1.5

142 14 9
                                    

Selamlar:)
Yeni bölüm duyurusunu görünce sonunda dediğinizi hissediyorum hshfhshhdhs bencede sonunda neyse uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorum<33

Selamlar:)Yeni bölüm duyurusunu görünce sonunda dediğinizi hissediyorum hshfhshhdhs bencede sonunda neyse uzatmadan sizi bölümle baş başa bırakıyorum<33

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

                     iyi okumalar 🤍

-Doktor Bey hasta uyandı.
Gözüme tutulan beyaz ışıkla gözlerimi kıstım.Adımı seslenen bazı sesler duyuyordum.Gözümün önündeki beyaz ışık gittiğinde gözlerimi yeniden araladım ve başımdaki doktor görüş açıma girdi.
-Eun Hee?İyi misin?
Başımı ağır ağır yukarı aşağı sallayarak doktoru onayladım.
-Kendini nasıl hissediyorsun peki?
-Yorgunum.
-Normal,3 gündür uyuyorsun.Şaşırmıştım ama tepki verecek halde değildim.
-Şimdi yemeğini yiyip ilaçlarını iç ve biraz dinlen.Daha sonra kontrole tekrar gelicem.

Doktor odadan çıktığında hemşire elindeki yemek dolu tepsiyle yanıma geldi ve tepsiyi masaya bıraktı.Yemeğimi yerken kapı çalmıştı ve kapıya doğru baktığımda içeri Soo Min girdi.Onu görünce gülümsedim.

-Geçmiş olsun diyerek gülümsedi ve içeri girdi.
-Teşekkür ederim dediğimde yanıma geldi ve bana sarıldığında bende ona sarıldım.
-Seni çok özledim Eun Hee.Seni ziyarete geldim ama uyanmadığını ve ziyarete kabul etmediklerini söylediler.Uyanmana çok sevindim.En yakın zamanda aramıza geri dön.Bu dediğine içten bir şekilde gülümsedim.Soo Min ile sohbet etmeye başlamıştık.

Soo Min gittiğinde ben de ilaçlarımı içmiş ve biraz dinlenmiştim.Doktor yanıma gelip bu akşam normal odaya alınacağımı söylemişti.Doktora Bay Kang'ı sorduğumda onun durumunun iyi olduğunu ve onun da benim gibi hala tedavi gördüğünü söylemişti.Bay Kang'ı en son kendi odasında görmüştüm ve nasıl olduğunu merak etmiştim.Hemşirelerin yardımıyla normal odaya alındığımda odada tek olmadığımı fark ettim.Bay Kang'la aynı odada kalacaktım.Gözlerim şaşkınlıkla açılırken yatağımın biraz uzağındaki yatakta yatan Bay Kang kapalı olan gözlerini açmıştı.Tavandaki bakışlarını sol tarafına çevirip beni bulduğunda onun da gözleri şaşkınlıkla açılmıştı.

-Eun Hee?Rüya görmüyorum değil mi?
-Hayır görmüyorsunuz.
Yattığı yerde doğrularak sırtını yatak başlığına yasladı.
-Uyanmana sevindim diyerek gülümsediğinde ben de ona gülümsemiştim.
-Ben de sizin iyi olduğunuza sevindim.

Bay Kang başını geriye yaslayarak gözlerini kapattı ve ben de uyumanın biraz iyi geleceğini düşünerek gözlerimi kapattım.
-İyi geceler Eun Hee diyen Bay Kang'a döndüm,gözleri kapalıydı.Ben de gözlerimi yeniden kapatarak konuştum.
-İyi geceler Bay Kang.

Gözlerimi korkuyla aralayarak yatakta oturur pozisyona geldim.Pencereden içeriye vuran sokak lambasının ışığı odanın bir kısmını aydınlatıyordu.Kabus gördüğümü anlayarak derin derin nefes aldım ve yatağa geri yattım.Bir elimi yataktan aşağıya sarkıtarak gözlerimi yeniden kapatarak uyumaya çalıştım.
Elimi tutan el ile gözlerimi yeniden açtım ve elime baktığımda Bay Kang'ın elimi tuttuğunu gördüm.

-Korkma ben yanındayım diye konuştuğunda karanlıktan yüzümü göremeyeceğini düşünerek yutkundum.
-İyi misin?
Başımla onayladım onu ama karanlık yüzünden göremeyeceği aklıma geldi ve konuşmak için ağzımı araladım.

-Ben..ölücem sandım,araba çarptığında...hayatımın o an bittiğini sandım..sizi bulmak için oraya geldim ama siz de az kalsın ölüyordunuz ve bize bunu kimin yaptığını bile bilmiyoruz derken gözlerimin dolduğunu hissetmiştim.

Elimi daha sıkı tutmuştu.

-Ağlama...Bize bunu yapanları bulacağız ama ağlama.

Yataktan çıkan ses sayesinde yattığı yerden kalktığını anlamıştım.Yatağımın yanına gelerek kenarına oturdu.Elimi hala bırakmamıştı.Boştaki eliyle yüzümü ıslatan gözyaşlarımı silerek hafif tebessüm etmişti.Yattığım yerden kalkarak bende oturur pozisyona geldiğimde anlık gelen cesaretle kollarımı Bay Kang'a doladım.

Sarılmama karşılık verdiğinde hissettiğim güven duygusuyla gözlerimi huzurla kapatmıştım.Huzuru ve güveni onun kollarında bulduğumu fark etmiştim.

Bu bizim Bay Kang ile ilk sarılışımız değildi ama son da olmayacaktı,bundan emindim.

Oylamayı ve yorum yapmayı unutmayın<33

Normalde bölümü yarın atıcaktım ama yazmayı bitirdiğim gibi atayım dedim.Bu arada benden romantik sahne bekleyen okurlarım lütfen beni dövmeyin o tarz sahnelerin sırası tam olarak şuan değil ama zamanı geldiğinde en güzel şekilde çok romantik bir bölüm yazacağım(tabi inşallah yazabilirsem).O yüzden dişinizi az daha sıkın ve doğru zamanı bekleyinnn

love u | Song Kang Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin