15.Bölüm

1K 67 25
                                    


Ara sokaklardan yürüyordum yol daha çok uzasın ve eve geldiğimde rahat bir kahvaltı yapabileyim diye yavaş olmalıyım. İnşallah temizlik yapmayı biliyorlardır eve gidince güzel bir manzara ile karşılaşmak istiyordum.

Markete giriş yapıp sepet aldım ilk abur cubur alalım biraz. Birkaç tane çikolata,cips ve gofret alıp o reyondan çıktım ve en arkada duvara yapışık buzdolabı grevi gören şeyin yanına geldim içinden.

Sucuk, kaşar, peynir ve birkaç tane süt burger alıp  ordanda çıktıp  diyer reyonları gezmeye başladım.

...

Sonunda alış verişim bitmişti kasada aldıklarımın parasını ödeyip eve kestirme yoldan gitmeye başladım.

Geçtiğim sokaklarda çok fazla ara sokaka vardı hızlıca eve gitmek istiyordum artık karnım guruldamaya başlamıştı.

Birden kavga sesi duydum 3 tane adam 1 çocuğu sıkıştırıyordu dememi falan beklemiyorsunuz değilmi. Eve gelmiştim merdivenleri çıkıyordum niye bir insanın evi markete uzak olur ki. Ayakkabımı çıkartırken poşetleri bir üst merdivene koydum.

Hızlıca anahtarı kapı değiliğine koyup çevirdim etra baktığımda etrafın pırıl pırıl olduğunu gördüm vay be bu kadar iyi beklemiyordum.

Odalara göz gezdirdiğimde hiç biryerde yoktular. Tek bir yere bakmamıştım oda banyo. Hızlıca banyoya gitmeye başladım ama yerler yeni silinmişti,  banyonun kapısını çaldım içerden ise sesler geliyordu ve belli ki kapı çalma sesini duymamışlardı.

"Deterjanı oraya niye koyuyorsun salak direk içine dökeceksin" diyordu Yiğit

"Hayır ya doğru yapıyorum" dedi Emir

"Şimdi cinler gelip bu tozu makinenin üsünden alıp yıkamıyacağına göre, içine koyacaksın" dedi Yiğit

"Hayır bakın orda bölmeler var küçük çekmece gibi oraya" dedi Berk

"Tövbe tövbe gelecek şimdi kız çalıştırın makineyi" dedi Anıl abi

Bende dayanamayarak kapıyı açtım hepsinin üstü çıplaktı makinenin kapağı ise kapanmıyor diye Emir yaslanmıştı.

"Dikkat!" Diye bağırdı Anıl abi hepsi hazır ola geçti

"Yarın iznimin son günü  ve kendinizi hazırlayın çünkü zor bir içtima sizi bekliyor " Son kelimelere baskı yapmıştım bilerek

"Ama beklediğimden iyi iş çıkarmışsınıs" dedim Emir ise gülümseyerek" biliyoruz komutanım sizde işi baya bir abartmışsınız tüm kirliliği kiler dolabına götürdük "

Gözüm şokla açılırken, Yiğit Emir'in kafasına vurdu bende hızlıca kilere doğru adımlamaya başladım. Kiler kapısının önünde durunca arkamda beni takip eden 4 adam olduğunu biliyordum tabii ki.

Kapının önünde durup "açıyorum ama açmak istemiyorum" dedim ve aniden kapıyı açtım. İçeri adımlayıp dolabıda aynı şekilde açtığımda. İçeriye pis birkoku yayıldı ve bir kaç sivrisinek.

Buranın hali anlatılmaz yaşanır. Hızlıca kilerden dışarı çıkıp onlara baktım ve sert bir şekilde konuştum "size kahvaltı mahvaltı yok, zaten içtima günü görüşeceğiz ve hemen evime bir temizlikçi bulum" dedim.

4 tane ard Arda yutkunma sesi ve "Emredersiniz komutanım" dediler.  Galiba sabah onları koğuştaymıs gibi uyandırdığım için askeriyedeymişiz gibi davranıyorlardı konuşmaya başladım.

"Ve beni kim evinde ağırlamak ister " dedim cici cici gülümseyerek. "Bizim evimiz ortak yani buraya geldiğimizde ortak ev tutuk" dedi Emir Ben ise ona  dik dik bakmakla yetindim.

"Yani?"

"Yanisi şu tabii ki gelebilirsiniz" dedi Berk'te zaten gidecektim naziklik olsun diye soruyormuştum. Üst kata çıkmaya başladım üst kata birsey olmamıştı zaten üst katta benim odam banyo ve iki kisfir odası vardı.

Odama girip çantamı hazırladım ve alt kata indim atlt katta mutfak salon banyo oturma odası vardı bide çocuk odası varda kullanmıyorum misafirler için kullanırım ama gerek kalmıyordu.

Kapıyı kapatıp anahtarı Emire verdim "adam gibi temizlikci tutun" dedim ve arkamı döndüp aşağı indim, tabii ki merdivenden malzemeleri alarak.

(Kitap önerilerine açığım  kaliteli bir asker kurgusu varsa bildiğiniz ya da herhangi bir kurgu fark etmez)

-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_-_
403 kelime

Bölüm sonu

Fikirleriniz ---->

Karakterler? ----->

Diyer bölümde görüşürüz...

Askeriz Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin