အပိုင်း (၂၇)

8.1K 70 0
                                    

🚬 Second Chance 🚬 (ဒုတိယ အခွင့်အရေး ) အပိုင်း (၂၇)
(မောင့်သက်လျာ Season 2)
🚨🚨🚨

"မေမေ ကလဲဗျာ ဘာလို့ ခင့်ကို ထားခဲ့မယ်လို့ ပြောလိုက်ရတာလဲဗျ "
အိမ်ပြန်ရောက်တာ တစ်မိနစ်တောင်မပြည့်သေး လွမ်းနေရပါပြီ ...

"သားကလဲ မထာစခဲ့လို့ရမလား သမီးလေးနဲ့ သားက မဂ်လာမှ မဆောင်ရသေးတာ နောက်ပြီး သူ့မိဘတွေလဲ သူ့သမီးလေးနဲ့ နေချင်အုံးမှာပေါ့ "

"လက်မှတ်ထိုးပြီးပြီလေဗျာ "

"ဟေ့ကောင် ငါလုပ်လိုက်ရ ... တော်တော်ဖြစ်နေတာလား ခိုးပြေးတာတောင် လွန်လှပြီ မင်းအရွယ်က မိန်းမ ယူရမယ့်အရွယ်လား ...
မိန်းမနဲ့ တစ်ပတ်လောက် ခွဲရမှာကို ဘာဖြစ်နေတာလဲ "

"ဟာ အဖေကလဲ အဲ့လို မစာမနာတော့ မပြောနဲ့ဗျ ... အဖေတောင် အမေနဲ့ တစ်ပတ်မပြောနဲ့ တစ်ရက်တောင် ခွဲနိုင်လို့လား "

"ဟယ် ဒီကလေးကတော့ "

"ဟ တူမလားကွ ... ဟေ့ကောင် မင်းကို မိန်းမခိုးပြေးလို့ မဆုံးမရသေးဘူးနော်   "

"ကျွန်တော်က အဖေ့စကားနားထောင်တာပါဗျ ... "

"ဘာကွ ..."

"ဟုတ်တယ်လေ ကျွန်တော်ငယ်ငယ်က အဖေပဲ ပြောခဲ့တာလေ ကောင်မလေးက ကိုယ့်ကို ပြန်မကြိုက်ရင် ကားတင်ပြေးဆို "

"ဘာ မင်း အဲ့စကားကျ ခုထိ မှတ်ထားတယ်ပေါ့ "

"ကျွန်တော်က ညဏ်ကောင်းတယ်လေ "

"ဒါနဲ့ နေပါအုံး ကိုယ့်ကို ပြန်မကြိုက်ရင် ကားတင်ပြေးဆိုတော့ ကောင်မလေးက မင်းကောင်မလေး မဟုတ်ဘူးပေါ့ "

ထိုအခါမှ ဘုန်းမင်းခန့် အကြပ်ရိုက်သွားရတာကြောင့် ...

"အော် အဖေ ကျွန်တော် ရေသွားချိုးတော့မယ်ဗျာ "

ပြောပြီးတာနှင့် အိမ်ပေါ်သာ ပြေးတက်ခဲ့လိုက်သည် ...
........

"မေမေ သွန်း တောင်းပန်ပါတယ်နော် "
သွန်း မျက်ရည်ဝေ့နေသော မျက်လုံးများနှင့် သူ့အမေကို တောင်းပန်နေရှာသည် ...

"အေးပါကွယ် ... သမီး ဖေဖေကတော့ တော်တော် စိတ်ဆိုးနေတာကွဲ့ ... ကောင်လေးကလဲ ဆိုးတော့ မဆိုးရှာပါဘူးကွယ် "

second chance (ဒုတိယ အခွင့်အရေး)Where stories live. Discover now