အပိုင်း (၃၃)

9.1K 84 0
                                    

🚬 Second Chance 🚬 (ဒုတိယ အခွင့်အရေး ) အပိုင်း (၃၃)
(မောင့်သက်လျာ Season 2)
🚨🚨

"အင်း အဟင့် "

"ခင် နိုးလာပြီလား ... ဘယ်လိုနေသေးလဲ နာနေသေးလား ... ကိုယ်ပူတော့ ကျသွားပါပြီ "
သူမကိုယ်လေးကိုမပေးကာ ကျောနောက်မှာ ခေါင်းအုံးလေးခုပေးကာ မှီစေလိုက်သည် ...

"ခင် ဘာစားချင်လဲ "

"မစားဘူး ..."
သွန်း မျက်စောင်း‌ထိုးပြီး နှုတ်ခမ်းလေးစူထားလိုက်သည် ...
လုပ်တုန်းက လုပ်ပြီး ခုမှ လာဂရုစိုက်ပြနေတယ် ...

"
မောင်တောင်းပန်ပါတယ် နောင်တစ်ခါကျ လျှော့မယ်နော် ..."

"ဘာ ... နင် နောက်တစ်ခါလုပ်ဖို့ စိတ်ကူးကိုရှိသေးတာလား "

"အဟက် ရှိတာပေါ့ဗျ "

"နင် သွားသွား နှာပူးကောင် ငါ့နားလာမကပ်နဲ့ "
.........

"ကျွန်တော် ကျောင်းဆက်မတက်တော့ဘူး အဖေ "

"ဘာကွ ... "

"ဟုတ်တယ် ကျွန်တော်ကို အဖေ့ ဟိုတယ်မှာ အလုပ်တစ်နေရာလောက်ပေးပါ "
သူမကို သူ တင့်တောင်းတင့်တယ် ထားနိုင်အောင် ကြိုးစားရမည် ...

"မင်းက ဘာကိစ္စအလုပ်လုပ်မှာလဲ "

"ကျွန်တော် မိန်းမရပြီလေဗျာ ... အဲ့တော့ အလုပ်လုပ်ချင်တယ် "

"မိန်းမရတော့ရော မင်းတို့ကို ငါက မကျွေးနိုင်ဘူးထင်လို့လား "

"အဲ့လို မဟုတ်ဘူးလေဗျာ ... ကျွန်တော် ခင့်အတွက် အားကိုးရတဲ့ ယောက်ျားတစ်ယောက်ဖြစ်ချင်တယ် ... "

"မင်းကျောင်းပြီးမှဆိုလဲ နောက်မကျသေးဘူး ... ဘာကိစ္စ *င်ယားပြီး မိန်းမယူတာလဲကွ "

"ချစ်လို့ပေါ့ဗျ ... ဘယ်လိုပဲပြောပြော ကျွန်တော် အလုပ်လုပ်ချင်တယ် တကယ်လို့ အဖေက အလုပ်မပေးရင် သူများအလုပ်သွားလုပ်မယ် ... ကျောင်းကလဲ ပြီးတော့မှာပဲဟာ အပြင်ဖြေပြီး ဘွဲ့ယူတော့မယ် "

"အေးအေး အဖေစကားကို အဲ့လိုမြေဝယ်မကျ နားထောင်ကြားလား ..."

"ဟီး ... ဖေဖေကလည်းဗျာ ... အဲ့ဒါဆို ကျွန်တော့ကို အလုပ်ပေးမယ်မလား "

second chance (ဒုတိယ အခွင့်အရေး)Where stories live. Discover now