4.Bölüm

2K 107 3
                                    


Albay bayrağı bana geri verip beni arabayla geri Tugaya yollamıştı.

Aslında ittaz etmiştim ama emir vermişti. Tabii ki ner askerin sözü olan.

'Emir Demir'i Keser'

Terli üstümü değiştirip dinlenme odasına geçtim.

Ohoo daha kimse yok burda onlar gelene kadar içtima yapayım gevşedik biraz.

Aşağı inip içtima alanına geldim birkaç asker dışında kimse yoktu olanlarda nöbetçiydi.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-

50 tur koşu 50 mekik şınav ve barfiks çektim hala kimse yoktu. Bende sıkılmaya başladım. Birkaç kere barfiks çektikten sonra demiri bıraktım. İçeri doğru geçeceken. Sivil bir şekilde elinde valizi ile yürüyen bir adam gördüm. Kimse kafasını salayarak Tugaya geçemezdi.

Adam etrafa bakarken beni gördü ve bu seferde bana doğru yürümeye başladı. Yanıma gelince ise "Albayın odası nerde" dedi sert sesi ile. Bu ses bana bir yerden tanıdık geliyordu ama neyse

"Albay burda değil bana söyleyin yardımcı olayım"

"Nerde,ne zaman gelir ?"

Şimdi biz koşuya saat 2 de başladı ve şu an saat 4 yani 2 saat boyunca koştum ve o zaman albay bize yolu daha yarılamadığımızı söyledi , bu yüzden daha 3 saat falan daha yoklar.

Adama dönüp "Albya yaklasık 2 saatir burda degil ve tahminen 3 saat falanda gelmiyecek" dedim, adam bana tek kaşını kaldırıp baktı.

"Askersin, buraya kız asker almazlar diye biliyorum " dedi. Bende "Evet askerim galiba sende askersin belindeki silah malum ve boynundaki yara izi falan" dedim çok normal bir şeymiş gibi.

Adam ise daha da kaldırabilecekmiş gibi tek kaşını kaldırdı VS bana bakmayı sürdürdü. inat mısın adam.

"Ama size boş oda verebilirm, yorgunsanız" dedim o ise bana düz bakışlar yollarken  "Yok kalsın" dedi.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Bölüm sonu

Bölüm hakkındaki yorumlarınız ---->

Askeriz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin