Artık olanları kendi defterime yazmak istiyorum. Bugün ajansa gittik ve fukuzawa senseiyi gördüm. Benim için bir sürü şekerlemesi vardı! Onu gerçekten çok özlemişim. Kokusunu, duruşunu, gülüşünü her bir hareketini.
Bugün buraya yazmamın hatta yazmaya başlamamın nedeni bazı şeyleri de aynı zamanda unutmaya başlamış olmam. Rüyada gördüğüm şeyleri gerçekte olmuş gibi hatırlayıp karıştırdığımda kafam daha çok karışıyor.
Edgarın bana olan sürprizini de çok merak ediyorum nedir bu sürpriz? Ben meraklı bir insanım. Bana böyle yapması hiç adil değil...
Tekrar dediğim gibi uyumak istemiyorum ve bunun için kendimle savaşacağım. Uyku beni dinlendirmiyor, uyku beni dibe çekiyor. Sanki bir bataklık gibi hissettiriyor ve acı çekmek artık bir süre sonra yoruyor.
Size bir sır vermemi ister misiniz?
Artık bu yazdıklarımı kim bulursa diye buraya eklemek istedim. Belkide tamamen iyileşince biraz gülmek için bunları açıp okurum değil mi?
O zaman kendime bir sır veriyorum!
Daha birkaç gün önce kendimi rüyada sanıp yanlışlıkla yapmamam gereken şeyleri yaptım.
O an kafam fazla karışıktı gerçek gibi hissetmiyordum ve başım çok dönüyordu. Baş dönmesi ilaçlar yüzünden oluyormuş bu yüzden edgar dozunu indirmesi için sonraki gün doktordan ricada bulundu.
Her neyse.
Bir daha rüyada sanıp kendimi öldürmeye çalışmam değil mi? Çünkü yanımda sevgilim var ve o beni her zaman korur.
Onun gibi birine sahip olduğum için çok şanslıyım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Watching The Stars/Ranpoe
Hayran KurguRüya ile gerçeği ayirt edemeyen bir dedektif ve onun iyileşmesi için elinden gelen her şeyi yapan bir yazar..