Ses yukarı kattan geliyordu. Temkinli adımlarla uyakı çıktım Ama şu an yaptığım şey çok saçma ben tekim onlar kaç kişi bilinmiyordu.Daha doğrusu tehlike mi var onuda bilmiyordum. Kapıyı çaldım içerden ise.
-bak eğer bir daha bana Makyaj yaparsan kötü olur
+Ama çok yakışıyor
×'aşk olsun' kalacak
+ hayır pepe
-apartmanda tek olmamız sonn ses müzik açacağımız anlamına gelmiyor yarın tugaya gideceğiz
Bu ses bana tanıdık geliyordu. Askerler mi? Kapıyı gene çaldım bu sefer açıldı Kapıyı açan adam bana garip garip baktı.
"Buyrun" dedi
"Galiba haberiniz yok ben sizin yeni alt komşunuzum ses beni rahatsız ediyorda yarın erken kalkmam lazım bu sesi saat 6 gibi yaparsanız sevenirim" dedim. Hem uyanmış olurum kötü mü olur.
"Haberimiz yoktu özür dileriz bizimde o saatlerde işimiz var ses yaparız zaten " dedi mahçup bir şekilde. Elini arka cebine söktü sonra bana kağıt uzatı "numaram ihtiyacın olursa ara" dedi. Ve "Görüşürüz" diyip Kapıyı kapatı ne garip bir andı.
Bir adam niye cebinde numarasını taşır ki ? Eve geçip geri uyudum.
.
.
.
.
.
.+Beni beni bihterini
×seni seni bihterimi alıp birazdan parça pincik edip itlere yediricem
-Yeter bu kadar zaten dün yeterince rezil olduk
Bunlar niye bağra buğra konuşuyo.,Komidine uzanıp telefonumu aldım. Saat 6.04 tü iyi bari uyandırmışlardı. Kalkıp lavaboda işlerimi halletim üstüme Üniformamı giyip dışarı çıktım. Arabaya binip tugaya sürmeye başladım.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-
Dinlenme odasına girdim hilal timi oradaydı.Alp hariç diyerleri ayağa kalktı. "Rahat" dedim bende. Dememekte vardı.Geri yerlerine oturmuşlardı.
"Bugün bir sıkıntı olmasa dilekçemi verecem" dedim onlara bakarak. Tepkilerini ölçmeye çalıştım. Alp hariç hepsinin yüzü asılmıştı.
Hilmi "kalsan olmazmıydı?" Dedi üzgün bir ses tonu ile. Bunlara ne olmuştu Albay ne konuşmuştuk timle.
"Oda diyerleri gibi yüz vermedik diye gidyor "dedi Alp
"Alp ileri gidiyorsun " dedi ama cümlesi burda bitmedi benim duyamıcağım şekilde konuştu
"Haklıyım hakkı abi hepsi aynı işte bide diyordun ben diyer kızlara benzemem" Bu zeki beyinli hala dersini almamış.
"Boş boş konuşma ben size demiştim diyerlerine benzemem. Zaten burda benden başka o altı kızdan biri olsaydı size yalakalık yapmaktan başka işe yaramazlar, ama bilki ben onlara benzemem. Ben beni seven bir tim değil görevini layık yapan bir tim istiyorum, ama siz bana karışmaktan görevlede ilgilenemesiniz" dedim sert bir tonla ve odadan çıktım.
-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Askeriz
General FictionAsker kız... Nil,Yiğit,Emir, Anıl ve berk tek tabanca insanlar ya birleşirlerse?