1.3

108 13 9
                                    

Hellooo:)
Yorumlarınız o kadar tatlı kii 😻 Desteğinizi esirgemediğiniz için teşekkür ederim hepinize 💙

                    iyi okumalarr 🤍

-Ne?Ama dedim ama devamı gelmedi,ne diyeceğimi bilemiyordum.Bay Kang'dan bunu duymayı beklemiyordum.
-Duydun işte,oraya gitmek istiyorum.
-Bay Kang emin misiniz?Sonuçta orası...ailenizi kaybettiğiniz bir yer..hem ben Bay Park'ın izin vereceğini düşünmüyorum.
-Ben yine de Bay Park ile konuşmak istiyorum izin vermezse,izin almadan gideriz biz de.Bu dediğine alayla gülmüştüm ama o beni şaşırtarak oturduğu yerden kalkıp kapıya doğru ilerledi.Şok olmuş şekilde arkasından bakıyordum olanları iyice idrak ettiğimde ben de hemen peşinden kalkarak odadan çıktım.

Bay Kang gerçekten de ciddiydi.Şuan koridorda Bay Park'ın odasına doğru ilerliyordu.Koşarak peşine takıldım ve önüne geçtiğimde adımları durmuştu.
-Bay Kang lütfen ciddi misiniz Bay Park kabul etmez böyle bir şeyi diye hızlı hızlı konuşuyordum ama o beni takmadan yürümeye devam ediyordu.Arkasından şaşkınlıkla bakarken yürümeye devam ettim ve tekrardan konuşmaya başladım.
-Bay Kang acaba biraz daha mı düşünseniz çok mu hızlı karar verdi..Ah!

Bay Kang'ın bir anda durması ile başımı onun sırtına çarpmıştım.Alnımı ovuşturarak sinirle ona baktığımda olduğu yerde geri dönerek bana baktı ve hiçbir şey demeden yürümeye devam etti.Bay Park'ın odasının önüne geldiğimizde kapıyı tıklayarak odaya girdi.Gözlerimi devirdim ve bende peşinden odaya girdim.
-Song?Eun Hee?Bir şey mi oldu?
-Yok yok hiç bir şey olmadı biz yanlış odaya gelmişiz kusura bakmayın diye konuştuğumda Bay Kang'ı kolundan tutup çekerken şirince gülümsüyordum.
Bay Park anlamadığını belirtircesine kaşlarını çattı tam tekrar konuşmak için ağzımı aralamıştım ki Bay Kang konuşmaya başlamıştı.
-Evimi ziyarete gitmek istiyorum.Bay Park bir süre duraksadı.Ardından konuşmaya başladı.
-Evini?Patlamanın ol-
-Evet orayı dedi Bay Kang.

Pat diye söyleyecek kadar cesaretli olmasına şaşırmıştım ama Bay Park'ın izin vereceğini sanmıyordum ki öyle de olmuştu.
-Kesinlikle hayır.Böyle bir şey isteme bizden,senin iyiliğin için.
Bay Kang'a baktığımda Bay Park'a bakıyordu.Ben de ona bakarken Bay Kang hiçbir şey demeden odadan çıktı.
-Eun Hee noluyor?
-Özür dileriz Bay Park diyerek odadan çıktım.

Bay Kang'ın odasına geri gittim.İçeri girdiğimde Bay Kang yatağında oturmuş dergi okuyordu.Oflayarak yanına doğru giderek yatağın yan tarafında kalan sandalyeye oturdum.
-Bay Park'ın izin vermeyeceğini söylemiştim zaten.Benim anlamadığım bir anda nereden çıktı bu gitme işi?
-Eun Hee...biraz yalnız kalsam iyi olacak.
Onu başımla onayladım ve sandalyeden ayağa kalkarak kapıya doğru ilerledim.
-Peki,size iyi uykular.

Odadan çıkarak koridorda ilerlemeye başladım.Bahçeye çıkarak boş olan banklardan birisine oturdum.Kolumdaki saate baktığımda saatin 00.20 olduğunu gördüm.Uykum normalde çok çabuk gelirdi fakat bu sefer gelmemişti.Esen rüzgarla saçlarım uçuşarak birbirine karışmıştı.Bahçede biraz daha oturduktan sonra hastanenin içine doğru yavaş yavaş ilerledim.

-Günaydın Bay Kang!Bay Kang?
Bay Kang odasında değildi kaşlarımı çatarak banyonun kapısını tıkladım ama ses gelmedi.Hızla odadan çıkarak bahçeye gittim, bahçenin her yerine baktım ama bahçede yoktu.Tekrar hastaneye girdiğimde koridordaki Soo Min beni durdurarak ne olduğunu sordu.
-İyi misin sen?
-Bay Kang yok!
-Emin misin baktın mı her yere?
-Bay Park'ın yanına gidiyorum belki oradadır.
-Tamam yardım etmemi ister misin?
-Hayır hayır teşekkürler diyerek yanından ayrıldım ve hızlı adımlarla Bay Park'ın odasına gittim.
-Bay Park,Bay Kang hiçbir yerde yok.
-Ne?
-Sabah odasına girdim,orada yoktu, bahçede de yok.
-Güvenliklere söyleyelim,her yere baksınlar,Song'u bulmalıyız.Onu başımla onayladım ve birlikte odadan çıktık.
-Of Bay Kang neredesiniz ya?!Kendi kendime söylenirken Bay Kang'la dün ki konuşmalarımız aklıma geldi.
(Flashback)
-Ben yine de Bay Park ile konuşmak istiyorum izin vermezse,izin almadan gideriz biz de.

-Bay Kang lütfen gitmiş olmayın!

Oylayıp yorum yapmayı unutmayın<3

Diğer bölümde sıkı tutunun işler biraz karışıcak gibii:D

love u | Song Kang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin