*Shinso pov.
Už jsou to čtyři dny, co jsou tady oni.
Jejich přítomnost mi nevadí. Naopak je vážně skvělí, že někdo jako oni tady vůbec je. Horší už to je s tím tajením před ostatníma.
Eri se mě neustále vyptává na Denkiho. Ti dva se možná až moc sblížili.
Jednou jsem našel Denkiho, jak si s Eri a Kotou hraje venku a chvíli je tajně pozoroval. Do jejich hry se zapojil rychle a ti dva mrňousové si ho oblíbili.
Ještě aby ne, když se sám chová jako dítě.
Ostatní lidé je docela berou.
Nijak moc se nevyptávají a naštěstí vše, co jsme o nich vykládali zbaštili a uvěřili tomu.
Podle plánu je Kirishima bratranec Sera, Denki je příbuzný Tokoyamiho a Shoto jejich nejlepší kamarád.
U holek jsme pověděli, že Momo je přítelkyně Shota.
Sice spolu nic reálně nemají a ani nechtějí, ale role zamilovaného páru už nějakou dobu hrají, takže to pro ně není zas tak těžké.
Všem nám pověděli, jak se jejich rodiny dohodli na tom zvráceném sňatku. Fakt nechutný.
Mina je zase sestřenka Denkiho. Ti dva si jsou podobní v chováním, takže i to je dost uvěřitelné.
No a o Urarace jsme pověděli, že je jejich nejlepší kamarádka a taky sem jela, aby se naučila něco o léčení.
Takže si ji pod svá ochranná křídla vzala Toru, což ani nemusela, ale ona sama byla zvědavá na ně a Uraraka zase byla zvědavá na místní léčitelské metody. Takže udělali dohodu, že se jedna od druhé budou učit.
Působí to, že je vše krásné, klidné a růžové.
Opak je ale realita.
Aspoň z mého pohledu. A nejde jen o Eri a Kotu.
Bakugo se začal bavit s Kirishimou.
Nikdo tomu nevěří a ani to nechápeme. Kdykoliv je někdo vidí někde spolu, zírají na ně a věčně se vyptávají.
Netráví spolu čas moc dlouho a ani nijak často, ale i tak se dost sblížili.
Bakugo se ke Kirimu chová...jak to říct? Mile? Prostě ho neposílá do háje a ani jednou ho neudeřil. Sám od sebe se za ním občas staví a začne s ním nějakou konverzaci.
Kirishima nám na to jen řekl, že je za to vlastně rád.
Dokonce vypustil z pusy, že se pro nás pokusí Bakuga změnit. Hodně štěstí kámo.
Další, kdo mi dělá starosti jsou mí rodiče.
Tátové se až moc vyptávají na to, odkud jsou, jak dlouho tu budou a jak dlouho je znám.
Hizashi do mě neustále hučí ať je pozvu na oběd, aby je poznali i oni. Prý chce poznat přátele svého syna. Ani ve snu. To radši umřu.
A pak mi dělá starosti ten incident, co se stal před čtyřmi dny, kdy jsem Shotovi pomohl zachránit holky, před těmi žraloky.
Pořád dokola se mi to přehrává v hlavě.
Jednou se mi o tom i zdálo a taky mě to vzbudilo uprostřed noci. Pak už jsem nespal a celkově poslední dobou zase blbě spím.
Mívám s tím problémy, protože moje minulost mě dohání k šílenství.
Když už to vypadalo, že se z toho dostanu, stačil ten posraný moment pod vodou a jsem zase v tom.
Táta to na mě vidí.
ČTEŠ
Humans (UTS 2)
FanfictionNedaleko překrásného pobřeží se nachází menší vesnice, která nemá moc obyvatel. Za to se tam všichni znají a mají spolu dobré vztahy... Nebo aspoň dostačující. Katsuki Bakugou je životem v téhle mrňavé díře znuděný. Kamarády sice má, ale nikdy nebyl...