Ναι για πάντα

11 2 0
                                    

Όλα πήγαιναν τέλεια τον τελευταίο καιρό. Η οικογένεια της Νάντιας υποδέχτηκε τον Άλεξ ως μέλος της οικογένειάς. Τον αγάπησαν γιατί, έβλεπαν την Νάντια να λάμπει να είναι ευτυχισμένη. Έβλεπαν έναν Άλεξ να κάνει  τα πάντα για το παιδί τους για να είναι ευτυχισμένο. Και το παιδί τους το ίδιο για τον Άλεξ. Έτσι πέρασαν οι μήνες.
Η Νάντια ήταν στην δουλειά όταν την κάλεσαν στον ασύρματο να πάει στην παραλία των Περιβολιών. Μια περιοχή στην οποία είχε εποπτεία. Ρώτησε τα απαραίτητα και της είπαν ότι υπάρχει εμπλοκή μεταξύ νεαρών.
Καλούσε τον Άλεξ , αλλά δεν της απαντούσε στο κινητό . Ήξερε ότι ήταν εκεί για περίπολο με την συνάδελφο που την κάλεσε. Μπήκε στο περιπολικό και κατευθύνθηκε στο χώρο. Μόνο που δεν έβλεπε κανένα εκεί . Καλεί στον ασύρματο την συνάδελφο που την κάλεσε και της λέει ότι είναι στην αμμουδιά, την περιμένουν ,να κάνει γρήγορα γιατί την χρειάζονται.
Κατεβαίνει στην αμμουδιά και εκεί αυτό που βλέπει την ταράζει. Η εικόνα ήταν μοναδική. Γεμίζουν τα μάτια της με δάκρυα.
Δάκρυα χαράς ,δάκρυα ευτυχίας. Είχε παντού κεριά αναμμένα τον Άλεξ να την περιμένει στο κέντρο των κεριών.
Θα σε σκοτώσω του λέει
Μα το Θεό θα σε σκοτώσω!!! επαναλαμβάνει και σκουπίζει τα μάτια της από τα δάκρυα. Την αγκαλιάζει, την φιλά παθιασμένα και πέφτει στο ένα γόνατο!!!!!
Τι ;;;  φώναξε  η Νάντια μένει ακίνητη σαν να την είχε ακουμπήσει το χέρι του Μίδα. Λοιπόν ,της λέει με μια μικρή παύση
λοιπόν κοπέλα μου , κορίτσι μου αγάπη της ζωής και ύπαρξης μου θέλεις να γίνεις η γυναίκα μου ;
και επισήμως την ρωτάει
Τον αφήνει λίγο για να τον τιμωρήσει για αυτό που της έκανε
ΝΑΙ ναι ναι του φωνάζει δυνατά .
Τότε της φόρεσε το μονόπετρο δακτυλίδι και άρχισαν τα πυροτεχνήματα καθώς φιλιούνται!
Τι; και πυροτεχνήματα αγάπη μου; και μετά βλέπει να ανάβουν γύρω τους φώτα , φώτα των αυτοκινήτων των συναδέλφων τους. Άναβαν σε μπλε και κόκκινο χρώμα.Ήταν μια ομαδική έκπληξη για την Νάντια. Ένιωθε μαγικά , ένιωθε η  πριγκίπισσα που επιτέλους την βρήκε ο πρίγκιπα της.

Τέλος.

Η Ζωή μιας Φοιτήτριας Στην Κομοτηνή Where stories live. Discover now