Πρωί πρωί ξεκίνησαν για την σχολή η Νάντια χωρίς λόγο ήταν αγχωμένη. Δεν έκλεισε μάτι όλο το βράδυ. Δεν είναι εύκολο για αυτήν οι αλλαγές στην καθημερινότητά της. Την αγαπά την ρουτίνα. Νιώθει ασφάλεια με την ρουτίνα. Λιγομίλητη κάθετε στο λεωφορείο. Κρατά την τσάντα της σαν παιδάκι την πρώτη του μέρα στο σχολείο.
Τελείωσε και αυτό σκέφτηκε μόλις μπήκε στο δωμάτιο της. Ξάπλωσε στο κρεβάτι χωρίς να αλλάξει κάτι ασυνήθιστο για εκείνη, όμως ήθελε απλά να κοιμηθεί. Λίγο το άγχος λίγο το ότι δεν κοιμήθηκε το βράδυ ήθελε απλά να κλείσει τα μάτια της. Κτυπάει το κινητό της
Έλα κορίτσι μου τι γίνεται όλα καλά; την ρωτάει η μαμά της.
Έλα μαμά μου όλα καλά της λέει η Νάντια αγουροξυπνημένη.
Τι έχεις κοιμώσουνα και σε ξύπνησα; Όλα καλά παιδί μου; την ρωτά η μαμά της
Ναι μαμά μου απλά δεν κοιμήθηκα καλά το βράδυ δεν μπορούσα να κοιμηθώ με ξέρεις πως είμαι όταν αλλάζω τόπο.της απαντά
Ναι παιδί μου ,ναι κοιμήσου να ξεκουραστείς της απαντά η μαμά της.
Η μαμά της ήταν χαρούμενη η Νάντια της είχε εκφράσει συναίσθημα. Πόσο πολύ καιρό είχε να της μιλήσει για το τι της συμβαίνει.
Μπαίνει στο μπάνιο αφού ξύπνησε τώρα πια. Κάθεται να διαβάσει τις σημειώσεις της από το σημερινό μάθημα και στο τελείωμα κτυπάει ξανά το κινητό της.
Έλα Αλέξανδρε εμ όχι ρε φίλε θα μείνω να διαβάσω λίγο ακόμα. Σε ευχαριστώ πολύ. Καλά να περάσετε.
Είχε τελειώσει ήδη το διάβασμα όμως δεν είχε την διάθεση να βγει έξω για φαγητό και μετά για ποτό. Προτίμησε να μείνει στο δωμάτιο και να δει την ταινία στην τηλεόραση. Είχε αρχίσει να πεινάει για αυτό κατέβηκε κάτω στην πόλη για να φάει. Είχε κρύο και αυτό σε αντίθεση με παλιά τώρα αυτό της αρέσει.
Πήρε ένα γύρο κοτόπουλο στο χέρι και περπατούσε κοιτάζοντας τις βιτρίνες στα μαγαζιά με ρούχα. Όταν μπροστά της βλέπει ένα ζευγάρι να κάθονται στο παγκάκι.Κρατούσε αγκαλιά το αγόρι την κοπέλα και την φιλούσε. Πόσο της έλειψε αυτό. Αμέσως όμως συνέφερε τον εαυτό της λέγοντας του Βλακείες Νάντια βλακείες. Και επέστρεψε στο ξενοδοχείο. Έξω από το δωμάτιο της βρήκε ένα σημείωμα από τον Αλέξανδρο.
Τον πήρε τηλέφωνο
Έλα ρε συ γιατί το σημείωμα να σε πάρω τηλέφωνο;
Ήρθα από το δωμάτιο σου αλλά δεν ήσουν μέσα και δεν ήθελα να ενοχλήσω για αυτό. Δεν έρχεσαι από δω να δούμε ταινία της λέει.
Καλά του απαντά και το κλείνει.
Πετάγεται στο περίπτερο κάτω από το ξενοδοχείο και αγοράζει πατατάκια ,μπύρες και σοκολάτες πριν πάει στο δωμάτιο του.
Μπράβο ρε Νάντια της λέει όμως κοίτα τι έχω εδώ της λέει και της δείχνει στο τραπεζάκι τα πατατάκια και τις μπύρες.
Ναι όμως εγώ έφερα και γλυκό του λέει και χαμογελάει.
Έλα έλα πέρασε μέσα της λέει.
Δεν πήγες με τα παιδιά ; τον ρωτάει
Όχι ρε συ βαριόμουν να σού πω την αλήθεια. Εσύ γιατί δεν πήγες την ρωτάει
Δεν κοιμήθηκα καλά χθες το βράδυ ρε συ και ήθελα ύπνο. Ε μετά ξύπνησα γιατί πεινούσα του λέει και γελάει.
Έλα να δούμε ξεκινά της λέει.
Κάθονται στο τραπέζι με τα πατατάκια και της μπύρες μέχρι που της ανοίγει το τενεκδακι της μπύρας και της λέει
εις υγεία.
Thanks του απαντά
Ο Αλέξανδρος την κοιτούσε για αρκετή ώρα .
Τι; του λέει όταν το κατάλαβε και χαμογελάει
Δεν της απαντά και χαμογελάει
Έλα πες μου τι ; τον ξανά ρωτά
Τίποτα της κάνει και γυρνάει στην τηλεόραση χαμογελαστός.
Έλα ρε Αλέξανδρε τι πες μου
Τίποτα της λέει. Δεν σου λέω και γελάει
Αυτό που κανείς δεν είναι σωστό του λέει αστειευόμενη
Ναι ούτε και εσύ της λέει
Τι έκανα; τον ρωτάει
Δεν είναι σωστό να είσαι τόσο όμορφη τι λέει.
Η Νάντια δεν περίμενε τέτοια απάντηση.
Εμ ναι του λέει . Καλή προσπάθεια. Αλλά πες μου τώρα τι έκανα; του απαντά
Έλα ξαναξεκίνησε η ταινία της απαντά
Ένιωθε περίεργα, όμορφα όμως .
Δεν της είχε πει τίποτα , έβλεπαν σιωπηλοί την ταινία τους. Αυτό της άρεσε πολύ να μην μιλάνε όταν παρακολουθούσε ταινία. Αυτό άρεσε και στον Αλέξανδρο. Όταν πια τελείωσε η ταινία ήταν κάπως αργά.
Αλεξανδρε πέρασε η ώρα. Πέρασα πολύ όμορφα ήταν τέλεια η ταινία. Θα τα πούμε το πρωί στο μάθημα.
Ναι ήταν ωραία και καλή η ταινία και η παρέα. Να το ξανακάνουμε της λέει.
Καληνύχτα και όνειρα γλυκά του απαντά
Καληνύχτα της λέει και γελά .
Τι ; τι πάλι του λέει απορημένη. Τώρα θα μου πεις του λεει και τον σπρώχνει για πλάκα.
Της πιάνει το χέρι και την γαργαλα
στην μέση.
Μην μην το κάνεις αυτό του λέει και γελούσε
Βρε βρε την ζηλιάρα της κάνει και συνεχίζει αφού με αυτό τον τρόπο ερχόταν όλο και πιο κοντά του.
Επ τι κάνετε εδώ ακούει τον Μέλιο να τους λέει . Ήταν ο συγκάτοικός του .
Έλα Μελιο σώσε με του λέει η Νάντια
Δεν μπορώ να πάω κόντρα στον συγκάτοικό μου της λέει και χαμογελάει
Έλα ρε συ Αλέξανδρε σε παρακαλώ σταμάτα να χαρείς του λέει
Καλά τι λέει αφού με παρακαλάς σε αφήνω για τώρα της λέει.
Καληνύχτα παιδιά τους λέει και φεύγει
Τι έγινε ρε Μέγα Αλέξανδρε ; Την κατακτήσαμε την Τροία ; τον πειράζει ο Μέλιος τον Αλέξανδρο
Κόφτο ρε του λέει χαμογελώντας ο Αλέξανδρος
Τι έγινε ρε πες ;
Τίποτα σου λέω. Άτε πέσε να κοιμηθούμε.
Ξημερώνει και πάνε για μάθημα .Η Νάντια σήμερα ήταν αλλιώς. Βάφτηκε. Βάφτηκε; τα κλασικά πούδρα, μάσκαρα και κραγιόν . Κάτι που δεν το έκανε μέχρι τώρα.
Ρε συ αυτή σήμερα έχει βαφτεί λέει η Μάρω στα άλλα κορίτσια. Ξεκίνησαν να κουτσομπολεύουν. Έλα ησυχία τους λέει η Χρύσα που τους άκουσε. Και η Νάντια τις άκουσε, όλοι βασικά τις άκουσαν. Τελείωσε το μάθημα και η Νάντια ενοχλειμένη με αυτό που έγινε δεν μιλούσε στο λεωφορείο.
Με το που φθάνουν στο ξενοδοχείο η Νάντια φεύγει κατευθείαν στο δωμάτιο της.
Το πρώτο πράγμα που έκανε με το που μπήκε στο δωμάτιο ήταν να ξεμακυγιαριστει. Γρήγορα λες και την κυνηγούσε κάποιος. Έτριβε τόσο δυνατά και γρήγορα το πρόσωπο της που έγινε κατακόκκινο. Τότε σταμάτησε και πήρε μια βαθιά ανάσα. Έβαλε τα χέρια της στον νιπτήρα και ανάπνέε αργά .
Ξεκόλλα λέει στον εαυτό της. Με βλακείες δεν θα ασχοληθείς τώρα.
Αύριο θα έπρεπε να δηλώσει σε ποια κατηγορία θα θέλει να κάνει την ειδίκευση της. Βάζει κάτω τις ειδικότητες και προσπαθεί να διαβάσει όταν κτυπάει η πόρτα .
Έλα καλά είσαι; την ρωτάει η Χρύσα.
Έλα μέσα ναι μια χαρά γιατί; απαντά η Νάντια
Φαίνεται της απαντά η Χρύσα. Μάλλον προσπαθείς να αλλάξεις το χρώμα του προσώπου σου της απαντά η Χρύσα.
YOU ARE READING
Η Ζωή μιας Φοιτήτριας Στην Κομοτηνή
ChickLitΠάντοτε της έλεγαν να ειναι ταπεινή σεμνή να υπερετει το καλο! Η σκοτεινή ομως πλευρά θα εμενε για παντα κρυμμένη; και αν ναι για ποσο ακομα τι επιπτώσεις θα είχαν οι γύρω της ;;Η ιστορία είναι μυθοπλασία με κάποια στοιχεία πραγματικότητας. Σας ευχ...