*Denki pov.
Rozkrok se opět ozval a já chtě nechtě musel polibek přerušit, protože jsem musel bolestně kvíknou. Šlo to samo.
„Jsi v pohodě?" ozval se starostlivě a rukou mě pohladil po tváři.
„Jo, jen...moc to bolí." Zakňučím.
Usmál se na mě tím nejkrásnějším úsměvem, jaký jsem kdy viděl a vlepil mi rychlou pusu na čelo.
„Promiň. Už jdu na to." Zašeptal a pak mi jemně jednou rukou uchopil můj penis. Pomalu s ní začal pohybovat po celé jeho délce a ze mě vylezlo dalších pár vzdechů vzrušení.
Tohel...je ještě víc příjemný než cokoli, co znám.
Už jsem se tomu divnému hekání, co ze mě samovolně vycházelo nebránil. Prsty na nohou se mi kroutili a jednou rukou ho silně uchopím za jeho rameno.
Shinso se na mě mlčky podíval a s rukou začal hýbat rychleji. Já přidal na hlasitosti.
Bože, to je úžasný.
Zase trochu zrychlil a já ucítil tlak v podbřišku. Vytřeštím na něj oči a mezi vzdechy začnu trochu hulákat. Pokoušel jsem se mluvit, ale nešlo to. Chtěl jsem ho zastavit, ale on zase zrychlil. A pak víc. A znova.
Tlak stoupal a pocit slasti taky tak.
Aniž bych to ovlivnil celí jsem se prohnul a tlak mnou projel až do penisu a ven. Hlasitě vykřiknu a pak už jsem jen popadal dech a vstřebával ten pocit uspokojení, co mnou proudil.
Podařilo se mi na něj podívat.
Koukal na své tričko a já nechápal proč. Pak jsem si toho všiml.
Jakási zvláštní tekutina ze mě vystřelila a zasáhla jeho tričko. Silně mi to připomínalo sperma.
„To snad ne. Omlouvám se ti. To jsem nechtěl." Začal jsem panikařit.
„Neomlouvej se. O nic nejde."
„Ne to, to jsem nechtěl. Já... Čekej, hned to uklidím." Už jsem se chtěl zvednout a dojít pro nějaké ubrousky, ale on mě rychle chytil za ruku a zase mě stáhl na postel.
„Kaminari! To nic. Neřeš to."
„Ale..." cítil jsem se trapně. Chtěl jsem to napravit. On mě ale hned políbil.
„O nic nejde. Dobře?" nakonec se podvolím a přikývnu. Pak mi něco došlo.
„A co ty?"
„Co já?"
„Potřebuješ moji pomoc?" zarazil se a zrudl snad ještě víc.
„To není třeba. Nemusíš..."
„Já chci." Skočím mu do řeči. Pořádně si ho prohlédnu. Sice byl na rozdíl ode mě stále oblečený, ale jeho tělo reagovalo úplně stejně, jako to moje. Bylo to krásně vidět. I ta boule v jeho kalhotách. „Dovol mi ti pomoct."
Chvíli váhal a jen nejistě koukal někam na zem, než nakonec souhlasně přikývl.
Začnu ho pusinkovat všude po obličeji a u toho mu sundávám tričko. Když bylo dole, přesunul jsem se na jeho krk. Spokojeně vzdychl a já pokračoval s jeho kalhoty.
Pohledem sklouznu na jeho hrudník a já cítil, že se brzy zase vzruším, ale bránit se nebudu.
I já ho potřeboval líbat na hrudi. Líbat ho všude. Jako by mi četl myšlenky, nadzvedl se a zůstal klečet na kolenou. Zakloním hlavu, abych se mu podíval do očí. Vzal mě za vlasy a políbil mě na čelo.
ČTEŠ
Humans (UTS 2)
FanfictionNedaleko překrásného pobřeží se nachází menší vesnice, která nemá moc obyvatel. Za to se tam všichni znají a mají spolu dobré vztahy... Nebo aspoň dostačující. Katsuki Bakugou je životem v téhle mrňavé díře znuděný. Kamarády sice má, ale nikdy nebyl...