iyi okumalar 💙
1 ay sonra..
-Günaydın Bay Kang diyerek odaya girdiğimde Bay Kang yatağında uzanmış ve bir dergi okuyordu.
-Günaydın dedi bakışları dergiden ayrılmazken.Bir elini ensesine götürerek yerinde daha rahat bir şekilde uzandı ve dergiyi okumaya devam etti.Onun bu haline güldüm.Bugün Bay Kang ilk defa hastaneden çıkacaktı,birlikte Jae Hoon'un şirketine gidecektik.Bay Park diğer doktorlarla yaptığı toplantıda böyle bir karar alındığını söylemişti.Neden aniden böyle bir karar verdiklerini ne kadar merak etsem de sormamıştım.
-Bay Kang kahvaltınızı ettiniz diye düşünüyorum o yüzden hadi hemen hazırlanın da bir an önce şu hastane atmosferinden kurtulalım ve siz de bir an önce dış dünyaya açılın dediğimde beni başıyla onaylamıştı ve elindeki dergiyi hala bırakmamıştı ben ise ona göz devirerek odanın kapısını açtım ve çıkıyormuş gibi yaptım ama bana bakmasını geçtim kafasını dergiden kaldırmamıştı bile ve çok sinirimi bozmuştu.
-Bay Kang duvarla mı konuşuyorum ben burada ya!
-Ya az kaldı bölümün bitmesine dedi mızmızlanarak.Yanına giderek ne okuduğuna baktım ve okuduğu sayfada Paris'teki bir davette giyilen kıyafetler ve maddi değerlerinden bahsediliyordu.Bende önemli bir şey sanmıştım.Elindeki dergiyi yırtmamaya dikkat edecek şekilde çekip elinden aldım ve komidinin üzerine bırakarak Bay Kang'ı kolundan çekerek yataktan kaldırmaya çalıştım ama hiçbir şekilde yerinden kıpırdamamıştı.
Oflayarak elimi saçlarımın arasından geçirdim ve tekrardan onu çekmeye başladım o ise tepkisizce suratıma bakıyordu.Onu çektiğim için birden yataktan kalkan Bay Kang yüzünden geriye doğru düşüyordum ki son anda bileğimden tutup kendine doğru çekti ve dengemi sağlayabildim.
-İyisin dedi sorarcasına.
-İyiyim dedim hafif tebessüm ederek.
Bileğimi bırakmasını beklemiştim ancak o bırakmamış ve beni kendisiyle birlikte odadaki boy aynasına doğru sürüklemişti.
Aynanın karşısına ben önde o arkamda olacak şekilde geçmiştik ve aynadan kendine bakıp boştaki eliyle kendi saçlarını karıştırdı.
-Gayet iyiyim değil mi?Bence hazırlanmama gerek bile yok dedi tek kaşını kaldırıp aynadan yüzüme bakarken.Kaşlarım havalanırken başımla onu onayladım ve Bay Kang sonunda bileğimi bırakmış,aynadan ve aynı zamanda benden uzaklaşmıştı.Rahat bir nefes alarak Bay Kang'a doğru döndüm ve konuşmaya başladım.
-Ben üzerimi değiştirmeye gidiyorum siz de hazır olun ve gidelim diyerek odadan çıktım.Yanaklarımın kıpkırmızı olduğunu hissediyordum ve ellerim yanaklarıma gitti.Bay Kang bu kadar yakınımdayken hiç rahat olamıyordum kalbim gereksiz yere hızlı atıyordu.Kafamdaki düşünceleri atmak istercesine kafamı iki yana salladım ve personel odasına doğru giderek içeriye girdim.Hızla üzerimi değiştirerek basit bir şekilde topladığım saçlarımı salarak elimle biraz düzelttim ve odadan çıkarak Bay Kang'ın odasına dogru ilerledim.Ben kapıyı açamadan odanın kapısı açılmıştı ve içeriden Bay Kang çıkmıştı.Giydiği beyaz gömlek ve siyah pantolon Bay Kang'a tam uymuştu.
Kapının önünde duran bana bakarak gülümsemişti ve birlikte hastane kapısına doğru ilerlemeye başlamıştık.Bay Park telefonda söylediği gibi şoförünü yollamıştı,bizi şirkete o götürecekti.
Şoförün yanına vardığımızda bize kapıyı açmıştı.İkimizde arka koltuğa oturduğumuzda ise araba şirkete doğru ilerlemeye başlamıştı...-Yoon Eun Hee ve Song Kang değil mi?Buyrun bu taraftan diyerek bir odaya doğru yürümeye başladı biz de onu takip ediyorduk.Bir odanın kapısına ulaştığımızda kapının bulunduğu duvardaki tabelada"Lee Jae Hoon-Ceo"yazıyordu.
-Bayan Yoon ve Bay Kang geldi efendim demişti genç kadın.Ardından bize doğru dönerek içeri girmemizi söylemişti.Dediğini yaparak içeri girdik ve çalışma koltuğunda oturan Jae Hoon ayağa kalkarak yanımıza geldi.
-Hoşgeldin Song.Seni buralarda görmek gözlerimi yaşarttı dedi ve ardından gülerek Bay Kang'a sarıldı.Bay Kang'ın yüzünü göremiyordum ama o da sarılarak karşılık verdi.Jae Hoon ve Bay Kang'ın sarılması bittikten sonra Jae Hoon bana elini uzatarak konuştu.
-Hoşgeldin Eun Hee dedi gülümseyerek.Ben de ona gülümseyerek uzattığı elini tuttum ve selamlaştıktan sonra da ikili koltuğa oturmuştuk Bay Kang ile.
-Ee Eun Hee anlat bakalım uğraştırdı mı seni Song demişti gülerek.Bugün pek mi neşeliydi sanki?Bay Kang ise kaşlarını çatmış Jae Hoon'a bakıyordu.Ben de Bay Kang'ın bu haline gülerken konuşmaya başladım.
-İlk başlarda ağzından laf almak çok zordu ama hallettik bir şekilde,bir de tedaviye olumlu yanıt verip tedavisi bittiğinde ise normal bir hayatının olacağından eminim dedim.Ben Bay Kang'a güveniyordum,o da Jae Hoon ve diğer bir çok insan gibi normal bir hayata sahip olacaktı bu ne zaman olurdu bilmiyordum ama olacağından emindim.
-Sen görüşmeyeli nasılsın?En son seni ziyaret ettiğimde biraz kötü gibiydin,şuan daha iyi ve daha karizma gördüm seni diyerek bir gözünü kırparak gülümserken.Bay Kang da gülerek başını öne eğmişti.
-Ee ne içersiniz?Kahve ya da başka bir şey?demişti Jae Hoon.
-Biz filtre kahve alalım demiştim ve Bay Kang'da beni onaylamıştı.Bay Kang hastanede sürekli filtre kahve içtiğinden artık ezberlemiştim.Jae Hoon asistanını çağırdıktan sonra 3 tane kahve istemişti.
Kahvelerimiz geldiğinde Jae Hoon konuşmaya başladı.
-Kahveleri içtikten sonra size şirketi gezdiriyim demişti Jae Hoon.✯
-Eun Hee şuna bak çok çirkin diyerek kaç gündür elinden düşmeyen dergideki bir sayfayı bana göstermişti.Bay Kang.
Gösterdiği şeye baktığımda bu sefer Londradaki bir galada giyilen bir kıyafetti.
-Evet kötüymüş cidden de diyerek onu yanıtladım elimdeki iğneyi alıp Bay Kang'ın yanına giderek.
-Of yine mi dedi dudaklarını büzerek ve işaret parmağını bana doğru uzattı.
Parmağını tutarak iğneyi parmağının ucuna batırdım.Ardından minik parça pamuğu oraya bastırarak elimdeki iğneyi pansuman aracına koydum ve pencerenin önündeki sandalyelerden bir tanesine oturdum.
-Eun Hee şu-
-Bay Kang?Sözü yarıda kalmıştı,sabahtan beri elindeki dergiden bir şeyler gösteriyordu ve ben çok sıkılmıştım.
-Seni rahatsız ettiysem üzgünüm diye küçük bir çocuk gibi konuştuğunda anında pişman olmuştum.
-Hayır,rahatsız olmuyorum ama kaç gündür şu dergiden ayrılmıyorsunuz,
ilaçlarınızı bile içmek istemiyorsunuz.Ona baktığımda elindeki dergiyi anında komodine bırakmış,beni dinliyordu.Ona gülerek tekrardan konuşmak için ağzımı araladım ki Bay Kang'ın söylediği şey kelimelerin boğazımda takılı kalmasına sebep oldu.
-Eun Hee aslında birkaç gündür söylemeyi düşünüyordum bence şuan tam zamanı ben...evime gitmek istiyorum.Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayınn<33
Instagram hesabımda bir story paylaştım yazacağım yeni bir kurgu ile ilgili koşup bakabilirsiniiz
(Öne çıkanlara ekledim)ig:miadiyebirisii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love u | Song Kang
FanfictionÇocukken yaşadığı yerde meydana gelen bir patlama onda büyük bir travma yaratmıştı.Ailesini kaybeden Song,kendini iyileştirebileceğini düşündüğü için alkol ve uyuşturucu kullanıp bağımlılığı yüzünden defalarca zarar görmüştü.Kaldırıldığı hastanelerd...