4. Midoriya

27 6 1
                                    

Ahojte, tady Andy 😉

Krásný Nový rok vám všem 🥳🥳🥳

Všechno krásné do roku 2024 a ať se vám splní všechny vaše cíle a předsevzetí 😁❤️

❤️🥳Uvidíme se zase později v roce 2024🥳❤️

❤️ADIOS❤️

_________________________________

*Midoriya pov.

„Takže jak to tedy bylo?" pokusil jsem se znova dostat informace z Uraraki a Shota.

Oni dva jsou zatím ze všech nových mořských přátel jediný, s kým si nejvíc rozumím. Možná proto, že už u mě oba přespávali.

Uraraka tedy jen jednou, ale i tak jsme toho měli dost společného a je to taky moc milá holka.

Shoto od toho incidentu se žraloky vypadal a působil zvláštně. Jako by nad něčím přemýšlel.

Buď mi řekl, že to není podstatné anebo se pokusil změnit téma.

Nejsem hlupák, ale taky mám srdce, a tak ho nenutím, ale obzvlášť dneska působil, že to konečně řekne.

Společně s Urarakou mě navštívili u mámy v pekárně a poprosili mě o nějaký čas v soukromí.

Mámě to nevadilo, protože je už oba taky poznala a zamilovala si je oba. Poslala nás ke mně do pokoje a ať si to povíme tam.

Po příchodu se mě oba zeptali na Shinsa.

Nijak jsem nepochopil, proč je oba zajímá zrovna on. Dokud se Uraraka trochu neprořekla a polekaně se podívala na Todorokiho.

Ten se spíš podíval poraženě na zem, jako by se vzdával.

„Jak řekla Uraraka. Shinso nás zachránil divnou magií. Jako by byl někdo jiný, ale pořád to byl on..." zabrblal Todoroki a zamyslel se. Slova se ujala Uraraka.

„Nepůsobil děsivě nebo tak něco. Spíš byl záhadný a silný. Takhle vyděšené žraloky jsem ještě neviděla. Ale místo toho, aby byl Shinso na sebe hrdý vypadal, že se mu hroutí celí život." Todoroki na to souhlasně přikývl.

„Když jsem se ho na to ptal, nic mi neřekl a jednou mě i trochu seřval. Řekl, že mi do toho nic není a ať ho už nechám na pokoji."

„A to se ani nezmiňujeme o tom, že poslední dobou vypadá strašně." Pak Uraraka celá zrudla a začala zběsile máchat rukama kolem sebe. „Tedy... Nemyslela jsem to tak, že by byl oškliví, nebo tak něco. Vypadá skvěle, jen... Co to melu? Chci říct že..." celá se do toho zamotala.

„Vypadá vyčerpaně." Skočil jí do řeči Todoroki klidným hlasem a Uraraka přestala vyvádět a jen kývla, že přesně to myslela.

Hlasitě si povzdychnu.

„Nemyslím si, že jsem ta správná osoba, která by vám to mohla říct, ale povím jen něco, abych nikoho nezradil a neurazil."

„Ty jsi pod přísahou?" zajíkla se ustrašeně Uraraka a já se nad tím usmál a zavrtěl hlavou.

„Spíš jsem slíbil, že nic nepovím. Ohledně Shinsa vím něco, co ostatní ne. Nejde o nic strašného, ale i tak nechce abych o tom někomu říkal."

„Tak nám nic neříkej." Ozval se Todoroki.

„V pořádku, Shinso pochopí, když vám povím jen něco, abyste pochopili, co s ním teď je." Oba se ke mně trochu posunuli a pečlivě mě pozorovali.

Humans (UTS 2)Kde žijí příběhy. Začni objevovat