Έκπληξη

27 2 5
                                    

Η συγκάτοικος πολυ περίεργη υπόθεση! Η Νάντια ποτέ δεν ήταν κορίτσι που έδινε αναφορά για το τι θα έκανε, πόσο μάλλον στο τι σκεφτόταν !! Ώρες ατελείωτες κλεισμένη στο δωμάτιο της να διαβάζει,να ακούει μουσική, να μιλά με τους γονείς της, τις αγαπημένες αδελφές της και φυσικά να μιλά με τις ώρες με τον Φαίδωνα!!
   Περνάει δύσκολα η πρώτη εξεταστική περίοδος για την Νάντια , αλλιώς το σύστημα εκπαίδευσης και παιδείας της Ελλάδας από ότι στην Κύπρο. Δυσκολεύτηκε πάρα πολύ το πρώτο εξάμηνο σε ότι είχε να κάνει με αυτό! Τα αποτελέσματα Χμ έτσι και έτσι κάτι στο οποίο η Νάντια δεν ήταν συνηθισμένη!! Αυτό θα είχε δύο αποτελέσματα για αυτήν ή που θα απογοητεύοταν και θα τα παρατούσε ή που θα πίσμωνε ακόμα περισσότερο!
  Με τους συμφοιτητές της ήταν ιδιαίτερα προσεκτική και απόμακρη δεν αφηνόταν να δεθεί με άτομα! Εξάλλου γιατί να το κάνει; είχε τον Φαίδωνα! Πέρασαν οι πρώτοι έξι μήνες χώρια. Δύσκολες καταστάσεις μόνο για την Ναντια φυσικά! Το παλικάρι μας μια χαρα περνούσε! Εν τω μεταξύ η Νάντια κέρδιζε εντυπώσεις στην σχολή από αγόρια και κορίτσια! Είχε γίνει κάπως δημοφιλής, λίγο το ότι ήταν λεπτή απλή χωρίς πολλά φρου-φρου και αρώματα. Λίγο ότι ήταν πάντα περιποιημένη αλλά σχεδόν ποτέ βαμμένη. Λίγο το ότι ήταν ήσυχη, ντροπαλή αλλά και πολυ αυθάδης εκεί που χρειαζόταν. Της έβγαινε το αντάρτικο από μέσα της!
  Λίγο μετά τις εξετάσεις η Μαρία την κάλεσε στο διαμέρισμα της να την βοηθήσει στο μαγείρεμα! Η Μαρία αξιόλογο κορίτσι γλυκό, ήσυχο, με αρχές και πραγματική φίλη!! Η Νάντια είπε με ευχαρίστηση το ναι! Η μαγειρική πάντα την χαλάρωνε και την ξεκούραζε! Πήγανε μαζί για ψώνια και ξεκίνησαν να μαγειρεύουν όταν χτύπησε το κουδούνι! Δεν έδωσε και πολύ σημασία αφού απολάμβανε το μαγείρεμα μαζί με το λευκό της κρασί! Πάντα το έκανε αυτό! Όποτε ήθελε να χαλαρώσει απολάμβανε το κρασάκι της!
Ωχ τι μυρωδιές είναι αυτές; ακούγεται από το σαλόνι αντρική φωνή.
Εμ αφού σας το είχαμε υποσχεθεί ότι άμμα τελειώσουμε τις εξετάσεις θα σας μαγειρέψουμε τους απάντησε η Μαρία. Η Νάντια στην κουζίνα συνέχισε το μαγείρεμα σκεπτόμενη γιατί ο πληθυντικός και ποιοί να είναι αυτοί. Όπου ξαφνικά δύο χέρια τυλίγουν απαλά ,στοργικά την μέση της! Η Νάντια τινάζεται φωνάζοντας τρομαγμένη.
Χριστέ μου!!
Γυρνάει και όλο απογοήτευση βλέπει αντί το πρόσωπο του Φαίδωνα το πρόσωπο του Στέφανου.
Τι κάνεις παιδί μου εκεί ;του λέει και γελά αμήχανα.
Καλά είμαι εσυ; της απαντάει κάπως ειρωνικά ο Στέφανος! Αχ γιατί το έκανε αυτό στην Νάντια; Γιατί να την ειρωνευτεί ειδικά κάποιος που καλά καλά δεν την ξέρει και την κρατά ακόμα αγκαλιά !!!
Μια χαρά ευχαριστώ! Μπορείς να πάρεις τα χέρια σου από επάνω μου σε παρακαλώ; του απαντά επιθετικά με βλέμμα που καρφώνει!
Καλά δεν το πίστευα ότι είσαι τόσο ψηλομύτα , τ'ακουγα αλλά δεν το πίστευα!! Και φαίνεσαι ήσυχη αλλά τελικά είσαι αγριούλα
της λέει και γελάει δυνατά!
Ρε δεν μου πας στο διάολο;  του λέει ειρωνικά και τον σπρώχνει προς τα πίσω.
Μαρία , κοντοστέκετε λίγο και συνεχίζει
Μαρία εγώ φεύγω με βλαμμένα δεν μπορώ ανακοινώνει στην φίλη της και συνεχίζει.
Το φαγητό είναι έτοιμο , σερβίρισμα θέλει μόνο!
Μαζεύει την τσάντα της ,τα νεύρα της και πάει προς την εξώπορτα. Ταυτόχρονα βγαίνει ο Χρήστος απο εκει με αποτελεσμα να πέσει ο ένας πάνω στον αλλο.
Ααα μάλιστα τώρα εξηγούνται όλα τους λέει και συνεχίζει
Μαζευτήκαμε πολλοί άντε γεια σας!
Κάτσε κοπέλα μου που πας τι έγινε; της λέει η Μαρία και συνεχίζει με όλο νόημα
Έλα μαζί μου στο δωμάτιο να σου δώσω τις σημειώσεις!!
Η Νάντια αναρωτιόταν ποιες σημειώσεις τι εννοεί; αφού τελείωσε η εξεταστική! Παρόλα αυτά την ακολουθεί! Μέσα σε όλα αυτά ήταν δηλαδή τραβάτε με κι ας κλαίω! Λίγο το ότι ο Φαίδωνας ήταν μακριά ,λίγο ότι το ένστικτο της φώναζε ότι κάτι πάει λάθος με τον Φαίδωνα ,λίγο το ότι άρχιζε να αρέσει στα αγόρια, και να της το δείχνουν. Μα κυρίως κάτι το ξανθό ψηλό καλογυμνασμένο αγόρι με τα γαλάζια ανοιχτά μάτια που την έκανε καθημερινά να νιώθει όμορφη ,έξυπνη ,ικανή, δυναμική άρχισε να ηρεμεί και όχι δεν ήταν ο Στέφανος αυτός αλλά ο Χρήστος!!! Από την πρώτη μερα γνωριμίας τους της έδειξε ότι την σέβεται ή τουλάχιστον ότι έχει τρόπους!
   Την μέρα που τσακώθηκε με τον Χρήστο για πρώτη φορά ήταν τις πρώτες μέρες της στην Κομοτηνή. Για να γνωριστούν μεταξύ τους οι φοιτητές διοργάνωναν διάφορες εκδηλώσεις σε καφετέριες, σε μπαράκια ,σε εστιατόρια κτλ! Έπεσαν οι πρώτες ματιές όταν της έσφιξε το χέρι και της συστήθηκε αλλά μέχρι εκεί! Εκεί που τσακώθηκε με τον Χρήστο ήταν τότε που βγήκαν έξω σε κλαμπ και η Νάντια ως λάτρεις του λευκού κρασιού ήπιε λίγο παραπάνω με αποτέλεσμα όχι να μεθύσει, αλλά να χαλαρώσει και να διασκεδάσει! Όταν βγήκε στην σκηνή και χόρεψε το ζεϊμπέκικο της ,έμειναν όλοι έκπληκτοι να χειροκροτούν στο ρυθμό κάνοντας κύκλο γύρω της. Πρώτος πρώτος ήταν ο Χρήστος . Στο τέλος προσφέρθηκε να την πάει σπίτι αλλά ως ατίθασο αγρίμι του είπε
"όχι κύριε μου δεν έχω ανάγκη να με πας στο σπίτι μου άμμα σε γουστάρω σε καλώ και από μόνη μου. Δεν χρειάζεται κύριε έχω αγόρι!!!"
Το παιδί τα είχε χάσει. Εκεί ξεκίνησε ο καυγάς." Τύπου τι λες κορίτσι μου πας καλά; ξέρω τι λέω δεν είμαι μεθυσμένη"  και τέτοια Έφτασαν σε σημείο που στο τέλος να τους χωρίσουν τα άλλα παιδιά! Αυτή ήταν και η τελευταία φορά που μίλησαν για ένα ολόκληρο εξάμηνο. Απέφευγε ο ένας τον άλλον είτε αυτό ήταν στην στάση του λεωφορείου είτε στην αίθουσα διδασκαλίας ή ακόμα και στο κυλικείο !
  Μην λέμε τώρα πολλά! Δεν θέλει και πολύ κάποιος να ερωτευτεί όμορφη αυτή, όμορφος αυτός καλές ψυχές και οι δυο πεισματάρηδες και εγωιστές ο ένας περισσότερο από τον άλλον εμ δεν θέλει και πολύ!
  Τα εξιστορεί το βράδυ όλα χαρτί και καλαμάρι στον Φαίδωνα προσπαθώντας πάντα να τον καθησυχάσει ότι μόνο αυτόν αγαπάει.  Ίσως να τον κάνει να ζηλέψει λίγο για να ρθει να την δει  στην Κομοτηνή, αλλά μάταια.
Αφού το αγόρι μας είχε πολλές..... "εκκρεμότητες" τόσες και ποια να πρωτοπρολάβει;;;
  Η συγκάτοικος ζηλιάρα πολύ αλλά όχι γιατί η Νάντια τραβάει τα βλέμματα αλλά γιατί της αρέσει!!! Σοκ!!! Αν σε εσάς προκάλεσε σοκ φανταστείτε για την Νάντια τι σοκ έπαθε ήταν όταν το έμαθε!!

Η Ζωή μιας Φοιτήτριας Στην Κομοτηνή Where stories live. Discover now