*Denki pov.
„Co budeme dělat?" dost jsem se začal bát.
Kiri se vrátil a měl s sebou tajemného neznámého. I když jsme se na něj ptali, vypadlo z něho to, že je tu jeho táta a jedovaté ryby.
To vyděsilo úplně všechny a já tak na identitu toho kluka zapomněl.
„Rozhodně zachovejte klid." Zavelel Sero.
„Přesně. Jestli se tu ukázali jen proto aby vás sebraly, určitě na něco společně přijdeme." Přikývl Midoriya.
„To je beznadějné. Musíme se vrátit. Jen tu všechny ohrožujeme." Promluvil Kirishima, ale zněl jak smyslů zbavený.
Měl tak utrápený pohled, že se divím, že ještě nebrečí.
„Dobře to dopadne Kiri. Uvidíš." Pokusím se na něj usmát, ale on ještě víc zesmutní a uhne mi pohledem. „Co se stalo?"
Takhle se ještě nikdy nechoval.
„Pohádal se s tím jedním klukem odsud." Ozval se ten neznámí a já svou pozornost přesunul na něj.
„Promiň. Ještě jednou, kdo že jsi?"
„Jmenuji se Tetsutetsu. Jsem bratr Eijira." Všem nám padla brada."
„To jsem nevěděl..." ani nevím proč jsem to řekl.
„A s kým se pohádal? Jak ten kluk vypadal?" promluvil tentokrát Shinso, který si jako jediný nechal kamennou tvář.
„Měl blond vlasy a rudé oči. Byl hodně sprostý."
„Bakugo." Ozveme se všichni sjednoceně a Kiri svůj pohled ještě víc sklopí k zemi.
„Chceš si o tom promluvit, kámo?" jednu ruku mu položím na rameno. On jen zavrtěl hlavou.
Ničilo mě ho takhle vidět. A kdyby nám nehořelo u zadku, pokusil bych se ho nějak rozptýlit. Jenže to nešlo.
„Tak jo. Kolik máme času?" zajímal se Sero.
„Žádný. Už jsou tady. Jen jsou někde zalezlí a čekají až se víc setmí." Jediný Tetsutetsu měl tyhle informace, takže jsem moc rád, že se ukázal.
„A co chtějí dělat potom?" promluvila tentokrát Momo.
„Zaútočit na vesnici."
„Cože? To nemůžou!" vypískla Uraraka.
„Tak se budeme bránit nazpět." Rozhodl Shoji a Tokoyami mu na to souhlasně kývl.
„To nejde!" nesouhlasil Todoroki. Všichni jsme se na něj hned otočili. „Nemůžete riskovat jen kvůli nám. Vy se možná ubráníte, ale co zbytek vesnice?"
Měl pravdu.
Jsme jak kořist chycená v pasti.
„Jejich hlavní cíl jsme byli já a Shoto, ale obávám se, že když už vědí o Momo a o Denkim, budou chtít zničit i vás ostatní."
„Počkej, co?" vykulím na Kiriho zmateně oči. „Co tím myslíš?"
„O tobě táta vykládá, že jsi mě zmanipuloval, a proto jsem ho opustil. No a Momo je zase snoubenka Todorokiho. I jí bude chtít kápo jedovatých ryb zabít. A až uvidí naše další přátele, jak nám pomáhají, půjdou i po vás."
Tohle se mi líbilo čím dál tím míň.
„Tetsutetsu, máš nějaký plán?" Midoriya se okamžitě ozval a vypadal odhodlaně. To fakt nechápu jak to.
ČTEŠ
Humans (UTS 2)
FanfictionNedaleko překrásného pobřeží se nachází menší vesnice, která nemá moc obyvatel. Za to se tam všichni znají a mají spolu dobré vztahy... Nebo aspoň dostačující. Katsuki Bakugou je životem v téhle mrňavé díře znuděný. Kamarády sice má, ale nikdy nebyl...