11.Bölüm

1.3K 91 9
                                    

( ! Bu Yazı Önceden Yazılmıştır ! )

2024'e girdik... 🥳

Umarım iyiliklerle sizi bulur

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Helikopter gelmişti ve gemen iti ayılmıştı ve etrafa bakıyordu. Beni gördüğünde bana şokla bakıp  "Sana güvenmiştim" dedi.  Bu dediği komik geldiği için kısa bir kahkaha attım.

Ona bakıp "ama ben sana güvenmedim" dedim. O sırada Gemen ile daha fazla muhabbete girmemek için öne uzandım pilotta "burda bant var mı" diye sordum

bu ne sanki bakkala ekmek kaldımı diye sorar gibi

Pilot "Evet var arkada koltuğun altında. Egemen Yüzbaşı her helikopterde bir bant bulunmasını söyledi " dedi  ve işine geri döndü.

Geri önüme dönüp koltuğu kaldırdım ve gerçekten bant vardı  alıp Gemen in ağzını bantladım

"Geldik komutanım" dedi pilot

"Tama aslanım" dedim ve gemeni az mesafeye kala attım bende arkasından  atladım  ama düzgün bir iniş yaparak  tekmil verdim.

"Yüzbaşı/Nil Karaca/Hatay/Emredin komutanım " dedim

"Bunun hesabını sonra verecksin yüzbaşı 1 saat içinde odama gel "

Dedi ve gitti karizmaya bak belki albay olabiliriz bir gün. Ya da annem gibi Yarbay.
 
Birden boynumu iki el dolandı ve bana sarılan kişiyi benim üstümden çekilene kadar göremedim. Bilinmeyen şahıs üstümden çekildiğinden. Ekibin çömezi yani Emir bana satılmıştı. Emir geri çekildiğinde elini ensesine götürdü ve

"Şey Komutanım kendimi tutamadım üzgünüm" dedi. Ona bakıp  "Sorun degil çömez" dedim. O ise ona çömez dememe bozuldu ve "Sizde mi komutanım" dedi. Dudağımın sağ tarafı yukarı kalktı ama hemen eski haline dönmüştü ama o sırada Ekip gülmeye başladı.

Ekibin arka çaprazında ise Halil timi bana mahçup bir şekilde bakıyorlardı hatta  başını eğen bile vardı aralarından. Hiçbir asker suçlu bile olsa başını eğemezdi. Onlara bakıp sert bir şekilde "Asker başını kaldır, ne olursa olsun kafan dik tutun " dedim.

Onlara dediğimi anlamışçasına kafalarını kaldırıp buruk bir şekilde gülümsediler. Ben direk albayın odasına geçecektim ne oldu merak ediyorum zaten Albay bir saat sonra değil bir saat içinde orada olmam söylemişti.

Ekipe dönüp "Siz dinlenme odasına geçin ben Albayın yanına gidip geleceğim" dedim.  Hepsi başını salarken hilal timi yanımızdan ayrılmıştı, ekipte dinlenme odasına doğru yürümeye başladı Tabii bende albayın yanına yolumu tutum.

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_

Askeriz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin