Selamlar:)
iyi okumalar 🤍
Açılan kapıyla Jae Hoon bakışlarını kapıya yöneltti ve gördüğü kişiyle gülümsedi.
-Yuna!Hoşgeldin diyerek ayağa kalktı.
-Hoşbuldum Jae Hoon diyerek Jae Hoon'a sarıldı.
-Ee anlat bakalım bu Song'u bana da diyerek tekli koltuklardan birisine oturdu Yuna.Jae Hoon tek tek herşeyi Yuna'ya anlatmıştı.
-İmzalamam gereken bir iki dosya var sonra hastaneye gideriz hem şu işi konuşuruz Song ile.
-Tamam olur...Eun Hee'den
Bay Kang ile odada oturuyorduk.Yatağımda oturmuş elimdeki dergiye bakıyordum.Bay Kang'da pencereden dışarıyı izliyordu.Çalan kapıyla bakışlarım oraya yöneldi.İçeriye Jae Hoon ve tanımadığım genç bir kadın girmişti.Jae Hoon'u gördüğümde gülümsedim.
-Geçmiş olsun ikinize de.Durumunuzu merak ettiğimden gelmek istedim.Bu Yuna diyerek yanındaki kadını gösterdi.Kadına baktığımda uzun boylu,kumral kısa saçlıydı.
-Geçmiş olsun ben Yuna diyerek önce Bay Kang'a ardından bana elini uzattı.Bakışlarım Bay Kang'a kaydığında direkt olarak Jae Hoon'a baktığını gördüm.Hiç bir mimik yapmadan direkt ona bakıyordu.Bakışlarımı ondan çekip Jae Hoon'a baktığımda o Bay Kang'a bakmıyordu.Bunların aralarında birşey mi oldu diye düşünmeye başladım.Çünkü Jae Hoon odaya girdiğinden beri Bay Kang'a bir kez bile bakmamıştı.Sonunda odaya girdiğinden beri bakmadığı Bay Kang'a baktı ilk kez ve konuşmaya başladı.
-Yuna psikolog aynı zamanda üniversiteden arkadaşım.Kendisi yurtdışındaydı onu arayıp senin durumunu anlattım tedavinde sana eşlik etmesini istedim o da kabul et-
-Ne zamandan beri beni düşünür oldun?
Bay Kang'ın dediğiyle bakışlarım hızla ona döndü.Neden birden böyle birşey demişti ki?
-Anlamadım?Arkadaşımı düşünmem suç mu?
Yuna ve ben sessizce ikisini izlerken Bay Kang kaşları çatık bir şekilde Jae Hoon'a bakmaya devam ediyordu.Jae Hoon'da aynı şekilde ona bakıyordu.
-Senden beni düşünmeni isteyen olmadı.Ayrıca tedavi olmayı kabul etmedim.Yaşadıklarımı tanımadığım birisine anlatmaktansa içimde tutmayı tercih ederim.
Bay Kang'ın neden böyle dediğini anlayamamıştım.Daha öncesinde hiçbir şey yokken bir anda ne olmuştu?
-Bay Kang ama tedavi olmayı kabul et-
-Etmedim Eun Hee.Siz ne düşünüyorsunuz bilmiyorum ama ben tedavi olmak istemiyorum,ben gayet iyiyim.Sende al şu kızı götür şuradan benim sana da senin arkadaşına da senin desteğine de ihtiyacım yok!-İyi halin bu mu senin?!Ne yapacaksın?Yine uyuşturucuya başlayıp kendini dış dünyaya mı kapatacaksın?Ne istiyorsun anlamıyorum ki?!Şu kıza bak ya!Şu kızın haline bak diyerek beni gösterdi.Sinirle nefes alıp verirken konuşmaya devam etti.Yuna,Jae Hoon'un koluna dokunarak sakin olmasını söylemeye çalıştı ama Jae Hoon onu duymuyordu.
-Senin yüzünden bu halde.Eğer biraz laf dinleyip gitmeseydin oraya,başınıza bunlar gelmezdi.Hala diyorsun ki tedavi olmak istemiyor-
-Böyle olmasını ben istemedim anlıyor musun?Uyuşturucuyu bırakmayı ne kadar denedim haberin var mı senin?Sen orada zengin hayatı yaşarken ben neler yaşadım haberin var mı?Gerçi neden haberin olsun ki?Ölmemi istememiş miydin en son?!
Duyduğum şeyle gözlerim kocaman açılırken Jae Hoon'un elini yumruk yaptığını gördüm.Yuna tekrardan elini Jae Hoon'un omzuma koyarak sakin olmasını söylemişti.Jae Hoon bir Yuna'ya bir bana son kez de Bay Kang'a bakarak hızla odadan çıktı.
Zor da olsa ayağa kalkarak Bay Kang'ın önüne geçtim ve bana bakmasını sağladıktan sonra konuşmaya başladım.
-Bay Kang?İyi misiniz?
-Değilim..değilim Eun Hee.
Dirseklerini dizlerine yaslayarak başını elleri arasına aldı.
Kapıdan dışarıya baktığımda Jae Hoon koridordaki koltuklardan birisine oturmuş aynı Bay Kang gibi başını elleri arasına almıştı.Yuna ise yan tarafındaki koltuğa oturmuştu.Yanlarına gitmek için hamle yaptığımda Bay Kang kolumdan tutup olduğum yerde durmamı sağlamıştı.
-Gitme.
-Ne?
-Eğer onun yanına gideceksen gitme çünkü...Ne diyeceğini dinledim kısa bir sessizliğin ardından konuştu.
-Çünküsü yok işte,gitme.
Onun yanına oturduğumda elimi destek olmak istercesine sırtına koydum.
-Peki gitmeyeceğim.
Uzun bir sessizlik olmuştu.Sessizliği bölerek konuşmaya başladım.
-Bay Kang..Bay Park demişti ki sizi yurt dışına gönderecekmiş.Orada tedavi olduktan sonra buraya dönecekmişsiniz.-Ben tedavi olmak is-
-Bay Kang!Tedavi olmanız sizin için de çevrenizdekiler için de en iyisi.Bu konu hakkında tartışmayalım lütfen.
-Tedavi olursam ne değişecek?Hayatımda yani?
-Şu 4 duvar arasından çıkabileceksiniz ilk olarak.Kendinize ait bir eviniz,işiniz olacak.Dış dünya gerçekten çok güzel inanın bana.Belki bana anlattığınız gibi kendi şirketinizi kuracaksınız.
-Sen ne yapacaksın peki ben yokken? Hemşireliğe devam mı edeceksin?
-Yüksek ihtimal öyle olacak.Çocukken hep hemşire olmak isterdim.Şimdi olabilmişken neden bırakayım ki?
-Tamam kabul dedi bir anda.Anlamayarak ona döndüm.
-Anlamadım?
Tekrardan konuşmaya başladı.Duyduğum şeyle dudaklarımın yukarı doğru kıvrılmasına engel olamadım.
-Yurt dışında tedavi olacağım.
🤍
Aradan bir hafta geçmişti ve şu an havalimanındaydık.
Hayatım ne garipti?
Bir hafta önce hastanedeydim ama şuan buradayım.Bir hafta sonra da hastanedeki işime geri döneceğim.Zaman gerçekten çok hızlıydı her saniyesini güzel değerlendirmek gerekirdi.
Bay Kang ve Jae Hoon'un arası hala pek iyi değildi ama şuan Jae Hoon'da buradaydı.Jae Hoon'la vedalaşma sırası geldiğinde ikiside birbirine bakarak sessiz kaldı.Ardından önce Jae Hoon sarıldı.Bay Kang'da sarılmasına karşılık verdi.
Onları izlerken duygulanmıştım.
-Dürüst olmak gerekirse ölmeni hiçbir zaman istemedim,istemem de dedi Jae Hoon.
-Biliyorum,seni salak diyerek omzuna yavaşça yumruk attı Bay Kang.O da gülerek tekrar sarıldı Jae Hoon'a.
Vedalaşma sırası bana geldiğinde karşıma geçti ve gülümsedi.
-Teşekkür ederim Eun Hee..herşey için diyerek bana sarıldı.Bende Bay Kang'a sarıldım.Uzunca bir sarılmanın ardından havalimanında bineceği uçağa doğru ilerlemeye başladı.
Oylamayı unutmayınn<33
Çok şükür sonunda yeni bölümü atabildim yaşasınnn🥳💃🏻💃🏻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love u | Song Kang
FanfictionÇocukken yaşadığı yerde meydana gelen bir patlama onda büyük bir travma yaratmıştı.Ailesini kaybeden Song,kendini iyileştirebileceğini düşündüğü için alkol ve uyuşturucu kullanıp bağımlılığı yüzünden defalarca zarar görmüştü.Kaldırıldığı hastanelerd...