Φαίδωνα σε αγαπάω απλά..... σταματάει αποτραβιέται και γέρνει με την πλάτη κολλημένη στην πόρτα. Κλείνει τα μάτια και παίρνει μια βαθιά ανάσα κρατάει την αναπνοή της όσο περισσότερο μπορούσε σφίγγοντας τα μάτια της, δαγκώνοντας τα χείλη της. Μένει ακίνητη!
Νάντια; Νάντια; μίλησε μου γαμώτο! Τι σου συμβαίνει;; τρέμοντας την ταρακούνησε δυνατά γιατί είχε πανικοβληθεί! Ποιος ήταν ο λόγος; Μην είχε πάθει κάτι ή για το αν έπαθε κάτι και θα πρέπει πάλι να τον ανακρίνουν στο τμήμα ;;
Ξεφυσά ανοίγει τα μάτια της και τον κοιτάζει κατάματα έντονα σχεδόν θυμωμένα. Απλώνει τα χέρια της γύρω από τον λαιμό του, του χαϊδεύει το σβέρκο μένει σιωπηλή. Τα μάτια της τα είπαν όλα! Χωρίς δεύτερη σκέψη τον φιλά παθιασμένα επιθετικά όχι πια όπως το αθώο, μικρό ,άβγαλτο κορίτσι που ήταν αλλά σαν μια έμπειρη γυναίκα!!
Ο Φαίδωνας τα έχασε, ξαφνιάστηκε τόσο πολύ που όταν η Νάντια τραβήχθηκε αργά προς τα πίσω αυτός έμεινε εκεί, με κλειστά τα μάτια και ανοικτό το στόμα. Αρνιόταν να το πιστέψει ότι το ζούσε αυτο! Στο μυαλό του περνάγανε χίλια δυο! Σουφρώνει τα φρύδια και γέρνει λίγο στο πλάι! Τραβιέται απότομα και ξερό βέγχει χαμογελώντας.
Χμ καλό Χμ σιωπή και συνεχίζει Νάντια τι μου κρύβεις; Τι φοβάσαι να μάθω για σενα; Ε;
Η φωνή του δυναμώνει γίνεται επιθετική, βίαια! Την αρπάζει απο τους ώμους και της ζητά το πιο παράλογο. Να του πει ποια ειναι; τι εννοεί;
Φαίδωνα με πονάς! Τι έπαθες παιδί μου δεν ξέρεις ποια είμαι ;
Φαίδωνα γιατι τρέμεις; Κρυώνεις; Φαίδωνα !!!
Δεν ήξερε ακόμα τι επιπτώσεις έχει όταν καπνίζει κάποιος "χόρτο"!!! Φοβήθηκε και αντί να την βάλει σε σκέψεις ο λόγος που τρέμει ανίδεη από αυτά, συγκινήθηκε ότι έτρεμε από την έκπληξη!
Καλά τόσο καλά φιλάω;
του είπε και χαμογέλασε. Που να ήξερε τον λόγο.
Είμαι καλά μην ανησυχείς απλά με ξάφνιασες! Σίγουρα δεν εχεις ξανά φιλήσει; θέλω να ξέρω την αλήθεια
της είπε και ήπιε λίγο από τον καφέ του που είχε κρυώσει .
Θύμωσε, της ανέβηκε το αίμα στο κεφάλι ,την αμφισβητούσε αν είναι ποτέ δυνατόν. Αυτή είναι η εντύπωση που είχε για αυτήν μέχρι τώρα ,ότι είναι ψεύτρα! Δεν θα άντεχε δεύτερη αμφισβήτηση μέσα στην ίδια μέρα! Κατέβηκε από το αμάξι και έκλεισε με δύναμη την πόρτα. Κοιτούσε την θάλασσα. Σκεφτόταν ότι ακόμα και η θάλασσα είχε θυμώσει όσο και αυτή! Από τότε την λάτρεψε την θάλασσα! Ο κρύος, αλμυρός αέρας την κτυπούσε με δύναμη στο πρόσωπο. Αντί να την ενοχλεί της άρεσε ακόμη περισσότερο και περισσότερο. Ήταν σαν να ένιωθε την θάλασσα να της λέει μην λυπάσαι τα ίδια περνώ και εγώ. Πολλοί με αμφισβητούν αλλά και πολλοί με αγαπούν!
Περίεργος συνειρμός απόλυτα λογικός για αυτήν! Νιώθει την αγκαλιά του, ακούει την ανάσα του στο λαιμό της και της ψιθυρίζει στο αυτί ότι την θέλει πολυ! Δεν της ζητά συγνώμη όμως ξέρει ότι αυτός είναι ο τρόπος του να της ζητήσει συγνώμη! Την γυρνά γρήγορα προς το μέρος του και την φιλά με πάθος! Της ανοίγει την πόρτα και ανάβει το καλοριφέρ για να ζεσταθούν. Κρατάει το κεφάλι του και αρχίζει να γελάει χωρις να ξέρει το γιατί, άρχισαν μαζί να γελάνε σπαστικά. Δεν ήξεραν πως αλλιώς να αντιδράσουν την αρπάζει ξανά και την φιλάει όλο και πιο δυνατά. Την φιλάει στα χείλι δαγκώνοντας της τα λίγο, μετά περνάει το χέρι του πίσω από την μέση της και έρχεται από πάνω της. Γέρνει πίσω την καρέκλα και γίνεται ένα με το πίσω κάθισμα.Της ψιθυρίζει πόσο όμορφα μυρίζει γλύφοντας της το αφτί. Αυτό ήταν την έπεισε ότι ήταν πλέον έρμαιο στα χέρια του!Αναστέναζει γρήγορα και την φιλούσε παθιασμένα μέχρι που χτύπησε το τηλέφωνο του!
Ναι!!! απάντησε νευριασμένος . Τώρα; Πλάκα μου κάνεις !!!!
Το κλείνει και βρίζει!!
Μικρή πρεπει να φύγουμε με ψάχνουν από το στρατό! Έφυγα σκαστός από το στρατόπεδο και με ψάχνουν πρέπει να φύγουμε. ΓΑΜΩΤΟ!
Ούρλιαζε, ανάβει τσιγάρο και φεύγουν γρήγορα λες και τους κυνηγούσε κάποιος. Πρέπει να την πάρει στα κορίτσια και να φύγει κατευθείαν για στρατόπεδο . Ευτυχώς τα είχαν όλα σχεδιάσει έτσι ώστε οι γονείς της να ξέρουν ότι είναι στο σπίτι της φίλης της. Μίας από την τετράδα. Θα κοιμόταν εκεί το βράδυ αν θα κοιμούνταν , τα κορίτσια με τα νέα που θα είχαν να πουν!
Την αφήνει έξω από το σπίτι και φεύγει σφαίρα για το στρατόπεδο.
YOU ARE READING
Η Ζωή μιας Φοιτήτριας Στην Κομοτηνή
ChickLitΠάντοτε της έλεγαν να ειναι ταπεινή σεμνή να υπερετει το καλο! Η σκοτεινή ομως πλευρά θα εμενε για παντα κρυμμένη; και αν ναι για ποσο ακομα τι επιπτώσεις θα είχαν οι γύρω της ;;Η ιστορία είναι μυθοπλασία με κάποια στοιχεία πραγματικότητας. Σας ευχ...