Πληγη ο έρωτας ή βάλσαμο;

17 2 0
                                    

Πέρασε ο καιρός σαν νεράκι. Ήρθε η ώρα να επισκεφθεί τον ιατρό στο ιατρείο του και όχι στο νοσοκομείο. Άλλο και αυτό. Λογικά θα εξετάζει και στο σπίτι σκέφτηκε. Όλα πήγαν τέλεια η γνάθος της ήταν στην θέση της και έθρεψαν τα κόκαλα της σωστά. Κανείς δεν ήξερε όμως ότι η Νάντια δεν είδε ποτέ το πρόσωπο της μέχρι τώρα στον καθρέφτη. Ορίστε !
Της δείχνει ο ιατρός το πρόσωπο της σε καθρέφτη. Η Νάντια κοκάλωσε. Μετά από τόσο καιρό βλέπει ξανά το πρόσωπο της. Απίστευτο τα μάτια της θολά ,το δέρμα της γερασμένο με μώλωπες ξεθωριασμένους και κιτρινοπούς. Τα χείλη της στεγνά και χτυπημένα. Δεν θα το περιγράφε κάποιος με άσχημο αλλά σίγουρα θα έβλεπε ένα πρόσωπο κακοποίημενο , κουρασμένο και γερασμένο.
Φτάνει φτάνει λέει ο Μάνος 
Και συνεχίζει Τώρα βλέπει το πρόσωπο της πρώτη φορά μετά από την την .. Δεν ήξερε τι να πει.
Κυρία Νάντια τα σημάδια ευτυχώς είναι επιφανειακα δεν θα μείνουν στο πρόσωπο σας. Θα εξαφανιστούν με τον καιρό. Της είπε ο ιατρός
Η Νάντια δεν μιλούσε , δεν αντέδρασε καθόλου. Εμεινε σιωπηλή , ατάραχη σαν να ήταν αλλού και οχι εκεί δίπλα τους.
Έλα πάμε της λέει . Ρε κορίτσι μου στο είπε και ο ιατρός όλα θα πάνε καλά .
Προσπάθησε να την ησυχάσει ο Μάνος.
Η Νάντια ποτέ δεν ασχολείτο με το μακιγιάζ. Να βάλει ένα κραγιόν λίγη μάσκαρα στα μάτια και μια πούδρα στο πρόσωπο ναι , αυτό όλο κι όλο. Τώρα, τι θα κάνω ΘΕΕ μου ψέλλισε.
Νάντια μπορώ; ακούστηκε η φωνή του Μάνου κτυπώντας την πόρτα. Ναι του είπε χαμηλόφωνα.
"Ξέρεις ότι η λύπη ομορφαίνει επειδή της μοιάζουμε!" το είπε ο Οδυσσέας Ελύτης της κάνει.
Άσε με ρε Μάνο δεν είναι αυτό που με νοιάζει είναι ότι δεν θέλω οι γονείς μου να με δουν έτσι όταν έρθουν. Και αν βαφτώ θα το καταλάβουν. Δεν θέλω ρε γαμωτο να τους απογοητεύσω κι άλλο. Θα παω πίσω Κομοτηνή και θα αρχίσω από εκεί που το άφησα.
Έλα εδώ κορίτσι μου ηρέμησε ,πίσω δεν θα πας μ'ακούς, όχι ακόμα τουλάχιστον.
Τι ήταν τώρα αυτό απειλή διαταγή ή συμβουλή; Δεν ήξερε τι να σκεφτεί τα είχε μπερδέψει μέσα της όλα. Με όλα αυτά που έχουν γίνει φοβόταν,φοβόταν πολύ.
Δεν θα πας μ'ακούς ηρέμησε όλα καλά θα πάνε. Κάτσε λίγο ακόμα να γίνεις τελείως καλά και το ξανά μιλάμε ναι; έλα σου έχω μια έκπληξη έλα ντε μην στέκεσαι εκεί. Έλα κλείσε τα μάτια.
Δεν ξέρω πως το καταφέρνει αυτό κάθε φορά σκέφτηκε. Πως μπορεί και με κάνει ότι θέλει. Πάνω στο κρεβάτι της είχε ένα όμορφο φόρεμα και δίπλα μια κούτα.
Έλα φόρεσε το. Της λέει .
Η Νάντια άρχισε να τρέμει της τελείωνε ο αέρας δεν μπορούσε να ανασάνει .Τα πόδια της δεν την κρατούσαν.
Στέλλα , Στέλλα έλα γρήγορα πάρτο από δω τώρα.
Της δίνει το φόρεμα και τα παπούτσια.Η Στέλλα ήταν η αδελφή του. Βλέπει την Νάντια και σαστισμένη τον ρώτησε :
Μάνο μα, μα τι έπαθε ;
Στέλλα βγες έξω τώρα και κλείσε την πόρτα μ'ακούς φύγε.
Την είχε αγκαλιά κάτω στο πάτωμα την είχε ανάμεσα στα πόδια του την κρατούσε σφιχτά  της ψυθιριζε στο αυτί ότι όλα θα πάνε καλά ότι είναι εδώ κοντά της. Να μην φοβάται. Όπως ακριβώς του είχε πει και ο ψυχολόγος να κάνει.
Άρχισε να αναπνέεις, βαθιά ψυχή μου , έτσι μπράβο κορίτσι μου μπράβο.Εισαι καλά μην ανησυχείς είμαι εδώ. Μην φοβάσαι...
Η Νάντια σταμάτησε να τρέμει και η αναπνοή της είχε επανέλθει στο φυσιολογικό τα πόδια της ήταν ακόμη αδύνατα να σταθεί.
Την έβαλε να ξαπλώσει στο κρεβάτι και της έδωσε ένα ηρεμιστικό.
Ρε Μάνο τι είναι αυτό πάλι. Πότε θα φύγει; Έχω φρικάρει μαζί της αλλά περισσότερο έχω φρικάρει με εσένα. Ποια είναι και γιατί την νοιάζεσαι τόσο;
Η Νάντια μπορεί να είχε κλειστά τα μάτια της όμως τα άκουγε όλα! Εξάλλου η Στέλλα δεν μιλούσε σιγά αλλά τσίριζε.
Μάνο θα πρέπει να μου πεις τι συμβαίνει το ίδιο και συ ρε μαμά ,τι γίνεται εδώ; Τι καινούργιο γκομενάκι ρε μαλάκα πότε πρόλαβες. Και γιατί είναι χτυπημένη . Δεν έλειψα πολύ ρε γαμωτο ένα μήνα μόνο. Έρχομαι στο σπίτι  μου και βλέπω αυτό.
Σταμάτα Στέλλα !!!!!!
Ακούει την κυρία Αντρη  να μιλά , Σταμάτα  εδώ να φωνάζεις.
Το σπίτι αυτό δεν είναι δικό σου αλλά δικό μου. Λοιπόν για να τελειώνουμε με αυτο. Ησυχία .Το κορίτσι είναι μιας φίλης μου και προσφέρθηκα να την φιλοξενήσω για λίγο καιρό. Είχε ένα ατύχημα και δεν μπορούσε να πάει στο σπίτι της. Για αυτό και οι δύο σας τώρα σταματήστε αμέσως. Άντε αρκετά. Και το θέμα το ελειξε η μαμά μέσα σε δύο λεπτά.
Η Νάντια ξεκίνησε να κλαίει. Πρέπει να φύγω σκέφτηκε όπου και αν  πάω μόνο προβλήματα δημιουργώ σκέφτηκε. Πρέπει να φύγω τώρα από εδώ, δεν μου φταίνε σε τίποτα οι άνθρωποι για να τους δημιουργώ και προβλήματα από πάνω. Θα φύγω αύριο θα πάρω τηλέφωνο τον Αντώνη να ρθει να φύγουμε, αυτό πρέπει να κάνω. Καλύτερα σε μια φυλακη να είμαι μόνο εγώ δυστυχισμένη παρά οποίος άλλος με γνωρίζει. Ετοιμαζόταν να στείλει μήνυμα σε τον Αντώνη όταν μπήκε στο δωμάτιο η κυρία Αντρη. Κοπέλα μου μην κλαίς σε παρακαλώ μην κλαίς. Είναι ατίθασο παιδί η Στέλλα αλλά καλόκαρδο. Θα δεις όταν σε γνωρίσει θα γίνεται κολλητές.
Της λέει όλο στοργή.
Κυρία Αντρη δεν ξέρω αν ποτέ μπορώ να σας στο ξεπληρώσω όλο αυτό που κάνετε για μένα όμως στο υπόσχομαι ότι αύριο κιόλας θα τελειώσει αυτό.
Τι εννοείς παιδί μου ;
της λέει με ενδιαφέρον και αγωνία.
Πρέπει να φύγω κυρία Αντρη θα γυρίσω πίσω εκεί που ανήκω. Δεν μου αξίζει να είμαι εδώ. Μόνο προβλήματα σας δημιουργώ.
Της λέει και σκουπίζει τα δάκρυα από τα μάτια της.
Παιδι μου τι μου λες τώρα που θα πας ; θα πας πίσω στην Κύπρο; Ή Κομοτηνή;
Εέπ τι κάνεις εσύ εδώ αδελφούλι;; ακούστηκε η Στέλλα να λέει .
Σηκώνεται η κυρία Αντρη και συνεχίζει στην Νάντια να λέει
Το κινητό άστο κάτω τωρα παιδί μου. Καλύτερα να μην παίρεις  αποφάσεις για την ζωή σου κοπέλα μου  όταν δεν είσαι ήρεμη. Εξάλλου έχεις πολύ χρόνο μπροστά σου ακόμα για να αποφασίσεις για την ζωή σου.Έλα μην με στεναχωρείς τώρα ότι θα μου φύγεις ναι;
Φεύγει και  κλείνει και την πόρτα του δωματίου πισω της . Δεν άκουγε τίποτα η Νάντια. Επικρατούσε μια σιωπή διαφορετική .
Η Νάντια κρατούσε το κινητό ακόμα στα χέρια της. Δεν ήξερε τι να κάνει!!! Πως τα έκανα όλα σκατά σκέφτηκε. Αλλιώς τα είχε φανταστεί. Ότι θα ήταν με τον Φαίδωνα ευτυχισμένοι , ότι θα σπούδαζαν, θα έρχονταν πίσω ,θα παντεύοντουσαν και θα έκαναν οικογένεια. Πώς πήγαν όλα λάθος σκέφτηκε. Κρατούσε όμως ακόμα το κινητό στα χέρια της όταν ο Μάνος κτυπησε την πόρτα.
Να μπω ;
την ρώτησε όπως πάντα ρωτούσε αν μπορούσε να περάσει στο δωμάτιο της Νάντιας.
Ναι έλα
απαντά η Νάντια. Με το που μπαίνει στο δωμάτιο τα μάτια του καρφωμένα στο κινητό.
Συγνώμη  μιλούσες και σε διέκοψα.
Όχι δεν ξεκίνησα ακόμα αυτό που σκεφτόμουν να κάνω του απάντησε.
Μάλιστα
της απάντησε μόνο και ξεροκαταπιε. Σιωπή κάνεις τους δεν μιλούσε μέχρι που η Νάντια του είπε
Μάνο δεν ξέρω ακόμα τι πρέπει να κάνω. Απλά πρέπει να σταματήσω να προκαλώ προβλήματα σε ανθρώπους που αγαπώ. Δεν τους αξίζει αυτό και είναι άδικο για αυτούς.
Κάθεται μαζί της στο κρεβάτι και της κρατά τα χέρια βλέποντας την στα μάτια την ρωτά :      
Πιστεύεις ότι αυτοί που λες ότι αγαπάς και σε αγαπάνε θα είναι καλύτερα μακριά σου;
Ναι  δεν θα είμαι στα πόδια τους ,θα συνεχίσουν να έχουν την ζωή τους όπως πριν. Δεν θα είμαι εδώ να τους την καταστρέφω.
Του μιλούσε με ειλικρινή
Αυτούς που λες ότι τους αγαπάς τους έχεις ρωτήσει αν μπορούν να ζήσουν μακριά σου;
της λέει.
Και εκεί σιωπή.Δεν το περίμενε αυτό. Δεν ήξερε τι να απαντήσει. Δεν ξέρω τι να σου του πω του απαντά.
Να σου πω εγώ που ξέρω;
την ρωτάει.
Θα νιώσουν ότι τους εγκαταλείπεις γιατί δεν τους αγαπάς . Ότι δεν νιώθεις το ίδιο με αυτούς .Αυτό θες? εμ  αν αυτό θες;  την πλησίαζε όλο και πιο κοντά χαμογελώντας, μέχρι που την φίλησε. Η Νάντια ένιωσε αδύναμη ένιωσε ότι πετούσε στα σύννεφα δεν το πίστευε ότι της συνέβαινε αυτό. Τόσο γρήγορα να νιώθει τόσο ερωτευμένη. Δεν γίνεται μέχρι που της είδε ξανά την φωτογραφία του Άγγελου με τον Μάνο τραβήχτηκε ν τα πίσω.
Δεν γίνεται ,δεν γίνεται  αυτό του είπε.
Ο Μάνος ένιωσε τόσο πολύ την απόρριψη που δεν το αντέχει να το περάσει αυτό για δεύτερη φορά. Πλάκα μου κάνεις έτσι;
Της είπε
Μαζί το έχετε σκεφτεί; την ρώτησε;
Τι ;τι λες τι εννοείς; αυτό ακριβώς θα σε ρωτούσα και εγώ . Πως θα έπρεπε δηλαδή να νιώσω όταν με φιλά ο κολλητός φίλος του πρώην μου και μάλιστα ανοίγοντας τα μάτια μου κάθε φορά να σας βλέπω αγκαλιά στην φωτογραφία απέναντι μου στο σπίτι σου !!!!
του είπε  συνέχισε λέγοντας του
Θέλω να φύγω από εδώ τώρα ,θέλω να πεθάνω καταλαβαίνεις!!;; θέλω να φύγω ΤΏΡΑ!!!!
τσίριζε ακατάπαυστα η Νάντια.
Τι παιχνίδια μου παίζετε ρε γαμωτο τι να περιμένω να εμφανιστεί από κάπου;; Μάνο φύγε από μπροστά μου θέλω να φύγω τώρα από εδώ με άκουσες τώρα!!
Τα έβγαλε όλα από μέσα της.Για πρώτη φορά ξέσπασε.Ο Μάνος κατάλαβε το ποσό λάθος είχε κάνει. Όμως και η Νάντια δεν ήξερε τι είχε  πέρασε και αυτός στη ζωή του.
Τι γίνεται εδώ; μπαίνει στο δωμάτιο η μαμά του
Μάνο; ,τι έγινε κορίτσι μου που πας ;
Η Νάντια έτρεξε έξω δεν ήξερε πού να πάει αλλά το μόνο που ήθελε ήταν να φύγει τώρα από εκεί. Την πρόλαβε στην εξώπορτα η μαμά.
Έλα κορίτσι μου, έλα να καθήσουμε εδώ μαζί. Ησύχασε τελείωσε. Έλα πες μου τι έγινε τώρα.
Τι να πει ότι φιλιωταν με τον υιό της; Ότι πιστεύει ότι είναι όλοι τους σε ένα παιχνίδι στημένο καλά για να γυρίσει στον Αντώνη; Δεν γίνονται αυτά Νάντια πρέπει συνέλθεις προσπάθησε να πείσει τον εαυτό της. Το μόνο που είπε ήταν:
Κυρία Αντρη αλήθεια νομίζω θα τρελαθώ
Της είπε και ξέσπασε σε κλάματα. Από πάνω τους στεκόταν ο Μάνος και ήθελε μονάχα να ανοίξει η γη να τον καταπιεί.Έφυγε από την πίσω πόρτα σαν κλέφτης. Ένοχος γεμάτος τύψεις. Ξεκίνησε να τρέχει κάνοντας την γυμναστική του όπως κάθε φορά. Ανέβασε την ένταση στα ακουστικά του και συνέχισε να τρέχει ακούγοντας μουσική. Σταμάτησε όταν πια δεν είχε ανάσα. Κάθησε στο παγκάκι και προσπάθησε να βρει την αναπνοή του. Δεν πίστευε ότι δεν είχε ξεπεράσει την πρώτη του αγάπη. Είχαν περάσει χρόνια πως έγινε αυτό τώρα και βγήκε στην επιφάνεια! Ίσως για αυτό  δεν ήθελε να κάνει σχέση ο Μάνος και ήταν μονάχα για μια δυο το πολύ φορές και μετά πάμε για άλλα. Είχε χρόνια να ζήσει κάτι τέτοιο. Όχι σκέφτηκε ως εδώ. Και ξεκίνησε για το σπίτι τροχάδιν πάλι.


Η Ζωή μιας Φοιτήτριας Στην Κομοτηνή Where stories live. Discover now