1.7

116 8 0
                                    

Bölüm gecikti kusura bakmayın:(

Medya:James Arthur-Car's Outside

                      iyi okumalar 🤍

Bay Kang gideli tam 2 hafta olmuştu.Bu iki hafta da hastaneden taburcu olmuş ve işime geri dönmüştüm.

Elimdeki dosyaları Bay Park'a götürürken yanından geçmek üzere olduğum Bay Kang'ın eski odası dikkatimi çekmişti.

Odanın önüne geldiğimde kapıyı açtım.İçeride henüz başka bir hasta yoktu.Odada göz gezdirirken dudaklarım yukarı doğru kıvrılmıştı.

Odanın içinde ilerleyerek Bay Kang ile dışarıyı seyrettiğimiz pencerenin önüne geldiğimde sandalyelerden birisine oturdum.

Burada beraber oturuyorduk,geceleri birlikte yıldızları seyrediyorduk.

Odadaki ayna dikkatimi çekmişti,aynaya yaklaşarak kendime daha dikkatli baktığımda bu odadaki Bay Kang ile olan anılarımız aklıma gelmişti.Hastaneden kaçmaya çalıştığı an zaman aklıma geldiğinde gülmeden edememiştim.

Gözlerimin hafif dolmaya başladığını fark ettiğimde elimle yüzüme hava yapmıştım.
Odadan çıkmak için kapının kulbunu aşağıya indirdiğimde odaya son bir kez göz gezdirdim ve odadan çıktım.

Bay Park'ın odasına doğru ilerledim ve elimdeki dosyaları Bay Park'ın masasına elimdeki dosyaları bıraktığımda Bay Park teşekkür etmişti,gülümseyerek odadan çıktım.

Personel odasına giderek sandalyeye oturdum ve telefonumu elime alarak Bay Kang'a mesaj yazmaya başladım.

"Merhaba Bay Kang şuan da orada gece olduğunu biliyorum umarım iyisinizdir.Tedavi süreciniz başladı mı ve herşey yolunda mı?"

Mesajı göndererek telefonumu masaya bıraktım ve arkamdaki geniş üçlü koltuğa geçtim.Yorulduğumu fark ederek başımı geriye yasladım.

Biraz sonra telefonum titremişti.Elime alıp gelen bildirime baktığımda Bay Kang'dan gelmiş olması beni şaşırtmıştı.Hızla mesajı açarak okudum.

"Selam Eun Hee,evet tedavi sürecim yarın başlıyor.Dürüst olmak gerekirse buraya henüz alışamadım orayı çok özledim.
Odamı,yıldızları izlemeyi ve seni"

Mesajı okumayı bitirene kadar yüzümde oluşan sırıtmayı fark etmemiştim.
Telefonu kapattığımda ekrandan sırıtan kendimi görünce bir anda ciddileşerek ayağa kalktım ve odadan çıkarak acil servise doğru ilerledim.

Oradaki hastalarla ilgilenmeye başlamıştım.Hastanın tansiyonunu ölçerken aklıma Bay Kang'ın mesajı aklıma geldiğinde yüzümde yine bir tebessüm oluşmuştu.

Hastanın tansiyonunu ölçtükten sonra Soo Min'in yanına doğru ilerledim ve bana uzattığı kahveyi elinden alarak kahveden bir yudum aldım.

-Neden bu kadar mutlusun yüzünde güller açıyor resmen.
-Hiç öylesine.

Dediğime inanmayarak tek kaşını kaldırıp yüzüme bakmaya başladı.

-Tamam,Bay Kang'ın mesajına sevindim.

Şaşkınlıkla bana bakarak güldü.

-Aman tanrım!Seni bu kadar mutlu eden o mesajı görmeliyim dediğinde telefonumu elime alarak mesajı açtım.

Mesajı okuduktan sonra yüzündeki gülümsemeyle bana döndü.

-Doğruyu söyle seni bu kadar mutlu eden şey mesajına cevap vermiş olması mı yoksa seni özlediğini söylemesi mi?

Gülüşümü gizlemek için başımı önüme eğdim.Soo Min gülerek ve işaret parmağını bana doğru sallayarak konuşmaya başladı.

-Eun Hee!Ona aşık olmuşsun.

Hızla başımı kaldırıp yüzüne baktım.
-Aşık dedim sorarcasına.
-Evet evet,sen Bay Kang'a aşık olmuşs-
-Tam aşk denemez k-
-Bence o da seni seviyor.

Onun beni sevme düşüncesi geçti aklımdan.Bay Kang sevmeyi bilir miydi ki?

Beni sevebilir miydi?O kendinden başka birisini sevebilir miydi?O sevmeyi biliyot muydu?

Peki ya ben?Onu seviyor muydum?

-Öyle mi dersin?
-Tabi ki.
-Hatta bence geri döndüğünde ona söylemelisin.
-Hayır asla!

Böyle bir şeyi asla söyleyemezdim.

-Niye?

Ona göz devirerek kahvemden bir yudum aldım ve konuşmaya başladım.

-Böyle bir şey yapmayacağım,hem hislerimden emin bile değilim ki.

Bay Kang'ı seviyor muydum?Ona karşı hissettiklerim neydi?

Oylamayı unutmayınn<33

Sizce Eun Hee Bay Kang'ı seviyor mu?

Bölümü hızlı bir şekilde yazdım umarım güzel olmuştur.

Önümüzdeki birkaç bölüm Song Kang'sız geçecek gibi:(

ig:miadiyebirisii


love u | Song Kang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin