yok yavrum. İyiyim."Bora'nın ailesi İzmir'e dönmüştü. Aslı ile Kaan'ın ısrarlarıyla, Aslı'nın kep törenine katılacaktı. Ondan sonra, İzmir'e dönüp; işlerin başına geçecekti. Meltem hergün arıyordu ama; Bora telefonlarını açmıyordu. Serin'e karşı içinde o kadar öfke vardı ki; kimseyi hayatında istemiyordu.
Serin'in telefonu çalıyordu:" Efendim yavrum."
" yavrum nasılsın?"
" iyiyim Aslı. Sen nasılsın?"
Aslı:" iyi değilim yavrum. Ya ben senin gelmeyeceğini Bora'ya söyledim. Resmen çıldırdı. Kep törenine kalmadı biliyor musun? Terketti orayı."
" Beni aradı Aslı."
Aslı:" aradı mı? Ne dedi?"
" Konuşmayalım yavrum. Bitti artık Bora ile. Bu sefer tamamen bitti."
Aslı:" yavrum Bora'dan bahsediyoruz. O senden vazgeçmez."
" Aslı. Senden bir şey rica ediyorum. Bundan sonra, bana Bora ile ilgili ne olursa olsun; birşey söylemeni istemiyorum. Aynı şekilde benim hakkımda da ona bir şey söyleme."
Aslı:" Tamam yavrum. Neden kep törenine gelmiyorsun. Birincilik ile bitiriyorsun sonuçta."
" İşten izin alamadım yavrum. Okulda da sunumum var o yüzden."
Aslı:" valla bak sana şimdiden söylüyorum. Seneye yaza evleniyoruz Kaan'la. Nikah şahidi olacaksın. Gelmezsen valla evlenmem. Kankanın çenesiyle sen uğraşırsın."
Serin gülümseyip:" hayırlısı olsun kuzum. Sizin düğününüzü kaçırır mıyım?"
" görüşürüz yavrum." Deyip kapattı telefonu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Benim Sevgim İkimize Yeter Sandım
ChickLitBen tüm imkansızlıklara rağmen, senden vazgeçmedim... Ben sana rağmen, senden vazgeçmedim... Söylesene, sen benden ne zaman vazgeçtin? İliklerimize kadar hissedeceğimiz bir aşk hikayesi.. Serin ile Bora'nın hikayesi.. Aşkta, birinin aşkı ; diğerinin...