Selamlar:)
Kitap resmen ölmüş aktiflik 0,çok özür dilerim bunun için,sıralamalar çöküşte ne desem ne yapsam bilmiyorum.
Medya:Jaymes Young-Infinity
(yazardan not:son sahne aşırı infinity vibe veriyor son sahneyi okurken nakaratı dinlemenizi öneririm)iyi okumalar
2 yıl sonra..
Soo Min'in evinden çıkarak durağa ilerlemeye başladım.Boş bir taksi yaklaştığını görünce elimi durması için hafifçe kaldırarak işaret verdim.Taksi yavaşlayarak durağın dibinde durduğunda taksiye binerek kendi evimin adresini verdim.
Eve geleli yarım saat oluyordu ve duştan çıkmıştım.Telefonumu elime alarak yatağıma yattım ve gelen bildirimi görünce bildirimin üzerine tıkladım.
Ju Won'dan iki yeni mesaj
Ju Won:Selam Eun Hee.(20.15)
Ju Won:Eve varabildin mi?En son Soo Min'le birlikteydin.
Eun Hee:Evet geldim eve.(20.25)
Eun Hee:Sen ilaçlarını içtin mi?Hep aksatıyorsun ilaçlarını.
Ju Won benim yeni hastamdı.2 aydır onunla ilgileniyordum.Ayrıca arkadaşta olmuştuk ve iyi anlaşıyorduk.
Ju Won:Merak etme içtim hepsini.
Ju Won:Yarın izinlisin biliyorum ama hastaneye uğrasan olur mu?Seninle konuşmam gereken birşey var.
Eun Hee:Bir şey olmadı değil mi?
Ju Won:Hayır hayır bir sorun yok.Sadece yarın hastaneye gel lütfen.
Eun Hee:Peki gelirim.
Ju Won:Tamam iyi akşamlar.
Eun Hee:İyi akşamlar.
Konuşmadan çıkarak telefonumu kapattım ve uyumak için telefonu komodine bıraktım.
•
Ju Won'un beni bahçede beklediğini bildiren mesajıyla gözlerimi etrafta gezdirdim.Oturduğu yerden bana el salladığında gülümseyerek yanına doğru ilerledim.İnsanlardan en uzak olan banka oturmuştu.
-Konuşmak için burası daha uygun diye düşündüm.
-İyi düşünmüşsün ve neyse ki bank gölgede.Güldüğünde bende güldüm ve konuşmaya başladığında onu dikkatle dinledim.
-Eun Hee,bak belki yeri değil.Aramızın açılmasını da istemiyorum ama..Devamını getirmediğinde konuşması için yüzüne baktım.
-Ben senden hoşlanıyorum Eun Hee. Seninle ilk tanıştığımızdan beri içimde anlamlandıramadığım bir his vardı ve bu hissin ne olduğunun farkına vardım ve evet ben senden çok hoşlanıyorum.
Bunu duymayı beklemediğim için ilk birkaç dakika hiçbir şey demeden öylece suratına baktım.O benim arkadaşımdı,ben ona o gözle bakmamıştım ve arkadaşım dediğim kişiden hoşlanacak değildim,bunu istemiyordum.
Tam ağzımı aralamış konuşacakken Ju Won konuşmaya başladı.
-Hemen cevap vermek zorunda değilsin biraz düşün lütfen.Ben seni gerçekten seviyorum.Kalbimin hızlanmasına sebep oluyorsun sen benim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love u | Song Kang
FanfictionÇocukken yaşadığı yerde meydana gelen bir patlama onda büyük bir travma yaratmıştı.Ailesini kaybeden Song,kendini iyileştirebileceğini düşündüğü için alkol ve uyuşturucu kullanıp bağımlılığı yüzünden defalarca zarar görmüştü.Kaldırıldığı hastanelerd...