Počet slov: 759
~Vivi~
Natasha bohužel nevěděla vše. Chtěla jsem jí to říct, vše, ale nikdy jsem se k tomu pořádně neodhodlala. Chtěla jsem to říct bratrovi, Buckymu, nebo komukoli, kdo by mi pomohl.
Dlouho jsem byla v Rudé Komnatě. 17 let. Ale těch zbylých 53 let? Hydra...
,,Vivi? Starouš tě sháněl, tak se za ním stav." Tony.
,,Díky, nevíš, co chtěl?" Optala jsem se tiše a stoupla si.
,,To zjisti sama," uchechtl se a odešel.
Ještě chvíli jsem stála na střeše AT a pozorovala ten krásný západ slunce a poté se vydala za Stevem.
-
Zaklepala jsem na dveře a hned na to se otevřely, v nich se objevil můj bratr. Čekala jsem, že mi dá nějakou přednášku nebo poučení, ať na sebe dávám pozor, to by mu bylo podobné, ale vůbec jsem nečekala, že by chtěl poradit...
,,Tak jakou?" Zeptal se Steve a opět mi ukázal každou kravatu zvlášť. Chtěl, abych mu pomohla vybrat kravatu na 'rande' se Sharon.
Měla jsem chuť mu vrazit. ,,Ta druhá..." Zabručela jsem a on jen přikývl a kravatu si úhledně uvázal.
Jeho vztahu se Sharon jsem rozhodně nefandila. Ta blondýna mi byla strašně nepříjemná a neměla jsem ji ráda.
,,Tak? Co si o tom myslíš?" Pousmál se a ukázal mi svůj outfit na dnešní večer.
,,Perfektní," pousmála jsem se.
-
Když mě další den ráno vzbudila F.R.I.D.A.Y., která mi oznámila, že máme misi, rychle jsem na sebe hodila nový oblek, který mi vytvořil Tony. Rozběhla jsem se ke QuinJetu, kde už všichni, až na Clinta a Wandu, byli.
,,Kde je Clint a Wandou?" Zeptala jsem se zvýšeným hlasem, ale nikdo mi neodpověděl. Byl tam obrovský rozruch, všichni běhali kolem a balili nejdůležitější věci na misi.
,,Tady jsme!" Zakřičela Wanda, která k nám v těsném závěsu s Clintem mířila.
-
Mezitím, co jsme letěli v QuinJetu, nám Tony vysvětlil, o jakou misi se jedná. Zneškodnění jisté základny Hydry. Všichni jsme dostali přesné úkoly, tudíž hned, když jsme přistáli, všichni věděli, co dělat a akce šla zatím bez problémů.
~Bucky~
Zrovna jsem bojoval s jedním dost silným agentem Hydry, který měl v sobě s největší pravděpodobností Supersérum stejně jako já a Steve. Když jsem toho agenta odkráhloval, vrhli se na mě další tři, které jsem stejně jako toho před nimi, zabil.
Všichni bojovali ze všech svých sil. Všiml jsem si, že se na Vivi vrhlo několik dalších agentů, mohlo jich být aspoň tucet, chtěl jsem jí běžet pomoct, ale ona je bez jediného mrknutí všechny složila k zemi. Potom je všechny postřílela.
Když si mě všimla, usmála se a do vysílačky mi varovně řekla: ,,Barnesi, za tebou." Otočil jsem se a všiml si, že ke mě míří další agent.
Když jsem si všiml, že pomalu všichni ztrácejí síly a agentů stále neubývá, snažil jsem se všem pomoct, ale když na mě skočilo tak čtrnáct těch šmejdů, už jsem se nedokázal ubránit.
V tu chvíli se všude objevilo tmavě fialové světlo a uslyšel jsem křik, všichni agenti hned leželi mrtví na zemi.
Podíval jsem se, odkud ta záře vycházela, ale už nic nenaznačovalo, že by tam někdo složil tisícovku agentů jen nějakou září. Jediné co jsem viděl, byla Vivi padající k zemi.
-
,,Jak je na tom?" Zeptal jsem se, když do nemocniční čekárny vešel Steve.
,,Už se probrala," usmál se na mě a pokynul mi, ať jdu k ní. Rychle jsem se zvedl a vešel do jejího pokoje.
Spokojeně mě pozorovala.
,,Věděla jsi to?" Zeptal jsem se opatrně, když jsem si sedal vedle ní na její postel.
Zakroutila hlavou a po obličeji jí sklouzla slza a po ní další a další.
Přistoupil jsem k ní a palcem jí utíral slzy, které jí tekly po tvářích. Pousmála se a pomalu se ke mně naklonila. Naše obličeje od sebe byly jen pár centimetrů.
~Vivi~
Když jsem ho políbila, jako by všechny starosti odešly. Byl jen on a já. Svou vibrániovou rukou mě hladil na zádech a tou druhou mě vískal ve vlasech. Při tom, když si mě k sobě přitáhl ještě blíže, jsem se pousmála a dále ho líbala.
Náš dlouhý polibek rozdělil až nedostatek vzduchu. Dívala jsem se do těch krásný modrých očích a popadala dech. Pořád mě hladil po zádech a tím mě přiváděl o rozum.
Oba jsme tam seděli na nemocniční posteli naproti sobě a utápěli se ve svým myšlenkách a vpíjeli se tomu druhému do očí...
Tak myslím, že už se nám to trošku rozjelo.🤭 Doufám, že se vám zatím knížka líbí. Co si myslíte o tom, že by byla Vivi s Buckym? A jak se těšíte na Vánoce? Už máte nakoupené dárky?
Na'vi-99🌹
ČTEŠ
Cap's sister - Vivienne Jane Rogers |Avengers|
Fanfiction,,To je takovej hajzl!" Zaječela jsem, když jsem jen v pyžamovém tričku a kraťáskách vešla do obývací místnosti AToweru. Všichni mě nechápavě pozorovali, jen jeden člověk promluvil: ,,Mluv slušně." ,,Steve, seru ti na nějaké 'Mluv slušně'!" V tu...