Διάβαζε μέρα νύχτα. Το μόνο που έκανε ήταν αυτό. Υιοθέτησε ένα μικρό κουταβάκι και είχε αφιερώσει τον χρόνο της σε αυτό και το διάβασμα. Αφού γύρισε στο σπίτι της χωρίς πολλά πολλά λόγια και λεπτομέρειες ενημέρωσε την οικογένειά της για την ζωή της. Δεν μιλούσε πολύ για αυτά που της συμβαίνουν.Δεν ανοίγετε γενικά ως άνθρωπος πλέον.Τελειώνει η εξεταστική. Όσοι περάσουν με άριστα θα πάνε εκπαίδευση για ένα μήνα Αθήνα στον τομέα που θέλουν να ειδικευτούν.Η Νάντια δεν ήταν ανοιχτή ως χαρακτήρας πλέον. Δεν έβγαινε έξω συχνά, και δεν ήταν εύκολο για αυτήν να ανοίγετε και να μιλά όπως παλιά. Στους οικείους της φαινόταν έντονα αυτή η αλλαγή στον χαρακτήρα της.
Δεν μπορούσαν να κάνουν πολλά για αυτό. Η Νάντια δεν ήταν πια το μικρό κοριτσάκι του μπαμπά. Ούτε η μικρή αδερφή από τις αδελφές της. Ούτε το μωρό της μαμάς. Ήταν πια γυναίκα πια!
Παίρνουν τηλέφωνο για τα αποτελέσματα της και ναι έχει περάσει μέσα στους πρώτους δέκα. Χάρηκε πολύ που τα είχε καταφέρει. Πέτυχε αυτή την φορά τον στόχο της. Απόδειξε στον εαυτό της ότι δεν ήταν η χαζή που δεν κατάφερε να τελειώσει το πανεπιστήμιο. Δεν το είχε πει σε κανέναν ότι ένιωθε έτσι και κανένας όμως δεν της άφησε να εννοηθεί κάτι τέτοιο. Ξεκινά μαθήματα οδήγησης θα πρέπει να βγάλει άδεια αυτοκινήτου για να πηγαίνει στην σχολή. Οι γονείς της την βοηθούν οικονομικά για την άδεια και αφού πάρει το δίπλωμα, της αγοράζουν αυτοκίνητο. Δεν την βλέπουν όμως ενθουσιασμένη ούτε καν χαρούμενη. Συγκρατημένη με πολύ αυτοέλεγχο. Δεν άφηνε τον εαυτό της να δεθεί ούτε και να δείξει τα συναισθήματά της. Κλείστηκε στον εαυτό της και με τον χρόνο έπεισε ακόμα και την ίδια ότι έτσι πρέπει να είναι. Να μην δείχνει συναισθήματα και ότι πρέπει να χτίζει τοίχους μπροστά σε αυτά. Να είναι απρόσωπη, ψυχρή.
Τελειώνει την σχολή και πρέπει να πάει Αθήνα για να διαλέξει σε ποια ειδικότητα θέλει να ακολουθήσει. Οι γονείς της ανησυχούσαν για το γεγονός ότι επιστρέφει Αθήνα έστω και για ένα μήνα . Φοβούνται για το παιδί τους με τα τόσα που πέρασε εκεί. Δεν μπορούσαν όμως να κάνουν κάτι για αυτό , δεν τους άφηνε η ίδια να της μιλήσουν για κάτι τέτοιο.
Ετοιμάζει τα ρούχα της, τα πράγματά της και οδηγεί μόνη της στο αεροδρόμιο. Δεν δεχόταν να ρθει κανείς στο αεροδρόμιο μαζί της. Μαζεύονται και οι δέκα, κάνουν το check in όλοι μαζί , πέντε αγόρια και πέντε κορίτσια. Η Νάντια κάθεται στην θέση δίπλα απο τον διάδρομο. Δεν την ενδιέφερε σε ποια θέση θα καθόταν σε αντίθεση με τα άλλα κορίτσια συμφοιτήτριες της. Επίσης δεν κάθησε με τα κορίτσια αλλά με τα αγόρια , ήταν απομονωμένη από αυτές. Αφού δεν μιλούσε για ρούχα και για μακιγιάζ. Αλλά το κυριότερο για γκομενικά. Πολλές φορές είχαν φτάσει στα αυτιά της ότι μπορεί να ήταν λεσβία. Όταν την ρώτησαν οι άντρες συνάδελφοι της για αυτό αυτή χαμογέλασε και τους απάντησε με ατάκα " Τουλάχιστον δεν θα φοβούνται ότι μπορεί τους κλέψω τον γκόμενο" και γέλασε . Ο Αλέξανδρος ήταν ο πρώτος που βγήκε στην κατάταξη για τους δέκα. Όταν της το είπε ήθελε να ξέρει αν πράγματι ίσχυε κάτι τέτοιο. Με την απάντηση της Νάντιας όμως δεν μπόρεσε να καταλάβει. Η Νάντια στην Ελλάδα προτιμά να μείνει μόνη της στο δωμάτιο χωρίς συγκάτοικο. Έτσι και αλλιώς τα κορίτσια προτίμησαν να μείνουν δυο δυο σε κάθε δωμάτιο του ξενοδοχείου. Τα αγόρια το ίδιο. Μονάρι και ο Αλέξανδρος. Όλα τα δωμάτια ήταν στον ίδιο όροφο.Αλλα όχι δίπλα δίπλα. Το ξενοδοχείο ήταν υπέροχο, το Μεγάλη η Βρετανία .
Μπαίνει στο δωμάτιο και χωρίς δεύτερη σκέψη βγάζει την στολή της από την βαλίτσα και την κρεμά για να μην τσαλακωθεί. Κάθετε στο κρεβάτι και την κοιτά περήφανη. Παίρνει τηλέφωνο τους γονείς της να τους ενημερώσει ότι έφθασε και όλα είναι καλά. Είχε από πάντα το αίσθημα ευθύνης.
Μόλις είχε βγει από το μπάνιο και άκουσε να της χτυπάνε την πόρτα. Νάντια θα βγούμε για φαγητό θα ρθεις; της λέει η Χρυσή
Ναι σε πέντε είμαι έτοιμη της απαντά . Κατέβηκαν μετά από συνεννόηση στην Πλάκα για φαγητό. Η Νάντια δεν ήταν η ψυχή της παρέας όμως συμμετέχει στις συζητήσεις της παρέας. Όλα καλά, μετά από μια ήσυχη και ωραία βραδιά, επιστρέφουν στο ξενοδοχείο γιατί αύριο ξεκινούσαν τα μαθήματα στην σχολή.
YOU ARE READING
Η Ζωή μιας Φοιτήτριας Στην Κομοτηνή
ChickLitΠάντοτε της έλεγαν να ειναι ταπεινή σεμνή να υπερετει το καλο! Η σκοτεινή ομως πλευρά θα εμενε για παντα κρυμμένη; και αν ναι για ποσο ακομα τι επιπτώσεις θα είχαν οι γύρω της ;;Η ιστορία είναι μυθοπλασία με κάποια στοιχεία πραγματικότητας. Σας ευχ...