Της ήρθαν πολλά μαζεμένα το μόνο που ήθελε ήταν η αγκαλιά του πατέρα της και το ζεστό χάδι της μαμάς της! Μπερδεμένη όσο ποτέ κόβει νωρίς εισιτήριο για επιστροφή στην πατρίδα. Η καλύτερα στο καταφύγιο της στην κρυψώνα της! Φτάνοντας στην Κύπρο νιώθει οτι μπορεί να ανασάνει. Με το που κατεβαίνει από το αεροπλάνο όλα της φαίνονται πανέμορφα νοσταλγικά!!!!
Την αγαπά την πατρίδα της, την χώρα της και κυρίως τον κόσμο που έχει εκεί! Με τις φίλες της από το σχολείο η τότε ενωμένη τετράδα διαλύθηκε! Άρα πίσω στο καταφύγιο έχει μόνο την οικογένεια της!
Μελαγχολική να αρνείται να βγαίνει για ποτό ή για καφέ αλλά και η συμπεριφορά
της αρχίζει να ανησυχήσει τους γονείς της!
Το τραγικό για αυτήν, η αγαπημένη της σκυλίτσα πέθανε μετά από την γέννα, το ίδιο και όλα της τα κουταβάκια. Απαρηγόρητη κλαίει γιατί οι γονείς της της το έκρυψαν. Ήξεραν τι δέσιμο έχει η Νάντια με τα ζώα! Το πήρε πολύ βαριά έκλαιγε απαρηγόρητη τρεις ολόκληρες μέρες και νύχτες .
Δεν έτρωγε, δεν έπινε ,δεν έβγαινε έξω. Της πρότειναν να πιάσουνε άλλο σκυλάκι , αλλά αρνήθηκε κατηγορηματικά! Την αγαπούσε πολυ την Κόνιη! Έτσι έλεγαν την σκυλίτσα της!! Ήταν από μικρό παιδί φιλόζωη τ'αγαπούσε τα ζώα! Σαν ήτανε παιδί είχε για κατοικίδια σχεδόν τα πάντα. Κουνελάκι, γουρουνάκι, σκύλο, μέχρι και κοτοπουλάκι είχε! Μάλιστα δεν δεχόταν να πάνε σε εκπαιδευτή, την εκπαίδευση τους αυτή την αναλάβανε! Τα κατάφερνε, δενόταν πολύ μαζί τους και κάτι τέτοιο, κάθε φορά της στοίχιζε υπερβολικά πολυ!
Η Νάντια ήταν πολύ δύσκολο παιδί από μικρή. Όσο μεγάλωνε πονούσε περισσότερο! Για αυτό πήρε την απόφαση και ορκίστηκε οτι δεν θα αφήσει ποτέ το μυαλό της να γεράσει. Θα αγαπούσε σαν παιδί και θα χαιρόταν για τα απλά πράγματα όπως ένα μικρό παιδί.
Πέρασαν οι γιορτές με πολύ ψυχοφθόρο τρόπο για την Νάντια! Ήρθε Κύπρο για να βρει ηρεμία και αντί αυτού βρήκε το ακριβώς αντίθετο!!! Πολύ στενά της άτομα από το οικογενειακό της περιβάλλον της πρότειναν να την δει κάποιος ψυχολόγος!
Δεν φαντάζεστε την αντίδραση της! Φωνές, κρίσεις υστερίας , κλάματα ,κρίσεις πανικού, δραματική η κατάληξη! Οι γονείς της πικραμένοι, στεναχωρημένοι προβληματισμένοι δεν ήξεραν τι άλλο να κάνουν! Η Νάντια άλλαξε πολύ και σε πολύ μικρό χρονικό διάστημα! Όλα προς το χειρότερο!
Κάπνιζε ,έπινε πολύ, οδηγούσε μάλιστα μεθυσμένη!! Νευρίαζε με το παραμικρό και έβριζε!!!!! Επιθετική, αλαζονική, ειρωνική , υπερόπτης, αυθάδης! Αυτά την χαρακτήριζαν πια. Προσπαθούσαν όλοι να καταλάβουν τι της συμβαίνει η ίδια ομως στρείδι δεν ανοιγόταν σε κανένα!
Ο Φαίδωνας ποτέ εδώ πότε αλλού!! Πότε την ανέβαζε στα ύψη πότε την πετούσε σαν σκουπίδι από πάνω του! Όμως γιατί δεν έφευγε, γιατί τον φοβόταν γιατί ;;;; Γιατι δεν μίλησε στους δικούς της για την συγκάτοικό της και αυτό που της συνέβαινε ; Γιατί κλείστηκε στον εαυτό της και απομάκρυνε τους πάντες από κοντά της;
Τα βράδια έκλαιγε σιωπηλά αθόρυβα πονούσε αλλά δεν μπορούσε να μιλήσει σε κανέναν για αυτό! Ήρθε η ωρα να πάει πίσω στην Κομοτηνή και στο αεροδρόμιο αποχαιρετά τους γονείς της με μια απίστευτη ατάκα πριν μπει στο αεροπλάνο .
"Η συνέχεια εν ψυχρό" τους λέει και τους χαμογελάει ψεύτικα! Οι γονείς της τρελάθηκαν.
Σκέφτονταν να κόψουν εκείνη την ώρα επί τόπου εισιτήριο και να πάνε να την βρουν!! Φοβήθηκαν μήπως έχει πλέξει ή καλύτερα μήπως την έμπλεξε αυτός. Όμως οι αναλύσεις αίματος της ήταν όλες καθαρές από οποιαδήποτε ουσία. Τους καθησύχασαν όμως , και τα άλλα παιδιά τους ότι ίσως να εννοούσε ότι πάει πίσω Κομοτηνή μόνη και κάνει νάζια για να μην πάει! Έλα όμως που τα πράγματα εν μέρη ήταν σωστά, αλλά πως δικαιολογείται η συμπεριφορά ενός κοριτσιού που ήταν ήσυχο ντροπαλό να μεταμορφώνεται σε ένα άγνωστο για αυτούς αγρίμι;; Ποιός ήταν ο λόγος !!!Τι συνέβη;
Η Νάντια πονούσε βαθιά μέσα της, ένιωθε την καρδιά της χίλια κομμάτια, όμως η ψυχή και το μυαλό της ήταν στη δυσκολότερη φάση που θα μπορούσε να ειναι! Τα πάντα δεδομένα γύρω της κατέρρευσαν !
Η απεριόριστη αγάπη της για τον Φαίδωνα δεν ήταν αμοιβαία και άρχιζε να το συνειδητοποιεί! Η απογοήτευση της για το πανεπιστήμιο και για το πως θα τα καταφέρει να πάρει το πτυχίο της δεν είχε την απόδοση που θα ήθελε να έχει. Δεν μπορούσε να συγκεντρωθεί, ούτε και να παρακολουθήσει τα μαθήματα!
Η υγεία της από το κακό στο χειρότερο να ξυπνά το πρωί και να μην αισθάνεται τα άκρα της και κυρίως τα πόδια της! Το αποκορύφωμα , η πίστη της στο Θεό! Έπαψε να είναι σίγουρη για την ύπαρξη του!!
Δεν την ήθελε αυτη τη ζωή!! Η σωστότερα δεν ήθελε καν να ζει!
Συχνά αναρωτιόταν γιατί να ζω αφού είμαι δυστυχισμένη; Γιατί να ζω αφού δεν μπορώ νά κάνω αυτά που θέλω, αυτά που ονειρεύομαι; Ποια οικογένεια, ποια όνειρα , αφού είχε πάψει εδώ καιρό να ονειρεύεται .
Η Ναντια βυθιζόταν στην κατάθλιψη και βολεύονταν εκεί γιατί ήταν μόνη της ,στην ησυχία της χωρίς να αντιλαμβάνεται τι της συμβαίνει!
Φθάνει Κομοτηνή αλλάζει διαμέρισμα και αποφασίζει να μείνει μόνη της σένα στούντιο! Ο λόγος ήταν πολύ πιο σοβαρός από ότι όλοι οι άλλοι πίστευαν! Μόνο οι γονείς της την κατάφεραν να τους πει τον πραγματικό λογο! Ήταν τρομακτικός ο λόγος για αυτήν .
Με κάποια παιδιά από την σχολή φτιάχνουν το καινούργιο της χώρο ένιωθε ασφάλεια πια , ένιωθε ΑΣΦΑΛΗΣ !! Όσο παράξενο και αντιφατικό και να ακούγεται ήταν όμως η αλήθεια! Ένας χώρος μόνο δικός της όπως τον ήθελε χωρίς φοβίες ,χωρίς περίεργες συμπτώσεις!
Ξεκινάνε τα μαθήματα και τα πάει εξαιρετικά!! Με τον Φαίδωνα να την χωρίζει επεισοδιακά! Μέσω τηλεφώνου, πέραν αυτού, αυτό που τράνταξε τον κόσμο της ήταν ακόμα χειρότερο. Έπεσε στη γη απότομα αλλά τουλάχιστον ομως προσγειώθηκε!
......
YOU ARE READING
Η Ζωή μιας Φοιτήτριας Στην Κομοτηνή
ChickLitΠάντοτε της έλεγαν να ειναι ταπεινή σεμνή να υπερετει το καλο! Η σκοτεινή ομως πλευρά θα εμενε για παντα κρυμμένη; και αν ναι για ποσο ακομα τι επιπτώσεις θα είχαν οι γύρω της ;;Η ιστορία είναι μυθοπλασία με κάποια στοιχεία πραγματικότητας. Σας ευχ...