အပိုင်း (၁၅)

7K 78 0
                                    

🚬 Second Chance 🚬 (ဒုတိယ အခွင့်အရေး ) အပိုင်း (၁၅)
(မောင့်သက်လျာ Season 2)
🚨🚨🚨

"ဟျောင့် အခြေနေဘယ်လိုလဲ "
မျက်နှာကြီး မှိုင်တွေကာ အခန်းထဲဝင်လာတဲ့ ဘုန်းမင်းခန့်ကို မြင်တာကြောင့် သန့်ဇင်လင်း မေးငေါ့ကာ လှမ်းမေးလိုက်သည် ...
ဒီလိုမျက်နှာထား ဖြစ်လာပုံထောက်ရင်တော့ အဆင်မပြေခဲ့တာ သေချာသလောက်ရှိသည် ...

"ရှင်းပြဖို့တောင် လက်မခံဘူး ... ဟူး "
ဘုန်းမင်းခန့် သက်ပြင်းရှည်ကြီးချကာ လေပူတစ်ချက်မှုတ်ထုတ်လိုက်၏ ...

"ဘုန်းမင်းခန့် ငါတကယ်တောင်းပန်ပါတယ်ကွာ ... သန့်ဇင်လင်းပြောမှ မင်းသူ့ကို တကယ်ချစ်နေတယ်ဆိုတာ သိတာပါကွာ ... နောက်ပြီး ငါခုလိုဖြစ်မယ်မှန်းလည်းမသိလို့ ရတီ့ကို ပြောပြလိုက်မိတာပါ ... "
လင်းခ တကယ်ကြီးခံစားနေရပုံပေါက်သော ဘုန်းမင်းခန့်ကိုကြည့်ကာ သူရဲ့ အပြစ်ရှိစိတ်က ပိုတိုးလာခဲ့၏ ...

"ဟူး "
သူဘာမှ မပြောချင်တော့ပါ ... ခုချိန်မှာ သူမနဲ့သာ အဆင်ပြေချင်ပါသည် ... အခု သူတကယ် ၀ဋ်လည်နေပါပြီ ... အရင်က အသည်းကွဲတယ်ဆိုတဲ့ ခံစားချက်က ဘာလဲမသိခဲ့ပေမယ့် ခုတော့ သူလက်တွေ့ခံစားနေရပါပြီ ...
.........
"သွန်း ... ငါနင့်အတွက် စာကူးပေးထားတယ် "

"အင်း ကျေးဇူးပဲ "

"နင် အဆင်ပြေရဲ့လား "

"အင်း ပြေပါတယ် "
သွန်း အသက်မပါသော အပြုံးလေးနှင့် ရတီ့ကို ပြုံးပြလိုက်၏ ...

"ဒါနဲ့လေ မနေ့က ကျောင်းသားအသစ် ရောက်တယ်ဟ ... အရမ်းလဲချောတယ်သိလား စာလဲတော်တယ်တဲ့ အဲ့ဘုန်းမင်းခန့်လို ကောင်မျိုးကို မေ့ပစ်လိုက် နော် "
ရတီ သွန်း ခံစားရတာတွေ အနည်းငယ် လျှော့သွားစေရန် အနည်းငယ်စလိုက်သည် ...

"အဟင်း "

"ဝါး ရတု ရတု လာပြီ "
အတန်းထဲက ကောင်မလေးတွေက တစ်နေရာကို ကြည့်နေကြပြီး တီးတိုး တီးတိုးပြောနေကြသည် ...

"ဟဲ့ အဲ့တာလေ ရတုတဲ့ စကောလားရှစ်ကျောင်းသား အရမ်းလဲချမ်းသာတယ်တဲ့ တခြားသူတွေဆို ဒီချိန် ကျောင်းပြောင်းလက်မခံပေမယ့် သူက ပါချုပ်ကြီးရဲ့တူတဲ့ "

second chance (ဒုတိယ အခွင့်အရေး)Where stories live. Discover now