0.9

137 14 5
                                    

                      iyi okumalar☁

Bay Kang yatağına otururken ben de pansuman arabasından sargı bezi, tentürdiyot gibi gerekli malzemeleri alarak Bay Kang'a doğru ilerledim.
Kanayan elini bana doğru uzattı.Pamuğa biraz tentürdiyot dökerek elinin üzerine yavaşça bastırdım canı yanmış olacak ki hızla elini geri çekti.
-Çok özür dilerim diyerek pansumana devam etmeye başladım.Sargı bezini de eline sarınca işim bitmişti.
-Bu arada Bay Kang diyerek ona baktığımda onun zaten bana bakıyor olduğunu gördüm.Bakışlarımı hemen kaçırarak konuşmaya başladım.
-Ben teşekkür ederim yani az önce koridord-
-Bende.
-Anlamadım diye sorduğumda direkt yüzüne bakıyordum ve yutkunduğunu görmüştüm.
-Ben de teşekkür ederim.Bunca zaman bıkmadan benimle ilgilendiğin için demiş ve hafif tebessüm etmişti.Bende ona gülümsedim.

Pencerenin önünde oturmuş bahçeyi seyrederken acıktığımı hissettim ve Bay Kang'a dönerek"Kantine yemek yemeye gidelim mi?"diye sordum ve o da bir süre düşündükten sonra beni başıyla onayladı.
Odadan önce Bay Kang ardından da ben çıkmıştım.Koridorda gördüğüm Soo Min hemen yanımıza gelmişti.
-Merhaba Bay Kang.Eun Hee seninle bir şey konuşmamız gerek dediğinde Bay Kang'ın ilerlemeye başladığını gördüm.
-Koridordaki koltuklardan birisine oturdum ve Soo Min'de yanıma oturunca dikkatimi ona verdim.
-Dinliyorum bir şey mi oldu?
-Galiba Bay Kang ile artık sen ilgilenmeyeceksin.Duyduğum şey ile bir an donakaldım.
-Eun Hee iyi misin diyerek kolumdan hafif sarstı beni Soo Min.Kendime gelince konuşmaya başladım.
-Bu ne demek şimdi Soo Min?
-Bay Park odasında telefonla konuşurken duydum Bay Kang'ın seni çok yorduğunu,senin yerine başka bir hemşirenin geleceğini söyledi telefondaki kişiye.

Başımdan aşağı kaynar sular döküldü.Bay Kang zaten yeni yeni konuşmaya başlamıştı şimdi bir anda neden böyle olmuştu?Aklımda bir sürü soru vardı.Bay Kang ya yeni hemşireye alışamazsa ne olurdu?Ya tekrardan sessizliğe bürünürse ne olurdu?

Soo Min söyleceklerini bitirdiğinde destek vermek istercesine omzumu sıvazladı ve ayağa kalkarak personel odasına doğru ilerledi.Ben de bir süre daha orada hareketsiz bir şekilde oturarak duyduklarımı ve olacakları idrak etmeye çalışıyordum.Bay Kang'ın kantinde olduğu aklıma gelince kantine doğru ilerledim.Bay Kang'ı pencere kenarındaki masalardan birinde gördüğümde ben de ikimize kahve alıp yanına doğru ilerledim.
Aslında odadayken acıkmıştım ama bu duyduklarım yüzünden sanki kanım çekilmiş gibiydi.Açlığımı hissetmiyordum.
-Sonunda gelebildin dedi Bay Kang başını kaldırarak oturduğu yerden bana bakarken.Kahvesini ona uzattım ve karşısındaki sandalyeye de ben oturdum.Bakışlarım kahve bardağımdaydı ve elimle de bardağı tutuyordum bardaktan çıkan duman yüzüme vuruyordu.
-Hani acıkmıştın dedi başını hafif eğerek yüzüme bakmaya çalışmıştı.Cevap vermedim canım şuan hiçbir şey yapmak istemiyordu.
-Eun Hee?İyi misin?

Yine cevap vermedim.Kendi kendine kısık sesle"Rolleri değiştirdik sanırım"demişti ama ben duymuştum.Sonunda kafamı kaldırdığımda Bay Kang bana bakıyordu,bende doğrudan gözlerine bakmıştım.Ona söylediğimde vereceği tepkiyi merak ediyordum.İçimden bir ses söyleme diyordu.Ama bilmeye hakkı vardı.
-Bay Kang diyerek aramızdaki sessizliği böldüm ve bakışmamızı sonlandırdım.
Ne olduğunu sorarcasına kaşlarını kaldırdı ve bende bu sırada kahvemden sonunda bir yudum alabilmiştim.
-Artık sizin hemşireniz ben değilim dediğimde kaşlarını hızla çatmıştı.
-Güzel şakaymış dedi gülerek ve kahvesinden bir yudum alırken sandalye de arkasına yaslandı.
-Şaka yapmıyorum Bay Kang ciddiyim dedim gözlerim hafif dolarken.O bakışlarını pencereye çevirdiğinde dolan gözlerimi hızla sildim.Bakışlarını geri bana çevirdiğinde tam ağzını aralamış konuşacakken Hae Rin kantinden içeri girerek yanımıza doğru geldi.
-Eun Hee,Bay Kang ile seni Bay Park çağırıyor.
Galiba bakıcılık buraya kadardı.

Ay bölümü yazarken kendime sövdüm hshdhhshdhs.Yorumlarda sövmeyin🤗

love u | Song Kang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin