Selamlarr:)Bölüm yine gecikti özür dilerim çünkü hastaydım ve bir önceki bölümün oy sayısı çok düşük bölümleri okurken oylarsanız çok sevinirim:)
iyi okumalar 🤍
6 ay sonra..
Bay Kang gideli tam 6 ay olmuştu.Bay Kang ile en son 2 gün önce konuşmuştuk.
Tedavi sürecinin iyi gittiğinden,burayı çok özlediğinden falan bahsetmişti.6 ay sonra dönecekti daha çok vardı dönmesine ama onu özlemiştim.-Tekrardan geçmiş olsun diyerek hastanın odasından çıktığımda cebimdeki telefonum titremişti.Jae Hoon'un aradığını
görünce bekletmeden açmıştım.-Selam Eun Hee.Müsaitsen şirkete uğrayabilir misin?Song'un tedavi sonuçlarını görmen gerek.
-Tabi.İşim az önce bitti gelirim.
Beni onaylayarak telefonu kapatmıştı.
Hızla personel odasına giderek kıyafetlerimi aldım ve üzerimi değiştirdim.
Hastaneden çıktığımda gelen bir taksiye bindim ve Jae Hoon'un şirketine doğru ilerlemeye başladık.-Gel Eun Hee,sonuçlara bak diyen Jae Hoon'un yanına giderek bilgisayarının ekranından gösterdiği tedavi sonuçlarına baktım.
Psikolojik durumu ilk tedaviye göre oldukça iyiydi,fiziksel olarak da baya güçlenmişti.İlaçlarını düzenli kullanmaya başladığı ve tedaviyi hiç aksatmadığını ekrandaki belgede görünce çok şaşırmıştım.
Tedaviye olumlu yanıt veriyordu ve bu hem onun için hem de bizim için çok iyi birşeydi.
•
Aynadan üzerimdeki kıyafetlere bakıyordum.Siyah önünde küçük yırtmacı bulunan bir mini etek üzerine de düz beyaz bir crop giymiştim.Hava hafiften esmeye başladığı için üzerime de deri ceketimi almaya karar vermiştim.
Saçlarımı da düzleştirdikten sonra hazırdım ve çantamı alarak evden çıktım.
Hastanedeki diğer hemşire arkadaşlarımla dışarıya çıkacaktık.Soo Min ve Hae Rin ile evin önünde buluşup Hae Rin'in arabasıyla buluşacağımız mekana doğru yol almıştık.-Eun Hee noldu sana içme bu kadar diyerek elimdeki bardağı almaya çalışan Soo Min'e kaşlarımı çatmış bakıyordum.
-Ya bırakır mısın diyerek bardağı alıp kafama diktim ve barmene doğru döndüm.-Barmen bey biliyor musunuz ben Bay Kang'a karşı bir şeyler hissediyorum.
-Bay Kang kim peki?
-Bay Kang işte tanımıyor musun?Hani 1.85 boylarında kumral kısa saçlı birşey.
-Ne gibi şeyler hissediyorsun diye konuştu barmen.Bir süre düşündüm ama aklıma hiçbir şey gelmemişti.Aramızda oluşan kısa sessizliği bozarak tekrar konuştum.
-Aşk mesela.Onunlayken kalbim çok hızlı atıyor ama o benim hastam ve ben onun hemşiresiyim olmaz.
-Olabilir neden olmasın?
-Öyle mi dersin?
-Aynen öyle diyerek diğer kişilerle ilgilenmeye başladı.Oflayarak başımı öne eğerek kollarımın arasına aldım.
Bay Kang'ı özlemiştim.Onunla sohbet etmeyi,ona bakmayı,birlikte yaptığımız herşeyi özlemiştim.
Arkama doğru dönüp baktığımda Soo Min Hae Rin ile pistte diğer insanların yanında dans ediyordu.Gülerek onları izlerken arkada tanıdık bir simayı görmemle oturduğum yerden kalkarak gözlerimi ovuşturdum,dışarıya doğru gidiyordu.Hızla peşinden ilerlemeye başladım.Mekandan dışarıya çıktığımda önümde ilerleyen genç adamın kolunu tutarak durdurdum.
-Bay Kang?Hayır bu o değildi.Özür dileyerek adamın kolunu bıraktım ve mekandan içeriye geri girerek bende Soo Min ve Hae Rin ile birlikte dans etmeye başladım.
Onu çok özlememe rağmen mutlu gözükmeye çalışmak çok zordu.Soo Min elimi tutarak havaya kaldırdı ve dans etmeye başladık.Kendimi Soo Min'in kollarına bırakmıştım çünkü fiziken burada olsam da ruhen burada değildim.
Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın<33
Bölüm hiç içime sinmedi ama yavas yavaş finale yaklaşıyoruz.
İlk bölümleri yazarken ki enerjimi ve isteğimi geri istiyorumm:(
Olaylar oldukça çok sıkıcı bir hal aldı kitap ve ilk başlarda bölümleri ne kadar istekli yazarsam son bir kaç bölümdür o kadar isteksiz yazıyorum tamamen yarım kalmaması adına ama artık bunaldım o yüzden ani bir final yapma kararı aldım özür dilerim:(
ig:miadiyebirisii
ŞİMDİ OKUDUĞUN
love u | Song Kang
FanfictionÇocukken yaşadığı yerde meydana gelen bir patlama onda büyük bir travma yaratmıştı.Ailesini kaybeden Song,kendini iyileştirebileceğini düşündüğü için alkol ve uyuşturucu kullanıp bağımlılığı yüzünden defalarca zarar görmüştü.Kaldırıldığı hastanelerd...